וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדן נחי אלקין חוזר לתל אביב עם מסעדת עשר

בעוד כשבוע תיפתח בקרליבך 10 בתל אביב מסעדה חדשה – עשר – שבה שותף נחי אלקין, האיש והזקן ממושב רמות. בתפריט: חלקי פנים, פירות ים ודגים טריים. תהיה גם ארוחת טעימות

השף והמסעדן נחי אלקין, בעליה של מסעדת "בטי ונחי מבשלים" במושב רמות, ומי שרק לפני כשנתיים נטל חלק במסעדת "רגב בהיכל" בתל אביב, חוזר במיזם חדש: מסעדת עשר, שתיפתח בשבוע הבא בתל אביב.

מסעדת רגב בהיכל נסגרה כעבור זמן קצר בלבד, אבל אלקין לא איבד את התשוקה להקים מקום אחר בתל אביב. במיזם החדש הוא חבר לאייל דובינסקי, מהבעלים של ברי היין בל ואנטואן וג'ונו, ובית הקפה באצ'י בתל אביב, ולשף שי יואלי, אקס מסעדת מנטרה ריי. השלושה בחרו לקרוא למסעדה שלהם עשר, לא רק בשל כתובתה, אומר דובינסקי. "זה מספר שמעיד על שלמות, וכזה בדיוק הוא הצוות פה", הוא מעיד.

מסעדת עשר. מעיין נדיר, אסור להשתמש
מסעדת עשר. מספר שמעיד על שלמות/אסור להשתמש, מעיין נדיר

על פי דובינסקי, סגנון האוכל בעשר החדשה יהיה שונה מהרגיל. "זאת לא עוד מסעדה, שתגיש סביצ'ה, קרפצ'ו, ריזוטו וניוקי", הוא מסביר, "חומרי הגלם כאן אחרים לגמרי, ומביאים לידי ביטוי את האהבות של נחי - חלקי פנים כמו לבבות וטחול, תבשילים מזנב שור, מנות רבות של פירות ים ודגים טריים, ועוד. אנחנו גם מתכוונים להגיש פה ארוחת טעימות מיוחדת".

השף של המקום יהיה שי יואלי, שעבד במסעדת מנטה ריי התל אביבית, למד בישול בצרפת והתמחה במטבח הליאונזי. יואלי מנסה בינתיים לשמור על פרופיל נמוך. "אנחנו מתחילים בקטן, ושואפים להגיע למקום הכי גבוה", הוא אומר, "אבל חשוב להגיד, שהאוכל פה יהיה נטול פלצנות".

בשבוע שעבר נערכה במקום ארוחת טעימות מצומצמת. בין המנות שהוגשו בה היו אנטרקוט עם צ'יפס וזרעי חמניות, מולים, סרטנים עם קלחי תירס, ולקינוח - קומפוט. על פי דובינסקי, התפריט יהיה מאוד אקלקטי, וישתנה באופן תכוף.

מסעדת עשר. מעיין נדיר, אסור להשתמש
חלק מארוחת טעימות. סרטנים עם קלחי תירס/אסור להשתמש, מעיין נדיר

בתחילת ימי פעילותה תפתח עשר את דלתותיה החל משעות אחר הצהריים, ותמשיך לפעול אל תוך הלילה. בהמשך צפויה המסעדה להגיש גם ארוחות עסקיות בצהריים. בימים אלה נמצא המקום בתהליכי שיפוץ אחרונים. הסגנון שבו עוצבה המסעדה הוא אלגנטי, עם אלמנטים רבים של עץ כהה. המטבח במסעדה יהיה פתוח.

מסעדת עשר. רחוב קרליבך 10, תל אביב. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully