וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי חג ומואט ושנדו

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:02

אם אתם כבר שותים משהו לכבוד יום האהבה למניינם, אז כדאי שזה יהיה בסטייל. ואם אתם שותים בסטייל, לבית השמפניה הוותיק יש בקבוק חדש בדיוק בשבילכם

מואט ושנדו ברוט אימפריאל/יח"ץ חו"ל

משעשע אותי שלכאורה אנחנו לא עושים עניין מיום האהבה הבינלאומי. אבל בעצם אנחנו כן עושים ממנו עניין. אדבר רק בשם עצמי, אבל אני מכירה יותר משלוש חברות וחבר אחד שיזדהו עם הסיטואציה הבאה: "לא אנחנו לא עושים כלום, אנחנו אוהבים כל השנה", נגיד לכל מי שישאל אם אנחנו חוגגים משהו, אבל אז מישהו מהשניים יגיד או תגיד, במקרה שלי זו תמיד אני שאומרת: אם כבר הגענו עד הלום, חייבים להרים כוסית.

אני תמיד בעד הרמות כוסית וסיבה למסיבה גם בתקופות שבהן אין כל כך מה לחגוג. תמיד טוב שיש במה להיאחז. אם יש אהבה בחיים וגם אם לא. מי אמר שאי אפשר לחגוג את בואה של האהבה העתידית? ואם כבר לחגוג או 'לציין משהו', כמו שאומרים ברוח התקופה, עדיף לעשות את זה הכי בסטייל. עם שמפניה.

לקח לי זמן לאהוב אותה, להבין שהיא לא סתם נסיכה מבעבעת אלא מלכת המשקאות החגיגיים. שמפניה היא לא טעם נרכש, פשוט צריך לדעת להתמסר אליה. כמו אהבה, היא אצילית, ענוגה, עדינה במידה, אבל אם לא ניזהר איתה היא תסובב לנו את הראש. אני יודעת שזה נשמע קצת כמו פרסומת מהאייטיז, אבל נשבעת לכם שלא.

מואט ושנדו, ברוט אימפריאל. יח"צ חו"ל,
מלכת המשקאות החגיגיים/יח"צ חו"ל

אריסטוקרטית וחגיגית

כשאומרים שמפניה, מתכוונים בלא מעט פעמים למואט ושנדו. בית שמפניה שהסיפור שלו מתחיל באמצע המאה השמונה עשרה. מי שעמד מאחורי המותג, הוא סוחר יין בשם קלוד מואט שעבר מאזור שמפיין אל פריז. הימים היו ימי שלטונו של המלך לואי ה-16, שתיין מדופלם ובליין לא קטן, שארגן מסיבות חשק והזמין את החברים האריסטוקרטים שלו לשתות שמפנייה. גם נפוליאון, שהיה חובב שמפניות וניצחונות יידע לשלב היטב בין השניים. החיבור הזה בין אריסטוקרטיה, חגיגות ויוקרה, מתקיים עד עצם היום הזה. ומגיע גם אלינו לסלון.

אם יש בקבוק שאני יודעת שכולם יקבלו בברכה בסלון שלהם, הוא ללא ספק של 'מואט ושנדו ברוט אימפריאל', גם כי מדובר שמפניה שנושאת את החותם של אזור שמפיין, וגם כי הכי טעימה. בעיני לפחות. לקראת וולנטיין הקרוב, היא הושקה במהדורה חגיגית ומוגבלת, עם בקבוק מרהיב ביופיו מעוטר בלבן וזהב. במואט זו כמעט מסורת להשיק מהדורות מוגבלות שהאספנים שבינינו (זאת אני), מתלבטים אם לקנות כבר שניים ואחד לשמור לאוסף. הפעם זו עוד נקודת ציון לסיום חגיגות יום ההולדת ה-280 של 'מאט ושנדו' ופתיחת עונת החורף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמפניה מואט. מואט הנסי בינלאומי,
כשאומרים שמפניה..../מואט הנסי בינלאומי

השקה מאוחרת

הבקבוק החגיגי נוצר בהשראת העיירה הצרפתית אפרניי, הידועה בטרואר הנפלא שלה, וגם כמקום הולדתה של מואט ושנדו. המהדורה הושקה במספר מדינות ברחבי העולם לקראת מסיבות סוף השנה האזרחית, אך בישראל, בשל אירועי ה 7.10, הוא מושק לכבוד וולנטיינ'ס דיי. סיבה טובה לחגוג.

העיצוב אמנם חדש, אבל המשקה הוא 'מואט ושנדו ברוט אימפריאל' המוכר והאהוב, בלנד הקלאסי של פינו נואר, פינו מונייה ושרדונה. שמפנייה יבשה, מאוזנת, פרחונית, והכי חשוב מבחינתי: הבעבוע שלה עדין ונעים. ובקיצור, יש בה את כל מה שערב הולנטיינ'ס דיי צריך להכיל: רומנטיקה ואלגנטיות, עדינות וחגיגיות. נכון שהמציאות מספקת לנו סיפור אחר לחלוטין, אבל איזה מזל שיש לנו שמפנייה טובה שמצליחה להשכיח את העובדה הזו.

המחיר: 199-229 שקלים, בחנויות האלכוהול המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully