וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל, קינוחים ויין ב-29 שקלים: זה כנראה יום ההולדת הכי שמח שראינו

25.2.2024 / 6:00

צפון בשרון, ירושלים במרכז ורעידת אדמה בתל אביב: החדשות הטעימות של ישראל

מסעדת אומניה, דיר אל אסד/אומניה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - צפון בשרון, ירושלים במרכז ורעידת אדמה בתל אביב. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

יום הולדת 29, שצ'ופק

מסעדת שצ'ופק, תל אביב. אפיק גבאי,
מסעדת שצ'ופק/אפיק גבאי

מסעדת הדגים והים הוותיקה בצפון תל אביב חוגגת 29 שנות פתיחת שולחן, עם תפריט מיוחד ותמחור מותאם ומשמח של צלחות, כוסות יין ומנות אחרונות - כולן ב-29 שקלים.

החגיגות, שיתקיימו עד סוף פברואר, יציעו מרק אפונה ופורל מעושן, ארטישוק בגריל, קרפצ'יו חציל, מעורב דגי ים, קלמרי מטוגן, שרימפס על הפלנצ'ה קרם בוואריה, מלבי, קרם ברולה ועוגת שוקולד חמה, כמו גם כוסות אביב רוזה ולבן של יקב הרי גליל, גמלא גוורצטרמינר, גולן סירה וגמלא בלאנקו של יקבי רמת הגולן וגם יונתן אדום של יקבי רקנאטי. כן, עם עודף מ-30.

שצ'ופק

חדשות האוכל

הקרואסון הטוב בישראל מגיע לת"א. יש לכם חודש לשכנע אותו להישאר

לכתבה המלאה

ג'רוז יארד, פתח תקווה

ג'רוז יארד, פתח תקווה. אורי מש,
ג'רוז יארד בפתח תקווה/אורי מש

מהלך מסקרן ומתבקש כאחד הנחית במרכז את החוויה המאוד ירושלמית של יקבי ירושלים.

מדובר ב-Jeruz Yard, בוטיק יין ובית קפה שהתמקם בקריית המוזיאונים בעיר ומציע קומבינציה משכרת של אוכל טוב, יין מצוין ופסטורליה ירוקה בדמות פארק אורבני.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פלטת גבינות, פרעצל קממבר ופיצות, סלטים ומאפים וגם יין כמובן. הרבה ממנו, ועם הבטחות לטעימות, ערבי יינן, הרצאות וגם זמינות לאירועים פרטיים ואירועי חברה.

Jeruz Yard

שף חדש, אומניה

מסעדת אומניה. דוד מויאל,
מסעדת אומניה/דוד מויאל

המסעדה הצפונית הנהדרת של פאדי דבאח מציבה את אסיל שריף בן ה-33 על ההגה.

שריף, שלמד קולינריה ואירוח בבית הספר השווייצרי בירדן, השתלם בהונג קונג ועבר גם בבתי הספר המקומיים "בישולים" ו"דנון", ובמסעדות איטליאנו ונג'מה.

כעת, הוא מתכוון להכניס לתפריט המקומי שילובי מזרח תיכון ומזרח רחוק, ומבטיח להחזיר את הבראנץ' המצוין של המסעדה, ובקרוב.

אומניה

עגלת הגליל העליון, מתחם חוצות שפיים

עגלת הגליל העליון, מתחם חוצות שפיים. פופ תקשורת,
עגלת הגליל העליון/פופ תקשורת

שבועות ארוכים של פעילות במסגרת כיתת הכוננות של קיבוץ כפר סאלד בצפון ההחיתו בסופו של דבר את עמרי מרק במרכז, עם משפחתו, ועם מיזם האוכל הגלילי שלו.

הפוד-טראק של מרק, שהתמקם במתחם חוצות שפיים, מאגד מאכלים, חומרי גלם ובישולים מבתי העסק הצפוניים שספגו מכה קשה בעקבות הלחימה. הוא כולל, בין היתר, גבינה דרוזית וכנאפה של ממתקי אבו ג'בל ממג'דל שמס, סחלב ומלבי מקיבוץ דפנה, מיץ תפוזים ממשק בית הלל, מאפים ולחמים על בסיס קמח כוסמין מ"פתפותים" בקיבוץ עמיעד, קובה מהמטבח של יפה בקריית שמונה וגם ג'חנונים של שבת מחצור הגלילית, ובורקס מחיפה.

עגלת הגליל העליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully