וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרלו, איתיאלה, ניאופוליטן וכביש 90. כן, בת"א: כל מה שצריך לדעת על בר מארץ היין

25.6.2024 / 6:00

דרישת שלום טעימה מהצפון, והרבה מאוד יין של יקב רמת הגולן. מדריך

בר מארץ היין, יקב רמת הגולן/יקב רמת הגולן

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - דרישת שלום טעימה מהצפון, והרבה מאוד יין של יקב רמת הגולן. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

איתיאלה היאט, בר מארץ היין, יקב רמת הגולן, תל אביב. דמיטרי פומזן,
הפתעות גלידה. איתיאלה היאט/דמיטרי פומזן
עדי פרץ, מטרלו, בר מארץ היין, יקב רמת הגולן, תל אביב. דמיטרי פומזן,
עם מאפים, ברור. עדי פרץ/דמיטרי פומזן

ההתרחשויות הבלתי פוסקות באזור הגבול עם לבנון, והרבה דרומה ממנו, מרחיקים את הישראלים גם מחבלי ארץ צפוניים שקטים לחלוטין. ובאין ישראלים בצפון, החליט יקב רמת הגולן לעשות מעשה, ולהתקרב אליהם. עם הפתעות במשאיותיו.

"בר מארץ היין", שיתקיים בימים שלישי-חמישי (25-27 ביוני, מ-18:00) במתחם התחנה בתל אביב הוא חגיגה שאינה מוכנה להתכנות חגיגה, ופסטיבל שאינו מוכן להיות פסטיבל. במקום זה, ובתקופה שבה היעדר הגדרות מספקת הגדרה טובה וטבעית מספיק, נקרא לו פשוט בשמו, ונגיד שבכל זמן אחר זאת הייתה חגיגה נפלאה ופסטיבל אדיר. בכל זמן אחר, ושיבוא כבר הזמן הזה.

חדשות האוכל

15 שקלים להמבורגר. מה בדיוק עוד נותר לנו לומר פה?

לכתבה המלאה
יקב רמת הגולן. עדי פרץ,
מצפון תיפתח הטובה. יקב רמת הגולן/עדי פרץ

ראשית, יהיה כאן בר גדול עם הרבה מאוד יין כמובן - מיטב בקבוקי היקב, וכוסות במחירים שפויים (20-45 שקלים) שישימו דגש טמפרטוראי על רוזה ויינות לבנים (אם כי יספקו גם אופציות אדומות למתעקשים).

בצד, ולמעשה יחד על הבמה המרכזית, יגיעו אטרקציות ישראליות להופעות אורח נדירות למדי בלב תל אביב, לרבות כמה גיחות בכורה מסקרנות.

אורן אבני ידרים מחיפה עם פיצה ניאופוליטן המפורסמת שלו, ויכין מרגריטה (66 שקלים), אך גם פיצת גבינות מקומיות ופירות יער מהגולן (76 שקלים).

מלבדו, יהיו פה גם החברים מכביש 90, שמשתפים פעולה בהצלחה עם דיקסי, ייצלו המבורגרים בשרניים (47 שקלים), יקפיצו כנפיים (37 שקלים) ויטגנו צ'יפס על המקום (20 שקלים).

רן ששון, כביש 90, בר מארץ היין, יקב רמת הגולן, תל אביב. דמיטרי פומזן,
היכנו להמבורגר. רן ששון מכביש 90/דמיטרי פומזן
אורן אבני, ניאופוליטן, בר מארץ היין, יקב רמת הגולן, תל אביב. דמיטרי פומזן,
פיצת-על. אורן אבני מניאופוליטן/דמיטרי פומזן

עדי פרץ ממאפיית מטרלו המעולה בעין זיוון יתחבר לאווירה עם קרקר גבינת קממבר צלויה וריבת בצל (28 שקלים), למשל, עם צ'יפס פטריות צדף וקרם לימון (48 שקלים), ועם הבטחה לטארטלטים ומאפים מלוחים. בכל זאת.

גבינות צאן ובקר טעימות יוגשו גם בדוכן של משק יעקבס, ואת החיבורים האלה תחתום איתיאלה היאט והגלידה-טראק שלה, עם טעמי קיץ מיוחדים, כהרגלה, וקינוחים שיודעים להסתכל לחום בעיניים.

seperator

בר מארץ היין של יקב רמת הגולן, שלישי-חמישי, 25-27 ביוני, 18:00-23:00, פארק התחנה, תל אביב

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully