וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7.5 מיליון איש כבר גילו את הסוד להכנת מנת בשר שנמסה לכם בפה

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 14:43

אין מנה מושלמת יותר מבשר בקר עם פירה שנמסים בפה, ואם נסמוך על 200 אלף הלייקים שהמתכון הבא קיבל - כנראה שמצאנו את השיטה הטובה ביותר להכין אותה

הדרך הנכונה להכין בשר שנמס בפה/@quickrecipes.us

רוצים להפגין את כישורי הקולינריה שלכם הערב? יופי, כי מצאנו מתכון נהדר למנת בשר שנמסה בפה - ויש שם מרכיב סודי שמשדרג את כל המנה ולא פחות מ-7.5 מיליון איש כבר צפו בו.

משתמש הטיקטוק @quickrecipes.us, לו יש יותר מ-1.5 מיליון עוקבים, פרסם סרטון המדגים כיצד אפשר להכין מנת בשר עסיסית המוגשת לצד (או מעל) פירה קרמי להפליא. בסרטון, כך מבטיחים לנו, חושפים את הסוד להכנת בשר ש"ימס לכם בפה כמו חמאה".

מוכנים להנחיות? אז ככה: שמים סיר על האש, מניחים 150 גרם חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר בתוך סיר גדול (או מרגרינה לשומרי הכשרות), מוסיפים 50 מ"ל שמן זית ומערבבים עד שהחמאה נמסה. בסרטון מסבירים: "לאחר מכן חותכים 1 ק"ג בשר בקר לרצועות ואז לחתיכות קטנות יותר. כעת מעבירים לסיר עם החמאה ומבשלים עד להזהבה". לאחר שהבשר מבושל לגמרי - כפי שמוצג בסרטון - מוציאים אותו מהסיר. חכו, יש עוד מספר שלבים בדרך.

"לאותו הסיר מוסיפים שני בצלים קצוצים לפרוסות עגולות דקות עם שלוש שיני שום כתושות ומטגנים עד להזהבה קלה. כשזה קורה, מחזירים את הבשר המטוגן לסיר, מתבלים בכפית מלח, קורט פלפל שחור, כפית פפריקה, כף וחצי חרדל, 40 מ"ל רוטב סויה - ומערבבים עד להטמעה. לבסוף מוסיפים 1 מ"ל מים, מכסים ונותנים למנה להתבשל במשך 30 דקות".

צפו בכל שלבי ההכנה

בזמן שהבשר מתבשל, אתם יכולים לנצל את ההזדמנות להכין את הפירה. זה תהליך פשוט: מרתיחים את חתיכות תפוחי האדמה שלכם, מתבלים כרצונכם ומועכים אותם ליצירת תערובת סמיכה. בסרטון הם מוסיפים לפירה מלבד חמאה וחלב גם גבינת צ'דר, אבל אתם בהחלט לא חייבים.

לאחר שווידאתם שהבשר מבושל עד הסוף, הגיע הזמן למרכיב הסודי: שמים 50 גרם עמילן תירס (קוֹרְנְפְלוֹר) עם 100 מ"ל מים בקערה ומערבבים עד יצירת תערובת אחידה. את התערובת יוצקים לבשר יחד עם עירית קצוצה ופטרוזיליה. ערבבו היטב והגישו את המנה לצד הפירה או מעליו והנה לכם גן עדן קולינרי!

עוד בנושא:
שף עם שני כוכבי מישלן טוען: "אתם מכינים המבורגר לא נכון. אסור להשתמש במנגל"

טריק קוביית הקרח שיהפוך את ההמבורגר שלכם לסופר עסיסי

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
הסוד להכנת מנת בשר שנמסה בפה. @quickrecipes.us, צילום מסך
אימאלה ואבאלה, זו מנת הבשר המושלמת!/צילום מסך, @quickrecipes.us

מאז שהמתכון הזה פורסם ברשת, הוא גרף 200,000 לייקים ויצר דיון ער בקרב אלפי המגיבים, כשרובם המוחלט מפרגנים למתכון ומבטיחים לנסות אותו בבית. אחרים טענו שהוא השתמש בכמויות גדולות מדי של שמן, חמאה ומלח ושהפירה יצא לו דביק מדי מאחר שהוא הסיף גבינה. סומכים עליכם שתדעו לאזן בכמויות.

בתיאבון!

  • עוד באותו נושא:
  • בשר
  • פירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully