וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות, האטרקציות והאייפונים: כל מה שצריך לדעת על וולט באילת

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 13:52

המדריך המלא לשמש הצהובה ולארגזי התכלת (כולל ענייני המע"מ כמובן)

אפליקציית המשלוחים וולט מגיעה לעיר אילת, פברואר 2024/וולט

200 יישובים כחול-לבן וכמעט שש שנות פעילות הובילו היום (שלישי) סוף סוף את וולט הכי דרומה שאפשר מבלי לחצות את הגבול, להשקה המצופה של אפליקציית המשלוחים בעיר אילת.

פיצה, בשר ונוף של מקומיים: 5 מקומות מעולים (ולא מוכרים) מאילתי שיודע
אוהד לוי, מאמו והסלע האדום

המהלך המתבקש שואף לחבר את בתי העסק המקומיים הרבים לתיירים שצפויים לחזור אליה - יש לקוות שבקרוב - לכדי מעגל שיווקי-מסחרי המיטיב עם כל הצדדים.

או במילים אחרות - עוד כמה שקלים לצרכן הנשען לאחור על כיסא הנוח בבית המלון או באכסנייה, דילוג משמח במיוחד על התורים הידועים של העיר, ובתיאבון (או תתחדשו).

שליח של וולט, תל אביב. ShutterStock
בדרך דרומה. שליח של וולט/ShutterStock

ההשקה הדרומית של אפליקציית המשלוחים כוללת עשרות מסעדות וחנויות, שירות חדש של הזמנת כרטיסים לאטרקציות עירוניות (כן, כולל המצפה התת-ימי) וביטול אלגנטי ומתבקש של המע"מ כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר (אך רק בין 9:00 ל-23:00 משום מה), את מסעדת לוויתן המפורסמת ואת טוגראשי האסייתית, את ברביס ומלודי, המטבחון של עמוס ופאדיס, מיתולוגיית החוף של מוש ופאפי, עומרס, חצי חצי של מאפיית ברויטמן הנהדרת, את המבשלה, חוף מיה, שווארמה סטריט וטיקה מסאלה, וגם את שווארמה האומן. ברור.

לצדן, נכנסו גם רשתות צעצועים, סופרים, עסק מגשי הפירות הטריים של ליאת, חנויות בשמים וגם פתרונות צמא אלכוהוליים דוגמת יאן משקאות ופאנקו, כמו גם מותגי חשמל ואלקטרוניקה שיפתרו לכם את קרייב הסמארטפונים (עם זיהוי באמצעות תעודת זהות).

בין האטרקציות שכבר בפנים, ולבד מהמצפה התת-ימי, ניתן למצוא את חוויות לייזר טאג, קולנוע שבעת המימדים, סימולטור כדורגל, ספורט ימי וגם משהו שמכונה פה "המנוף האנושי", ומיועד, כפי שניתן רק לשער, לבני אנוש עם רצון במינוף.

"מתנצלת, החזיר חטף לו את ההמבורגר"

סיפורה של הזמנת וולט אומללה בחיפה

לכתבה המלאה
כלי רכב של וולט, תל אביב. ShutterStock
"להעצים את החוויה". שליח וולט בתל אביב/ShutterStock

ענקית המשלוחים הפינית הוקמה בסוף 2014 והחלה בכיבוש הישראלי המדורג שלה לפני כחמש שנים וחצי. היא עוררה לא מעט התנגדויות וכעסים לאורך הדרך, בעיקר ממסעדנים ומעובדים, אך ניצלה בתבונה ממשק שירותי יעיל מאין כמוהו ודרישה הולכת וגוברת למשלוחים נוחים, לכדי התבססות עסקית ושליטה, בואכה נוכחות דומיננטית.

תקופת הקורונה שמה סוף לרוב המאבקים הללו, והכניעה את רובם המוחץ של אנשי האוכל העירוניים, אם כי לא בלי הצהרות, מהמורות ותלונות. נסו לשאול בעלי מסעדות, למשל, מה הם חושבים על שיתוף הפעולה עם וולט, ובעיקר מה דעתם על הקופון הנגזר על ידה.

"אנחנו שמחים להשיק היום את השירות שלנו באילת, דווקא בתקופה שבה התיירים הישראלים מתחילים לחזור לעיר", אמרה מנכ"לית החברה ליאור אשכול, "המטרה שלנו היא להעצים את החוויה של התיירים המגיעים לעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • וולט
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully