וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא איטליה: פיצריה חדשה לפי משקל

24.10.2012 / 13:00

פיצרייה חדשה נפתחה ברחוב אבן גבירול בתל אביב ומציעה פיצות מרובעות לפי משקל, לפי מתכון של סבתא איטלקית

ב-2004 בילה עדי קריספין שנה באיטליה והתאהב בפיצריה קטנה בעיירה באזור רומא שהייתה בבעלות חברו וכך נחשף למתכוני הפיצה של סבתו. את הפיצות המרובעות שנמכרו לפי משקל (סגנון האופייני לאזור רומא ומכונה אלטליו) חלם יום אחד לייבא לארץ ולהביא את הבשורה. מאז התגלגל לעבודה במקומות אחרים ולבו נחמץ כשראה את הצלחתן של פיצות האלטליו בארץ, כמו טוני ווספה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיצות המרובעות של מאמא איטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיום, 8 שנים אחרי הוא צירף אליו שני שותפים, אלעד מליחי (פרש קיטשן, הילינקה) ושחר גומעי (בנדיקט) והשניים החליטו כי הגיעה השעה להגשים את החלום. לפני כשבוע נפתח המקום להרצה, באבן גבירול פינת רחוב הנביאים. מעבר לעובדה שמדובר ברחוב אבן גבירול שהוא רווי מסעדות ומזללות מזון מהיר, נמצאות ברדיוס של שני בלוקים גם פיצה דה פפה, פיצה פיליפ וסניף של רשת עגבניה.

קריספין לא חושש מהמתחרים. בעיניו כל פיצריה מציעה סוג שונה לחלוטין, ולגבי התחרות מול טוני ווספה הוא אומר: "זה אותו קונספט בפיצה במשקל, למעט העובדה שאנחנו כשרים".

הפיצות שיימכרו לפי משקל נעשות כולן לפי מתכונים מסורתיים של אותה סבתא איטלקיה. בתפריט פיצות מרובעות וקריספיות עם מיני טופינגס: סלק ואגוזי מלך על גבינת רוקפור; ארבע גבינות; סלמון; אנטיפסטי; חצילים עם פרמזן; פיצה מתוקה עם נוטלה ועוד תוספות משתנות (84 שקלים לק"ג, כ-14 שקלים למרובע קטן). המקום שפונה גם לבליינים עד השעות הקטנות, יציע גם צ'ייסרים, ובירות לליווי הפיצה. במקום כמה מקומות ישיבה בפנים וארבעה דלפקים בחוץ על הרחוב הסואן.

מאמא איטליה. רחוב אבן גבירול 33, פינת רחוב הנביאים. 03-5753737. כשר חלבי (התעודה בתהליכים)
שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-03:00 ו' 11:00- 15:00 שבת- מוצ"ש-03:00



רוצים להכין פיצה בבית?
מתכון לפיצה זריזה עם טריק של עצלנים
המדריך להכנת פיצה כמו בפיצרייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully