וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמה דודאלה, רמת גן: פיתה כזאת קשה למצוא כאן. וזה עוד לפני הצ'יפס

13.3.2024 / 6:00

כי לא הכול בחיים זה בשר, מסתבר

שווארמה דודא לה. דוד רוזנטל
מנה וחצי, כמיטב המסורת. שווארמה דודאלה/דוד רוזנטל

שדרות ירושלים ברמת גן הן השאנז אליזה של גוש דן. המרחב האינסופי, העצים המוריקים, אווירת חו"ל, ניחוח צרפתי מתפרש לכל עבר... טוב, זה הזמן להפסיק עם הדחקה. מדובר בשתי שורות מיושנות של בניינים המקיפות כביש מרוסק ומשופע מהמורות ומייצגות את אווירת הצפיפות של מזרח העיר בגבול גבעתיים.

לכל הטורים של רוזי הטועם

לפני מספר שנים החלו במקביל שני תהליכים חיוביים הקשורים זה בזה. האחד הוא מהדורות קטנות ומוגבלות של פרויקטי תמ"א שהצמיחו מגדלים וחידשו מעט את האזור, והאחר הוא חממה קולינרית. גולדה הגיעה, גם פאפא ג'ונס, פלאפל מנה ועוד מנה, צ'אפו בורגר הנפלא בפינת עוזיאל ועוד.

רק דבר אחד היה חסר - שווארמה. כל אזור עירוני שמכבד את עצמו יודע שהפאסט פוד הפופולרי חייב להיות חלק מהנוף, זמין לקהל הרחב. במשך שנים שלטה, ועדיין שולטת, השיפודייה של סמי ובניו על בן גוריון, אבל במונחים של היום זה נחשב רחוק. אנשים דורשים כאן ועכשיו, רוצים לרדת על מנה בכפכפים.

שווארמה דודא לה. דוד רוזנטל
עמוס בכל טוב. דודאלה/דוד רוזנטל
המקום משדר חדש, נקי ומעוצב. כל אלה לכשעצמם לא מובנים מאליהם, בעלי עסק לא תמיד מבינים עד כמה הפרמטרים הללו חשובים לדייט רומנטי כמו של אשתי ושלי

שווארמה מפגש העיר הייתה חלק מהנוף של כפר היישוב (תחילת רחוב ביאליק) במשך 15 שנה. לפני כשנה היא נסגרה ומספר חודשים לאחר מכן, ממש לפני החגים, נפתחה בשדרות ירושלים עם מיתוג מחודש - דודאלה.

הפעם, בנוסף להודו, יש גם סיח עגל, מבחר שיפודים, וכמו במקום הישן - ביום שישי מתקיימת כאן חגיגת אוכל ביתי. למעשה, ואל תגלו לאף אחד, זה היה הפיתיון. ביום שישי עברתי שם וראיתי נחילי אנשים שרוכשים מכל טוב - קציצות, ירקות מבושלים ומבחר שנראה מדוקדק ומתוקתק.

המקום משדר חדש, נקי ומעוצב. כל אלה לכשעצמם לא מובנים מאליהם, בעלי עסק לא תמיד מבינים עד כמה הפרמטרים הללו חשובים לדייט רומנטי כמו של אשתי ושלי. נכנסנו והזמנו. היא לקחה הודו בפיתה (47 שקל) ואני, כמיטב המסורת, עגל בפיתה (47 שקל) ועוד חצי מנת הודו (30 שקל). עת לטעום.

יעקב סנדוויצ'ים, בת ים

הארוחה המושלמת, לא רק בגלל אבא

לכתבה המלאה
שווארמה דודא לה. דוד רוזנטל
נקי, מעוצב, משמעותי. דודאלה/דוד רוזנטל

אז ככה: זו לא שווארמת העגל שתחלמו עליה. היא לא נימוחה דיה והטעם שלה אינו דומיננטי. למעשה, מנת ההודו טובה בהרבה, ובכל מקום שבו ההודו עולה על העגל יש טעם לפגם. עם זאת, הפיתה חלומית. כל נגיסה בה מרגישה כמו ריחוף על ענן, והנימוחות שלה משדרגת גם את הבשר. שילוב כזה בין גודל, אווריריות ויציבות - הפיתה לא מתפרקת - קשה למצוא.

אה, והבחור החרוץ בדלפק גם שם לנו תוספת עצומה של צ'יפס, מה שבעצם הופך מנה יקרה לשווה במיוחד.

אז כמ"א יצא?

ותיקי המדור בוודאי זוכרים את מדד כמ"א (כמות-מחיר-איכות, מ-1 עד 10), אך במדד נכנסים לעתים פרמטרים שוליים, מדעיים כמובן ומאושרים על ידי ה-FDA, שמשפיעים על הציון.

מבחינת הטעם, כאמור, קשה לומר שהתלהבתי מהעגל. ההודו דווקא היה סבבה לגמרי, הפיתה מושלמת ולכן כל אלה לבד מעמידים את הציון על 7, אבל יש פקטורים אחרים שראוי להתחשב בהם.

המנה, ובמיוחד התוספת שלצדה, גדולות. המקום נקי ומסודר, והרגשנו שהמחיר הוגן ביחס למה שקיבלנו וראינו מבחר שיגרום לנו לחזור. לכך יש להוסיף את אופציית האוכל הביתי שהיא שדרוג פוטנציאלי. כל אלה מעניקים למקום את הציון 8.

שווארמה דודא לה. דוד רוזנטל
מבחר שיגרום לנו לחזור. דודאלה/דוד רוזנטל

בסוף, כפי שאמר כידוע מארק טוויין, כל מה שאדם צריך בסופו של יום עבודה הוא מנת שווארמה הגונה. זאת של דודאלה אולי לא נמנית עם השווארמות המובילות בעיר, אבל היא בהחלט לא מביישת ועושה את העבודה.

seperator

דודאלה, שדרות ירושלים 10, רמת גן, ‭03-6722255‬

  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully