וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות מאחד ההמבורגרים הכי טובים שיש לנו. טובות מאוד

11.8.2024 / 6:00

חגיגות, עוגות, מסיבות ועצמות: החדשות הטעימות של ישראל

פריז טקסס, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חגיגות, עוגות, מסיבות ועצמות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פריז טקסס, הוד השרון

פריז טקסס. גיל אבירם,
פריז טקסס/גיל אבירם

רשת המסעדות המעולה - לא פחות - מוסיפה להתרחב ולהגדיל את רדיוס הבשר וההמבורגרים שלה. והפעם, לשדרות הנשיאים בהוד השרון, עיר שצוברת תאוצת-אוכל של ממש בשנים האחרונות.

הנקודה החדשה, שמצטרפת למוקדי השחיתות בגבעתיים, תל אביב וראשון לציון, התמקמה במתחם דוד ועוצבה תוך מחשבה על ארוחות צהריים משפחתיות ובילוי ערב של ממש. בתפריט: סמאשבורגר וצ'יזבורגר, צ'יפס עם רוטב צ'דר וקריספי צ'יקן, וגם נתחים רציניים יותר, ליד או במקום או תוך כדי.

פריז טקסס

חדשות האוכל

מסתבר שת"א עדיין לא ראתה הכול: מסיבת ים ומדבר לוהטת בכיכר רבין

לכתבה המלאה

יום הולדת 11, אריא

אריא, תל אביב. סו מדיה,
אריא/סו מדיה

המסעדה התל-אביבית הנהדרת בהובלת מושיקו אברהם חוגגת הקפה נוספת של השמש עם שלושה ערבים מיוחדים, טעימים ומרגשים.

ביום שלישי (13 באוגוסט) יארח אברהם את גל באקבה ממסעדת שילה לבק-טו-בק מטבחי שיוציא, בין היתר, רביולו לובסטר עם קציפת בר בלאן, שקדי עגל מפחם וכיסון לגמן ממולא צוואר טלה.

יממה לאחר מכן, תתקיים במסעדה חגיגה בוכרית עם הוריו של אברהם, שתכלול מרק דושפרה, אושפלו, שיפוד שקדי עגל והרבה מוזיקה (330 שקלים).

החגיגות ייחתמו, אך לא יסתיימו כמובן, ביום חמישי (15 באוגוסט) עם טירוף קינוחים-מתוקים של עופר בן נתן - תירס, כמובן, אך גם צ'יבורק משמשים ואורז בחלב, וכן מנטו שוקולד ולרונה עם קציפת שוקולד לבן מקורמל והל.

אריא

עוגות יום הולדת, אסיף ודנון

קפה אסיף, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
קפה אסיף/אנטולי מיכאלו

שיתוף פעולה מקסים בין המרכז לתרבות אוכל ובין בית הספר למצוינות קולינרית הוליד מחווה מתוקה, בכל מובניה האפשריים.

במוקד העניין ספרה המיתולוגי למדי של ג'וזי מנדלסון, שהקדימה את זמנה ויצרה מבלי לדעת קהילה ואובססיה לעוגות חגיגיות, מקושטות, צבעוניות ונפלאות כבר בשנות השמונים. היא, סיפוריה וגירסות עכשוויות של אותן עוגות יככבו היום (ראשון, 11 באוגוסט) בקפה אסיף, לרבות סלייסים של עוגת רכבת, כדור פורח ואותה בריכה שכולנו רצינו לקפוץ לתוכה ראש.

קפה אסיף

מנות חדשות, פטרה

פטרה, אשדוד. גיל אבירם,
שיפוד מולארד בפטרה/גיל אבירם
פטרה, אשדוד. גיל אבירם,
חבו בפטרה/גיל אבירם

המסעדה הוותיקה של סימו בן חובל על קו החוף של אשדוד מתרעננת ומחדשת תפריט ומנות שגם כך מולידות דילמות בחירה קשות, תודות לבל מילר.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, חינקלי פטריות, קרפצ'יו דג, חבו גיאורגי, אימרולי מגראול פפרוני, שיפוד מולארד עם ירקות שורש, לברק מטוגן עם איולי שיפקה, פאייה וגם בליני קרם פטיסייר לקינוח.

פטרה

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully