וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: העסקית החדשה של שולחן

18.3.2012 / 7:40

עומר מילר משיק עסקיות צהריים חדשות ו'לה שוק' תסגור לכם ערב עם תפריט חדש ונשכני - המקומות שאתם חייבים לאכול בהם השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבדים עם פירה במסעדת שולחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סעודות צהריים ב'שולחן'

מסעדת שולחן החדשה של השף עומר מילר בתל אביב, פותחת את דלתותיה גם בצהריים. החל מהשעה 12 יוגש במקום תפריט עסקי הכולל לחם, מטבלים, מים, מנה ראשונה ועיקרית במחיר 62 שקלים. בין הראשונות: סלט קלמרי קר חומוס, זיתי קלמטה; קרפצ'יו פילה בקר פרמזן, רוקט; טרטר מוסר ים ויניגרט מזרח רחוק ועוד. לעיקריות יוגשו מנות כמו כבדי עוף פירה תפוח אדמה; מאפה ממולא בקציצות טלה עם טחינה חריפה; פסטה על שמנת חמוצה עם תרד טורקי, אספרגוס ובצלים סגולים ועוד. בנוסף, שליש בירה גולדסטאר או קינוח יעלו 15 שקלים במסגרת העסקית.

שולחן. רחוב שדרות רוטשילד 73, תל אביב. 03-5257171. לא כשר

אבי אפרתי טועם את שולחן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט ערב חדש. מוסחאן בלה שוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ערב חדש ב'לה שוק'

בימים אלה משיק שף מסעדת 'לה שוק' התל אביבית, שלומי בן-שימול, תפריט ערב חדש. בין המנות קלמרי מטוגן במחבת עם פול ירוק ותפוחי אדמה פריזיאן על צזיקי (42 שקלים), מוסחאן, קונפי כרעיים בבישול ארוך עם פול, צנוניות, סלט עלים, יוגורט וסומק על חצי פיתה קלוייה (52 שקלים), פרוסות דג בורי מבושלות ברוטב עגבניות, פול ירוק, חומוס, כוסברה ונגיעות טחינה (52 שקלים), שרימפס במחבת עם ארטישוק רומאי, שום, גלדי בצלים, עגבניות שרי ביין לבן וחמאה (72 שקלים) ועוד.

לה שוק. רחוב דיזנגוף 92, כיכר דיזנגוף, תל-אביב. 03-6033117. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פסטיבל ספרדי ב'אדום'

מסעדת אדום בירושלים, מציינת את הפסטיבל הספרדי השנתי ומציעה תפריט טאפאסים, מנות ספרדיות, יינות ומגוון קוקטיילים. החגיגה תתקיים בין התאריכים 15-30 במרץ, במסגרתה יוגשו מנות טאפאס מתחלפות, בהן סרדינים כבושים על קרם ארטישוק ירושלמי; פלפל שושקה קלוי עם גבינת סנט מור ווינגרט בסלמי; סביצ?ה פילה בקר עם פורטובלו, כמהין ופטרוזיליה; ברוסקטות אנשובי, גבינת צ?דר וטפנד זיתים; גלילות רוסטביף ופלפל קלוי, טחינה ושמן זית; פטריות מוקפצות על פולנטה, גבינת צ?דר ומיקרו בזיל; קבב סלמון על סלט טאבולה ויוגורט מתובל בשום ונענע (25-95 שקלים).

אדום. רחוב יפו 31, ירושלים. 02-6246242. לא כשר

בר יין בצהרי היום

'בר יין' בתל אביב, ייפתח החל מהשבוע בימי שלישי גם בשעות הצהריים. בימי שלישי מהשעה 12:00, יוצע עם תפריט מנות צהריים, כמו נקניקיות עם ערמונים ופטריות; צלחת מולים וסנדביץ' ראמפ סטייק (50-60 שקלים למנה). בנוסף לתפריט האוכל, יוצע תפריט יינות בכוס בטווח שבין 26-41 שקלים.

בר יין. רחוב נחלת בינימין 36 (פינת מונטיפיורי), תל אביב. 035102923. לא כשר

אוכל ויין בכתית

השף מאיר אדוני מארח בכתית את יינות ג'יאקונדה לארוחת טעימות של דגים, פירות ים ויינות לבנים בתאריך ה-22 במרץ. במסגרת הארוחה, יוגשו שלל מנות המלוות ביין: אויסטרים ג'ילארדו במיצי פטרוזיליה, פניני טפיוקה, פקוס, שקדים ירוקים, פול ויוזו; טרטר טונה אדומה עם דפיפי בריוש, חלמוני ביצה, שאלוט, בוטרגו, אנשובי ממולח וצלפים; קלמרי במילוי אצות וואקמה טריות שלוקות בחמאה, חלמון מעושן, סיליקורניה בציר ים ודיו; לנגוסטין שלוק בחמאת סוביניון בלאן, חציל מאודה בסויה ומירין, צנון סגול, צלופח מעושן בטמפורה ועוד (500 שקלים לסועד).

הארוחה תיערך ב-22 במרץ בשני סבבים: הראשון בין השעות 19:00-21:30 וסבב שני מ-22:00 ואילך.

כתית. רחוב היכל התלמוד 4, תל אביב. 03-5107001. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למעלה מימין ועם כיוון השעון: אביב משה, מיקי שמו, משה יוחנן ושגב משה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבשלים בהתנדבות במסעדת הטרקלין

לקראת חג הפסח יוצאת עמותת "קבוצת שורשים" לערב התרמה לנזקקים במסעדת הטרקלין בתל אביב בערב משתתפים בהתנדבות השפים אביב משה (מסה), שגב משה (שגב, שגב אקספרס), משה יוחנן (הטרקלין) והקונדיטור מיקי שמו, בהתנדבות. הארוחה שתכלול שש מנות תוגש ביום ראשון ה-25 במרץ החל מהשעה 19:00. בין היתר יוגשו מרק פטריות כמהין וארטישוק עם שמנת, טימין אגוז מוסקט וערמונים (שגב משה), לברק על פולנטה עם פטריות פורטובלו ושמן כמהין (אביב משה), נתח קצבים עם מלח ים לצד צ'ימיצ'ורי ביתי (משה יוחנן), קרם נמלקה של שוקולד לבן עם קולי תותים וקרמבל (מיקי שמו) ועוד. הארוחה תלווה ביינות ומשקאות בהתאמה של הסומלייה יוסי בן אודיס (350 שקלים לאדם).

הטרקלין. רחוב נחלת בנימין 41, תל אביב. 03-5660013. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully