וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולי, חוף גורדון: חופשת יום טעימה עם הנוף הכי יפה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 8:25

קו ראשון לים, אבל מנותקים מהטיילת, עם ארוחות מושקעות לאורך כל היום ואפילו מלתחות ומקלחות. לא ביקשנו יותר מזה

לולי חוף גורדון. אסף קרלה,
אחד המקומות הבודדים בעיר שמזמין לבלות בו מבוקר ועד ערב. לולי/אסף קרלה

אין לי מושג למה חוף הים של תל אביב לא מתהדר בשלל מסעדות מעולות. אולי זו ההסתמכות על הנוף היפה, אולי מחירי השכירות היקרים, אבל אם תשלפו רשימה אמורפית, ספק אם תמצאו לו נוכחות גבוהה בצמרת האוכל של העיר. נכון, יש פה ושם מקומות שווים, אבל ביחס למתחמים אחרים בתל אביב, המספרים זניחים, ומאלצים אותך לצעוד דקות ארוכות על הטיילת כדי להתמקם.

אז הנה, מקום אחד שכן שווה אזכור הוא "לולי" (לשעבר הגורדו), מסעדה רחבת ידיים שחולשת על חוף גורדון מהלוקיישן אולי הכי מוצלח - לא עם הרגליים בחול ורעש המטקות וצעקות המבלים כמו בכל שאר המסעדות בקו הראשון לים, אלא מעט מוגבה, משקיף אל הים ישירות, אבל בלי הבלאגן.

בכל זאת יש עוד כמה מקומות שווים על הטיילת של תל אביב

לולי חוף גורדון. אסף קרלה,
לא מחפשים שפים כוכבים, אלא לתת חוויה כוללת שלמה של אירוח. לולי/אסף קרלה
"אנחנו לא מאמינים בשפים כוכבי טלוויזיה, אלא בלתת שפע וברמה גבוהה"

לולי מציע מטבח מוקפד, קוקטיילים ותפריט יין, לצד בראנצ'ים, ארוחות צהרים וחיי לילה עם די.ג'יי. במקום גם קיימות מלתחות ומיטות שיזוף, כך שאם חיפשתם מעין חופשת בטן-גב של מלון בוטיק בואכה תאילנד, רק בלי הקטע של לעלות לחדר לישון בסוף היום, זה בדיוק המקום להקדיש ליום כיף בקיץ, ומסוג הנקודות שאפשר לבלות בקרבן מעשר בבוקר עד אחר חצות. ללכת לטבול בים, לחזור, לאכול, לנוח, לשתות וגם לרקוד (וגם להחליף בגדים ולהתקלח למי שזה חשוב לו).

לולי נפתח לפני כשלוש שנים על ידי קבוצת נוקס, ששולחת כבר כמעט 14 שנה זרועות לחיי הלילה של תל אביב עם מקומות כמו אמש, ביר גארדן והקאפלה. "לקחנו לוקיישן שהיה מת, שיפצנו ופתחנו, והצלחנו לגרום לו לעבוד למרות כל מה שכולנו במדינה עוברים", מספר עומר עוז, מבעלי הקבוצה.

לדבריו, "את כל העסקים הקולינריים שלנו מוביל כפיר ינין, כחלק מהקו של לתת ללקוח המון, וברמה גבוהה. אני לא מאמין בפיין דינינג, גם מבחינה כלכלית, אלא בחוויה כוללת - אווירה, ולפגוש אנשים. ברור לכל הצוות והשותפים שחשוב שהרמה הקולינרית תהיה גבוהה והשירות יהיה טוב אבל זה לא העיקר, אלא המוצר הכולל".

לולי חוף גורדון. רותם דרוב
נוף לים, בר עשיר, ספות לרבוץ בהן ואפילו מקלחות ומלתחות. לולי/רותם דרוב

תפריט הבראנץ', שמוגש מעשר בבוקר עד שתיים וחצי בצהריים, כולל מנות כמו בוריק טורקי (בצק פילו, גבינת כבשים, תרד טורקי, קלמטה, עגבניות מרוסקות, ביצה קשה וסחוג, 59 שקלים) וברוסקטה אבוקדו עם עגבניות מיובשות, ביצה עלומה, בצל ירוק, ופרמזן (58 שקלים). לרעבים במיוחד יש גם חלת שניצל מושלמת שמגיעה עם מטבוחה, טחינה, חציל מטוגן, ומלפפון חמוץ (68 שקלים).

לאחר מכן, כשהשמש כבר באמצע השמיים ועד השקיעה היפה ממול, המטבח עובר למתכונת של דגים נאים בפורמט טרטר (69 שקלים) או סשימי דג לבן (72 שקלים), פוקצ'ות מהתנור עם פרגית בשווארמה סטייל (69 שקלים) לצד עיקריות שפונות לכולם כמו המבורגר ושניצל עוף.

"מלבד לולי עצמו, שהוא 600 מטרים רבועים של דק שפונה לים, אנחנו מפעילים את 'לולי טו גו'", מגלה עוז, "מוזגים בירות מחבית למטיילים בטיילת, מכינים קערות אסאי למבלים בחוף, וגם מטגנים שניצלים בתוך 'שניצל גורדון', שמיועד לכל מי שרוצה רגע פיתה מעולה עם שניצל חם, ולחזור להסתלבט בים".

seperator

לולי, הירקון 121, תל אביב, 077-9386252

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully