וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שקלים להמבורגר. מה בדיוק עוד נותר לנו לומר פה?

23.6.2024 / 6:00

חכות, שליקות, להבות, חגיגות: החדשות הטעימות של ישראל

ויקי כריסטינה, תל אביב/ויקי כריסטינה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חכות, שליקות, להבות, חגיגות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

תפריט אלבקור, קילומטראז'

עידן (פומפי) בושארי, קילומטראז', תל אביב. אפיק גבאי,
סיפור אהבה. פומפי והאלבקור/אפיק גבאי

המסעדה השמחה של עידן (פומפי) בושארי על טיילת תל אביב חוגגת שנתיים עם הרבה כבוד לים, ועוד יותר מזה כבוד לאחד הכוכבים הגדולים של העונה.

תפריט האלבקור של קילומטראז', שיוגש לצד האוכל השגרתי של המסעדה עד שהדייגים יגידו די, יכלול מיקס של אלבקור וטונה אדומה בכבישה זריזה עם סקורדליה, טאטקי אלבקור עם פונזו סויה-הדרים, סשימי אלבקור על משמש צרוב בטאבון עם שמנת, סיפור שנקרא כאן "טרטר אלבקור שפוגש בייבי פיתה שנפגשים עם איולי לימון כבוש שלנו עם בצל בריאנז ושפיץ אריסה", אלבקור על עצם שאוכלים עם כפית ומלא עשבים בהרכבה אישית וגם סטייק טורו אלבקור (כמובן), עם כבד אווז ורוטב יין על לחם קסטן קלוי.

קילומטראז'

ללא הגבלה, כפל הנחות, כל החודש

6 המילים שהכי שמחנו לשמוע היום

לכתבה המלאה

לילות מנגל, קפה אירופה

קפה אירופה, תל אביב. איתמר כהן,
לילות מנגל בקפה אירופה/איתמר כהן
קפה אירופה, תל אביב. איתמר כהן,
לילות מנגל בקפה אירופה/איתמר כהן

בר האוכל הוותיק על שדרות רוטשילד בתל אביב חוגג את הקיץ עם שילוב מוקפד בין עשן טעים ואורחים מפתיעים, תחת כנפי הקונספט Mangal Nights.

ההתרחשות הזאת תפציע לאורך החודש הקרוב מדי יום רביעי, ותבליט חמישה מומחי גריל, ואת היד הטובה והקבועה של אריק שנברגר.

זה יתחיל ברביעי הקרוב (26 ביוני) עם יהונתן בורוביץ' ונתחי הבשר המצוינים של M25 (כולל פילה בקר על ניוקי וכריך רובן), ימשיך עם שלמה שיין ועופות לולו שלו (כולל יקיטורי פרגית עטופה בעור פריך וסאקה בצד), ידלג לשיראל ברגר מ-Opa עם שיפוד שורש סלרי ואסאדו כרוב ערבי, ייתן כבוד לזוזו חנא עם צלעות טלה בצ'ימיצ'ורי עלי גפן ליד קוקטיילים גליליים, ויסיים עם אידי ישראלוביץ' מאשדוד, שיגיש כנף לוקוס וזרוע תמנון עם קוקטיילי ערק.

קפה אירופה

יום הולדת 15, ויקי כריסטינה

ויקי כריסטינה, תל אביב. יהונתן בן חיים,
חגיגות יום ההולדת של ויקי כריסטינה/יהונתן בן חיים

המסעדה הפופולרית במתחם התחנה חוגגת עשור וחצי של פעילות ספרדית-ישראלית, עם דיל שהוא בעיקר מתנה ממנה אלינו.

וכך, במשך שישה ימים (שני-שבת, 24-29 ביוני) יוצע כאן ההמבורגסה (מיני המבורגר עם ריבת בצל ואיולי שום) - מנת הדגל של ויקי כריסטינה - ב-15 שקלים, לצד להיטים ים-תיכוניים נוספים של ברק אביטל (במחיר רגיל, אם כי עדיין שפוי, ועם שעות שמחות של 25% הנחה מ-17:00-19:00).

ויקי כריסטינה

ארז קומרובסקי וענר בן רפאל פורמן, תריסר

ארז קומרובסקי. ליס שף,
ארז קומרובסקי/ליס שף
ענר בן-רפאל פורמן, מסעדת תריסר, שוק הנמל, תל אביב. חיים יוסף,
ענר בן רפאל פורמן/חיים יוסף

המסעדה הנהדרת בשוק הנמל של תל אביב תרים ביום שלישי (25 ביוני) ערב מרהיב באטרקטיביותו של נוסטלגיה ישראלית עם טעמים לגמרי מעכשיו.

התפריט, שיפגיש גב לגב את ארז קומוקבסקי וענר בן רפאל פורמן, יציע טרטר דג עם סלט קליפות אבטיח, סלט אפרסקים צלויים עם עשבים ירוקים וצ'ילי, סנדוויץ' במיה פתוח עם לאבנה מעושנת, חריף וחמאה חומה, לזניה כרישה ובשר סרטנים בחמאה חומה, קלמארי ממולא בקבב טלה משופד על מקל קינמון וגם פיצ'י מבצק קובה זנב שור מבושל.

תריסר

שחר וולמר ואוראל קמחי, פופינה

אוראל קמחי. בן יוסטר,
אוראל קמחי/בן יוסטר
שחר וולמר. חיים יוסף,
שחר וולמר/חיים יוסף

המסעדה הוותיקה בשכונת נווה צדק התל-אביבית תצא ביום רביעי (26 ביוני) לפיאסטה מקסיקנית יזומה, שהיא חגיגה משותפת של אורל קמחי ושחר וולמר.

הערב המיוחד, שיתקיים בפורמט שני מושבים, יציע טאקוס בעבודת יד, שיגועים צבעוניים נוספים והרבה מאוד קוקטיילים על בסיס טקילה פטרון כמובן.

פופינה

ערב אויסטרים, בושוויק ו-TOS

אויסטרים, אויסטר סוסייטי. תומר נוי,
חגיגת אויסטרים בבושוויק/תומר נוי

הבר המצוין של קבוצת אימפריאל משתף פעולה עם האויסטר סוסייטי לפופ-אפ ממוקד שתכליתו שליקה.

התכנון הוא, בפשטות, התמודדות עם הטמפרטורות המאמירות באמצעות תוצרת ימית טרייה של האגודה המוצדקת של נרי אשכנזי ואחי רענן, אוכל מותאם של מתן ביטרן, יינות צוננים וקוקטיילים על בסיס גריי גוס - במחירים לוהטים שמאפשרים השתוללות ברביעיות, שמיניות ובתריסרים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, אויסטר פין דה קלייר עם טבסקו ומיניונט (רביעייה ב-72 שקלים, שמינייה ב-140, תריסר ב-210) או עם רוטב שרימפס XO, דמי עוף וקרם פרש (85 שקלים), טרטר אויסטרים על בריוש עם קוויאר שחור מהדן (72 שקלים), בלאדי אויסטר (42 שקלים), אויסטר רוקפלר עם צ'דר ואגוזים (32 שקלים), אויסטרים אסקבצ'ה ומח עצם (98 שקלים), מולים וצ'יפס (98 שקלים), קלמרי מטוגן עם ציר סרטנים (64 שקלים) וטורטליני סרטנים עם ביסק (82 שקלים).

בושוויק, או אויסטר סוסייטי

איתיאלה היאט בקפה 51

איתיאלה היאט וקפה 51. קפה 51,
הגלידה של איתיאלה מגיעה לקפה 51/קפה 51

בית הקפה המצטיין של דותן גרינברג בתל אביב מארח את הגלידה-טראק המצטיינת לא פחות של איתיאלה היאט, לכדי בוקר שמשלב, ובכן, קפה וגלידה. ויין גם.

האיוונט, שיתקיים ביום שישי (28 ביוני, 9:30-16:00) יציע ספיישלים מתוקים בדמות אפגוטו וטירמיסו בהרכבה ספונטנית על המקום, טעמי קיץ נפלאים לקחת הביתה, וגם יינות טבעיים מבית Mobo (Modern Boy Wine) שמבטיחים "מחירים מיוחדים".

קפה 51

Carmel Signature, פופ-אפ בר יין

פופ-אפ בר יין, תל אביב. ניב סמית,
פופ-אפ בר יין/ניב סמית

מותג היוקרה של יקבי כרמל משתף פעולה עם בר היין המקסים של "חדרפרטי" ואייל נאור לכדי ערב חד-פעמי של מזיגות, טעימות והרבה מאוד נוף.

האירוע, שיתקיים ביום חמישי (27 ביוני, מ-18:00) בבר שבבית פנורמה התל-אביבי, יוקדש ליינות הסדרה הנחשבת של כרמל ויציע בכניסה כוס שעליה שמות האורחים. משם, זה אתם והטעם האישי שלכם, וההחלטה על הבקבוק(ים) ועל האוכל שילווה אותו (אותם, למעשה) - רוזה או שרדונה וניארדס, למשל, סינגל ויניארדס ריזלינג מכרם הר אביטל, או קריניאן גפנים בוגרות מכרם ואדי מילק.

פופ אפ בר יין של Carmel Signature

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully