וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונדק דה לוקס: מסעדת בשרים חדשה ביפו

3.3.2014 / 13:58

שוק הפשפשים לא נח לרגע - בימים אלו נפתח במתחם פונדק דה לוקס, בר וגרילהאוס המתמחה בבשרים מעושנים בסגנון ברביקיו

פונדק דלוקס. צילום: בן יוסטר,
פונדק דה לוקס/צילום: בן יוסטר

מתחם שוק הפשפשים ממשיך לייצר מסעדות חדשות ומסקרנות. רק לפני מספר שבועות נפתח שם בר- מסעדה חדש ליוסי שטירת ואסף ליס, אונזה, והשבוע מצטרף מקום חדש לאזור: פונדק דה לוקס, בר&גרילהאוס שיגיש מגוון בשרים בסגנון ברביקיו אמריקאי העוברים תהליך עישון איטי בעבודת יד ונצלים במקום לאחר ההזמנה.

בין השאר יציעו כאן נתחים מגידול מקומי - ספייריבס, אונטריב, אנטריקוט, נקניקיות בוטיק ועוד - שלאחר תהליך עישון יוצגו בחזית הבר לבחירה. תהליך ההכנה, המתבסס על מסורת הברביקיו כולל מספר שלבי השריה, תיבול יבש או רטוב, שהייה במעשנת שיובאה במיוחד לארץ עם מגוון סוגי עץ טבעי לעישון חם או קר וצליה ארוכה.

פונדק דלוקס. צילום: בן יוסטר,
פונדק דה לוקס/צילום: בן יוסטר

התפריט מחולק לנתחי בשר אדום ולבן, עוף, טלה, הודו ואווז הנמכרים על העצם או במשקל, אותם יכולים הסועדים לבחור בעצמם מתוך המוצגים בויטרינת הזכוכית. לצידם מוגשות גם קומבינציות בשרים מעורבות ליחידים, זוגות או שלישיות.


בין המנות: כריך אונטריב בקר מפורק על חלה עם חמאת חרדל, ביצה רכה ובצל פריך (46 שקלים), נקניקיות בקר / לבן עם לחם תירס, חרדל וסלט קטן לבחירה (26/23 שקלים), מיקס זוגי "דלוקס" עם בייבי בק ריבס, חזה אווז ואונטריב (138 שקלים לזוג כולל לחם תירס, קולסלאו ותוספת), רבע שדרת אסאדו עגל בצליה של 12 שעות (48 שקלים), קלח תירס בחמאה, ברבן, זרעי כוסברה וצ'ילי על הגריל, מאק אנד צ'יז עם פרמזן, גרוייר, בשמל וצ'דר, שומר צרוב בשמן זית על הפלנצ'ה, סלט תפוחי אדמה, בייקון ובצלצלים מוחמצים (8/12 שקלים לכל אחד, תוספת בגודל קטן/גדול) ועוד. כמו כן מוגשות בירות בוטיק מקומיות ומיובאות בבקבוקים ומהחבית, יינות, וויסקי ובורבונים ועוד.


פונדק דה לוקס. רחוב עולי ציון 7, שוק הפשפשים, יפו. 03-5233186. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully