וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתכרים מחסוי: בר הקוקטיילים הסודי של תל-אביב

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 11:26

אל תספרו לאף אחד: בבניין תל אביבי ישן, פועל בר סודי עם תפריט קוקטיילים מרתק ואוכל מצוין

שלוש וחצי. בר קוקטיילים סודי. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
שלוש וחצי. בר קוקטיילים סודי/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

אחת הפנטזיות של רבים מאיתנו, היא בר מתחת לבית, כזה שלא מצריך הליכה ארוכה אחרי השתייה, שיודע להשקות אותנו בדברים שווים, ושגורם לנו להרגיש בבית. עכשיו, תארו לעצמכם שמצאתם בר כזה והוא אפילו סודי.

השעה שבע בערב. אני עולה במדרגות של בניין תל אביבי ישן. שכן בוהה בסקרנות בדיירת הלא מוכרת, ואני משחקת אותה קשה להשגה. למרות שאני לא בטוחה שהגעתי למקום הנכון.

אחרי עליה של קומה, מצאתי את עצמי אל מול דלת לבנה ועליה המספר 3.5. הרגשתי כמו הרמיוני בדרך להוגוורטס ודפקתי על הדלת, בניסיון לזכור אם יש נקישה סודית או שצריך למסור סיסמה. התברר שכל התשובות לא נכונות. גברבר מחויך בשם ואדי (שמו המלא חסוי), פתח את הדלת והוביל אותי לסלון שלו שהפך לבר לכל דבר.

תכירו את 3.5, בר קוקטיילים סודי ושכונתי במלוא מובן המילה, שממוקם בדירה בקומה הראשונה של בניין מגורים תל אביבי שליו .על המקום המגניב הזה, אחראי ואדי, חובב קוקטיילים מושבע שרצה לעשות משהו קצת אחר.

הכול התחיל בתקופה הקורונה כשואדי התחיל לארח חברים בבית ולהגיש משקאות ואוכל. העסק תפס תאוצה ובסוף ימי הקורונה ואדי החליט שהוא רוצה לפתוח מקום משלו. כדי שזה יקרה, הוא החליט לעבוד בברים וללמוד לבשל כדי להכיר את התחום לפני שהוא קופץ למים.

בחודש מרץ 2023, עם עזרה מחברים וותיקים, הוא פתח לראשונה בר סודי באזור רחוב יהודה הלוי בתל אביב. שנה מאוחר יותר, הוא מצא דירה בלוקיישן הנוכחי והסודי והבר יצא לדרך.

שלוש וחצי. בר קוקטיילים סודי. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
סלון שהפך לבר/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

הסקרנות משתלמת

יש משהו מוזר ומסקרן בבר שנמצא בתוך דירת מגורים. אבל רבע שעה אחרי שהגעתי תחושת ה: "היי, אני בסלון של מישהו", התפוגגה לכדי משהו נינוח יותר.

ככל שהמקום התמלא, התחושה המסקרנת גברה ושעה מאוחר יותר מצאתי את עצמי מדברת עם חבורת הייטקיסטים, כשלידי יושב זוג בדייט ראשון.

סיבה נוספת לאווירה המיוחדת היא שהקוקטיילים מאוד מושקעים. תפריט המשקאות הלא שגרתי מתמקד בעשבי התיבול שהם האופי של כל קוקטייל.

ואדי משתמש ב-3.5 כמגרש משחקים לניסוי בבני אדם או יותר נכון בחשקים שלהם. המון עשבי תיבול והשריות, הכול מאד רענן ואין כמעט קוקטיילים מתקתקים.

למשל, קוקטייל על בסיס ג'ין מושרה בשמיר עם ורמוט לבן יבש וביטר לבן שמספקים לגימה כיפית ורעננה עם מתיקות נמוכה, ככה שאפשר ללגום אותו בנחת בלי שהוא יהפוך לתערובת דביקה, או משקה מבוסס על רום שמושרה במשמשים מיובשים עם קוואנטרו ולימון, מספק לגימה חמצמצה מצוינת שאני ממש ממליצה לכם לקחת עם פטה כבד בגלל השומניות הטעימה שלו.

תמצאו שם גם גזר עם זוברובקה, מזקל שהושרו בו דובדבנים ושילובים עוד יותר לא שגרתיים כמו: תה לבן עם טקילה ואייריש קרים, או הל ושמנת עם אוזו וקולד ברו. משעמם לא יהיה לכם פה.

עוד בוואלה!

אחותי, את חייבת לטעום את הוויסקי הזה

לכתבה המלאה
שלוש וחצי. בר קוקטיילים סודי. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
קוקטיילים מושקעים ואוכל בעבודת יד/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

מחירים סודיים. אבל לא גבוהים

אחרי שעתיים ושני קוקטיילים די חזקים, הרעב התחיל להציק וקלטתי את תפריט האוכל שכתוב לו על לוח גיר. כל המנות יוצאות מהמטבח של הדירה, הצצה לתוכו גילתה מטבח ביתי קטן ומאובזר יחסית, שממנו יוצאות מנות כמו פלמיני בשר עבודת יד עם שמנת חמוצה, פטה כבד משובץ שומן, עטוף בצק פריך, ברוסקטות של סלקים, קוביות שחומות של גראטן קולורבי ואפילו פאי רועים.

המנות לא גדולות, בכל זאת בר, וכולן מצוינות. אגב, פלמיני עובד נהדר עם ג'ין .

בואו נדבר על המחיר. בעיקרון גם המחירים סודיים. ואדי לא מחייב פר משקה אלא בסוף הערב על חווית האירוח בהתאם למה שלקחתם.

זה אולי נשמע מוזר, אבל אין מה להילחץ, כי החוויה יוצאת בסןף הרבה יותר זולה מכל בר אחר. קוקטייל עולה כ-40 שקלים וומוצע המחיר למנה הוא 35-40 שקלים.

איך מגיעים?
פשוט מאוד., שולחים הודעה בפרופיל האינסטגרם, או בווטסאפ 0529767671. תגידו שאסנת שלחה אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully