וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: דברים שאהבנו השבוע

מסעדה שמעודדת להשאיר בחוץ את הטלפונים, אישה שמכינה 300 סנדביצ'ים כדי לקבל הצעת נישואין ווידיאו תגובה לפסטה ברילה. דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה בשם ארוחת פועלים נורית ירדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלצת השבוע: תערוכה חדשה בתל אביב

תערוכת מעניינת שעוסקת בנדבכים שונים של נושא הקולינריה תיערך בין ה-17-22 באוקטובר בחלל אמנות הקיר (רחוב החשמל 33, תל אביב). באירוע שנקרא Food Processor, יוצגו עבודות של אמנים כגון דן פרץ, אנג'ליקה שר, אסנת בן דב, יונתן שאול, זיו קורן ועוד, הנוגעות בתחומים כמו רעב, השמנה, דיאטה, אכילה, צמחונות, תאווה ובאופן כללי יחסי הגומלין שבין התודעה לאוכל. אם המזון הזה למחשבה אינו מספיק, חלק מהרווחים ממכירת העבודות יוקדשו לעמותת "כנפיים של קרמבו" שעוזרת לילדים עם צרכים מיוחדים.

אילוסטרציה. ShutterStock
ספק: shutterstock/ShutterStock

ידיעת השבוע: הנחה במסעדה תמורת ויתור על האייפון

רוב השפים והמסעדנים בארץ ובעולם כבר הבינו שהדבר הראשון שרובנו עושים כשאנחנו נכנסים למסעדה זה לא ממש לחשוב על האוכל אלא להניח את האייפון לצדנו על השולחן. אחר כך, אפשר לפתוח את התפריט ולחכות לאחרי ההזמנה עם האצבע מונחת על אפליקציית האיסטגרם. לא מעט אנשים בתעשיית הקולינריה מנסים להלחם בתופעת הטלפונים הסלולריים שעל פיהם מזיקה משמעותית לתקשורת עם הפרטנר לארוחה וגרוע מכך, פוגמת בהנאה מהאוכל. אז אחרי שדיווחנו לכם על ארוחת ערב שקטה שכבשה את ניו יורק בסערה כעת, מסעדה בבירות מנסה את מזלה עם אטרקצייה אנטי סלולרית אחרת. המסעדה שנקראת BEDIVERE EATERY AND TAVERN , מעניקה הנחה על התפריט שלה לכל סועד שמוכן למסור בכניסה למקום את האייפון שלו וליהנות מארוחה ללא הפרעות. כך, ויתור על התעדכנות רפטטיבית בסטטוסים של חבריכם בפייסבוק יזכה אתכם ב-10% הנחה. ועכשיו שאלת מליון הדולר - הייתם מסוגלים להתנתק מהסלולרי לשעה שעתיים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
300 סוגי סנדביצ'ים בשביל חתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוג השבוע: מכינה 300 סנדביצ'ים למען טבעת נישואין

יש שיגידו שזה חמוד, יש שיגידו מופרע ו שוביניסטי: אריק וסטפני, זוג שנמצא ביחד כשנתיים, יצר לא מעט פרובוקציה סטפני, כתבת בכירה בניו יורק פוסטאוהבת לבשל לבן זוגה אריק. אריק מצדו אמר לסטפני שהוא כל כך אוהת את הסנדביצ'ים הטעימים שלה, שאחרי שתכין לו 300 סנדביצ'ים, הוא יקנה לה טבעת ויציע נישואין. השניים הפכו את מפעל הסנדביצ'ים לבלוג בו כל סנדביץ' זוכה לפוסט. עד עתה הכינה סטפני כבר יותר ממחצית הכמות כאשר נותר לה 120סנדביצ'ים לפניה. המאמצים מתועדים בבלוג גסטרונומי שבו יש מתכונים,אנקדטות ותמונות.

וידיאו השבוע: תגובה מוחצת לפסטה ברילה

התבאטויותיו של גידו ברילה בשבועות האחרונים משכו לא מעט אש ליצרנית הפסטה ברילה. "עבורנו, הרעיון של ערכי המשפחה הקדושים נותר אחד הרעיונות הבסיסיים של החברה", אמר ברילה בראיון לתחנת רדיו. "זה לא מתוך חוסר כבוד להומוסקסואלים, שיש להם את הזכות לעשות מה שהם רוצים בלי להטריח אחרים, אבל אני לא רואה את הדברים כפי שהם רואים, ואני חושב שהמשפחה שאנו מדברים אליה היא המשפחה הקלאסית". דברים אלה ודברים נוספים שאמר הציתו זעם רב ובתגובה, הועלו מספר סרטוני תגובה משעשעים ברשת. הינה אחד שאהבנו במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully