וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות המומלצות בעמקים

6.10.2012 / 8:30

בשר משובח, ארוחה כפרית או תפריט צרפתי מובהק - המלצות למסעדות ברחבי העמקים כדי שבטיול הקרוב לא תישארו רעבים

טאנטי באצ'י: מומלץ במיוחד

תפריט כפרי איטלקי הבנוי על חומרי גלם המיובאים ארצה מאיטליה. עשויות מקמח איטלקי, את הפסטות מכינים במקום, וישנה אופציה לקחת הביתה פסטות טריות בעבודת יד מהמעדניה.

בתפריט: ניוקי בסלק מעושן, עם בטטה והל (66 שקלים), פיצה פוטנסקה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, בצל סגול, אורגנו טרי, טונה ופטריות (38/62 שקלים), רביולי רוקפור אגסים בחמאת מרווה (60 שקלים), קנולי: בצק מרסלה במילוי מסקרפונה, פירות יבשים ושוקולד (20 שקלים ליחידה). בימי שישי יש בראנצ'ים מפנקים.

הדובדבן שבקצפת: מנות איטלקיות עשויות היטב ומקוריות, שחלקן יוצאות לגמרי מהקופסה של אוכל איטלקי שגרתי. כשהאוכל עשוי היטב, האווירה מקום משוחררת, לא יומרנית וחמה והמחירים משתלמים.

טאנטי באצ'י. רחוב שקדים 35, קרית טבעון. 04-9536779. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת לימוזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לימוזין: מומלץ במיוחד

הכמות הקטנה של שטחי המרעה בארץ אל מול הביקוש העצום לסטייק טוב, גורמים לפגיעה אנושה ברמת הבשר. מעטות הן המסעדות שמצליחות לשמור על יציבות על ידי חתירה בלתי נלאית לבשר מעולה. כך עושים בלימוזין, בבעלות רמי גינת ואמיר טלמור, בוקרים ותיקים מהצפון בעלי עדר בקר שבבעלותם. לימוזין הוא שמו של גזע הבשר שמטופל באיטליז הצמוד, שמוכר בשר טרי ובו נעשית כל שרשרת הטיפול בבשר,הפירוק היישון ובחירת הנתחים למסעדה.

בתפריט: קרפצ'יו מפילה עגל (38 שקלים), כבד עגל מוקפץ בברנדי (38 שקלים), סינטה במשקל 250 גרם (96 שקלים), אסאדו ברוטב ברביקיו במשקל 400 גרם (99 שקלים), צלעות טלה במשקל 300 גרם (125 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: המסעדה מוכרת את הבשר הגדל בחווה וכך מובטחים סטייקים טריים ועסיסיים. מקצוענות הפכה את לימוזין למוסד צפוני שעבורו מוכנים להצפין חובבי סטייקים מושבעים.

לימוזין. אזור התעשייה, רמת ישי. 04-9533173. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת שוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקה

שף שוקי קדוש שעזב את הקריות בגיל 8, חזר בשנת 2010 כשף. הוא פתח את מסעדת שוקה הכשרה, מסעדת שף עם תפריט משתנה שמשלבת בין כמה סגנונות כולם בפרשנותו האישית של השף: מטבח אסיאתי, מרוקאי איטלקי וצרפתי.

התפריט על רגל אחת: מנות בו משתנות על בסיס יומיומי שבמרכזם טלאים ודגים ממגוון השפעות. כך למשל מופיעים זה לצד זה בתפריט מנת סביח השף לצד טורנדו רוסיני בגירסתו.

תמחור: בינוני- גבוה

שוקה. רחוב הרימונים 1, קריית טבעון. 04-8402025. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולט

קולט נמצאת בתוך מבנה היסטורי שבנו הטמפלרים. מסעדה היא ברוח צרפתית עם מפות, כוסות מעוצבות שף בוגר הקורדון בלו ומוזיקה צרפתית ברקע.

התפריט על רגל אחת: מנות צרפתיות קלאסיות: קוקי סן ז'אק, כבד אווז ומרק בצל, והברקות נדירות באזורינו כמו עוגת סרטנים עם רטטוי.

תמחור: בינוני

קולט. קיבוץ מרחביה. 04-6598834. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי עם כמהין בבלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלה

מסעדה שנפתחה על ידי השף עידן ליפשיץ בוגר טוטו של השף ירון שלו, אצלו למד הקפדה מהי. בבלה שלו הוא ממשיך לברור היטב את חומרי הגלם מחקלאי הסביבה עם התפריט כפרי עם מנות ברוח איטלקית ים תיכונית.

התפריט על רגל אחת: פיצות, פסטות, דגים, בשרים, ניוקי. חלק מהמנות מתכתבות שיירות עם מסעדת טוטו כמו ריזוטו זנב שור וניוקי ערמונים שאף נקרא בתפריט "ירון שלו סטייל".

תמחור: בינוני

בלה. מושב בית שערים. 04-9830730. לא כשר

נדב קינוחים

ממלכת המתוקים המושחתים נחשבת כתחנת עצירה שהיא בגדר חובה צפונה או בחרה מהצפון. המקום אמנם התרחב משמעותית ווהעלה מחירים ועדיין, הוויטרינה שלו יכולה להכניע גם סוכרתיים.

התפריט על רגל אחת: פאי, מוסים, עוגיות, עוגות שמרים, בריושים, לחמים, מאפים מלוחים וקינוחים אישיים. למי שממש לא מתחבר למתוק ימצא את עצמו בתפריט ארוחות הבוקר.

תמחור: יקר

נדב קינוחים. אזור התעשיה רמת ישי. 04-9535414. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קימל בגלבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

קימל בגלבוע

ביסטרו כפרי מבית היוצר של מסעדת קימל. השף שאול בן אדרת מנהיג מסעדה בניחוחות כפריים צרפתיים, בין נופי עמק יזרעאל.

התפריט על רגל אחת: אינספור בשרים מושחתים באוריינטציה צרפתית כמו כבד אווז, סטייקים, אנטרקוט בגריל, ביף סטרוגנוף ונתח קצבים, דגים ותפריט קינוחים מגוון.

תמחור: בינוני-יקר

קימל בגלבוע. דרך נוף הגלבוע. 04-6895566. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוות התבלינים בגלבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוות התבלינים בגלבוע

חוות התבלינים הוקמה על ידי זוג מפוני ימית, שהפכו אותו בארבע ידיים לפיסת פסטורליה. מעבר לגינת צמחי תבלין מפוארת, יש נוף פנורמי של עמק יזרעאל והחרמון. התפריט במסעדה בחווה גם כרם ענבים ממנו מופק היין המוגש במקום.

התפריט על רגל אחת: בשר בסגנון ים תיכוני, עם הבלחות של דגים ופירות ים עם נגיעות יצירתיות כמו מנת הכנאפה שרימפס בחמאת תפוזים. בימי שישי מוגשות ארוחות בוקר כפריות.

תמחור: בינוני

חוות התבלינים. דרך הגלבוע, כביש 667. 04-6531093. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתח בבשרלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשרלה

הסניף השלישי של רשת בשרלה נפתח לאחרונה בטבעון, כהמשך טבעי לשני סניפים בחיפה ובקריית חיים. הרשת מתמחה בנתחים משובחים וכאן למען הסר ספק צמוד אליה גם איטליז. הבשר מגיע ברובו מהעדרים של בעלי הרשת ברמת הגולן.

התפריט על רגל אחת: מצומצם וכולל את רשימת המכולת של כל קרניבור: טלאים, סטייקים, שקדים ונתחי פורטרהאוס מושחתים וכמיטב המסורת גם חלק שלם המוקדש לילדים.

תמחור: בינוני

בשרלה. אזור התעשייה רמת ישי. 04-8201080. לא כשר



נוסעים לצפון? כל המסעדות המומלצות בצפון
המסעדות הטובות ברמת הגולן
המסעדות הטובות סביב הכנרת
המסעדות המומלצות בגליל העליון
המסעדות המומלצות בגליל התחתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully