וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק נמל יפו נפתח

1.8.2012 / 15:30

לאחר ציפייה ארוכה ייפתח ביום שישי הקרוב שוק חדש בנמל יפו שינסה לגנוב את הבכורה לשוק נמל תל אביב עם דוכני אוכל, סחורה צבעונית ונוף לים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק נמל יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר חודשים ארוכים של עבודות הקמה, ייפתח ביום שישי הקרוב שוק הנמל ביפו הממוקם בחלל של מחסן 1, בקרבת מסעדות אחרות שעברו למעונן החדש בשנה האחרונה כמו יונה והזקן והים. מתחם הבילויים החדש, הוקם על ידי קבוצת יזמים בהובלתן של ליאורה גנור ועו"ד עירית קסלמן מילט ומזכיר לא מעט את שוק נמל תל אביב.

השוק, ברוח שווקים אירופאיים אחרים כמו לה בוקריה בברצלונה, מתמקד בעיקר בקולינריה ומציע שפע דוכני מזון, שפרוסים על פני שטח מקורה של מעל 1200 מ"ר, הכולל בין היתר גלריה ושטחי ישיבה חיצוניים ופנימיים.

הדוכן הראשון להפתח במתחם היה בר האוכל הים תיכוני רוקח ים, בבעלות השף אייל לביא בשיתוף עם החברה הסקוטית. הבר שנפתח לפני כשבועיים מציע שלל מנות טאפאס מהים לצד בר אלכוהולי מצויד. עוד במקום: דוכן משקאות ומיצים טבעייים של רונן ארדיטי (מבעלי בליני); דוכן נקניקיות גורמה תוצרת יד של השרקוטייר אלן טלמור; המזווה: חנות תבלינים המתבססת על סחורה משוק לוינסקי; זילבר דלי בר: סנדוויצ'ים בשריים כמו רוסטביף וקורנביף מבית מוסד הנקניקים החיפאי זילבר; דוכן חומוס של אבו-אסמאעיל מיפו; עמדת מתוקים ושוקולדים של ליה שוקולד ; יפו המתוקה: קיוסק ממתקים שונים לילדים; הירוק: חנות ירקות ופירות אורגניים. למעט דוכני האוכל צפויים להפתח דוכנים נוספים כמו דוכן לאביזרי מטבח ודוכני פופ אפ משתנים.

שוק נמל יפו. מחסן 1, נמל יפו.
שעות פתיחה: ב'-שבת 09:00-23:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק נמל יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully