וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים להיות בבית? לבלות את החורף בפאב הכי טוב בישראל

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 13:55

הנה כל מה שנדרש כדי לחגוג בבית: בקבוק מסדרת יינות חדשה ומרתקת, של יקב רקנאטי, וויסקי "יפני" של גלנמורנג'י, קוקטיילים חמים שאפשר להכין בקלות, אפילו אם אתם לא מיקסולוגים כמו ריי, והשף שלנו עם בורקס שספג באהבה את האלכוהול שלגמנו. אל תצפו על בטן ריקה!

סנהדרינק תכנית פברואר 2024/אולפן וואלה+

החורף הזה הוא גשום וארוך, מאלה שבהם היינו מתברכים בעלייה של מפלס הכינרת, אלמלא היינו צריכים לסבול את כל השעתיים של החדשות עד לאייטמים על מזג האוויר.

כן, למרות החזרה לשגרה, גם מצב הרוח עוד לא ממש השתקם, החיילים בעזה, החטופים במנהרות, הירי על הצפון ועוד, גרמו לרבים מאתנו להישאר בבית אפילו בוולנטיינ'ס דיי, ובכלל, נדמה שבחורף הזה, באשמת הגשם או החדשות, אנחנו יוצאים פחות מהבית.

רק שאנחנו לא באנו להוריד חלילה, אלא דווקא להפך: את התכנית הקדשנו הפעם למה שאפשר ללגום בבית, בעצם, למה שכיף ללגום בבית!

כמו למשל היין מסדרת "אטלייה" של יקב רקנאטי, שהביא אלינו לאולפן קובי ארביב, היינן הראשי של היקב. יין שמקורו בכרם בהר אודם, שהוא לא רק אחד הצפוניים והגבוהים בישראל, אלא גם אחד מיוצאי הדופן באזורי הגידול של ענבים בישראל.

אם אתם זקוקים למשהו חזק אפילו יותר, אז עדיה לנגה, מנהלת מקצועית בחברה המרכזית, הביאה לנו לאולפן את המהדורה החדשה של גלנמורנג'י, שיושנה בחביות של מיזונארה (עץ שממנו עושים ביפן חביות), כיף גדול לראות מותג ויסקי ותיק ונחשב כל כך שלא מפסיק לחדש.

ריי וויט באולפן סנהדרינק. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריי וויט באולפן סנהדרינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוקטיילים חמים ובורקס פינוקים

בין לבין, ריי ווייט, המיקסולוגית המופלאה שלנו הכינה קוקטיילים שיש להם גם גרסה חמה ושקל להכין בבית, בין אם אתם מעבירים ערב זוגי או מארחים (זה כבר עניין שלכם) והשף ליאון אלקלעי התקין במיוחד גרסה מעניינת של מאפה ממולא, נקרא לזה "טייק אוף על בורקס" - משהו שאפשר להכין בקלות ושסיפוג את האלכוהול כמו שצריך.

צפו בהנאה ושתו באחריות - אנחנו נחזור עם פרק פורים שיהיה כולו עד-לא-ידע, כבר בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully