וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: אילן שניץ

27.12.2011 / 8:09

המונה של קובי רובין עוצר באיזור התעשייה של סגולה כדי למצוא את השניצל הזול, הפריך והגדול ביותר שטעמתם באיזור

השניצל של אילן שניץ. קובי רובין
השניץ של צומת סגולה/קובי רובין

אומרים שרושם ראשוני הוא כרטיס הביקור הכי טוב שבן אדם יכול להעניק לעצמו. אצל השניצליה של אילן השניץ בפתח תקווה, תתקבלו תמיד בברכת שלום אמיתית, עם חיוך על הפנים, ושלל שאלות לא פולשניות שמשרות אווירה נינוחה, כזו שתגרום לכם להיכבש בקסמו של המקום.

השניציליה הוקמה לפני 19 שנה, עם התמקדות בממכר שניצלים. עם הזמן התפרש המקום לרוחב, תוך כדי שהוא נוגע בשווארמה טובה, סנדביצ'ים עם חביתות ב-15 שקלים, עיסקיות מעניינות במחיר 32 שקלים ועוד מאכלים טובים, מטוגנים ומזמינים.


לעומת מקומות הפועלים תחת תימחורים לא הגיוניים עם יחס מזעזע, אצל שניץ אפשר לקבל שיעור בחיים, איך לוקחים את המעט שייש ויוצרים ממנו זיכרון טוב ואוכל ראוי וטעים על הדרך. השניצל מוגש חם ותמיד עם חיוך גדול וכובש. במקום אפשר למצוא שניצלים מסוגים שונים (ביניהם גם שניצל חריף, שהוא לא באמת חריף), אבל אל תיפלו למלכודת ה'פלאפל בטעמים' גירסת השניצל. מומלץ לנסות את השניצל הרגיל (20 שקלים) שגודלו עושה צל על כל מה שבסביבה. מדובר בכ-200 גרם חזה עוף שאחרי שפותחים ודופקים אותו הוא מגיע לגודל דף A4 בלי למצמץ (ואם השניצל לא עובר את תנאי טיגונו הבסיסיים, הוא יחולק ויועבר למחלקת המעורב ירושלמי). הציפוי עבה (אולי מהעבים שנתקלתי בהם עד היום), מתובל בקצח ובכל ביס מהמפלצת הנ''ל, מתקבל רעש של פיצפוץ פריך מחלל הפה החוצה לאוזניים.

לפני קבלת הפיתה המעובה תוגש לכם קערית למען תוסיפו פנימה מעשרת הסלטים שנמצאים במזנון. אל תשכחו לבקש את הצ'יפס בצד, אילן לא יוציא אתכם לא מרוצים. לפעמים אפשר למצוא על המזנון גם פינת הפתעות מטוגנות, להעמסה חופשית.


שניץ השניצל של סגולה. רחוב בן ציון גליס 15, פתח תקווה.
אזור תעשייה סגולה. 03-9304502. כשר



לכל המדורים של אוכל רחוב
לא בא לכם לאכול שניצל בחוץ? המדריך המלא להכנת שניצל

השניצל של אילן שניץ. קובי רובין
השניצל של אילן שניץ/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully