וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: אוכל בריא לא חייב להיות יקר

27.5.2014 / 8:09

כמויות עצומות של שווארמה, לאפות ושניצלים, גורמות גם למונה לחפש אחר אופציה בריאה, מדי פעם. המונית עוצרת ברמת החייל בת"א כדי ליהנות מהאוכל הבריא והזול שמציעים במזללת ביסל'ה החדשה

קובי רובין
סלט בורגול. קובי רובין
טעים להפליא ומשביע. סלט בורגול/קובי רובין

באזור צפון תל אביב, בואך שכונת רמת החייל יש הרבה עובדים שיושבים כל היום ובואו רק נגיד שיש לאנשי האזור הרבה זמן לחשוב על התזונה. לכן הביקוש שם לאוכל בריא הולך וגובר. גם אני בתקופה האחרונה התחלתי לשמור קצת יותר על הבריאות, התחלתי לגלות יותר עניין במה שאני אוכל, כמו רוב בני גילי אני עושה מאמץ גדול להגביל את כמות האוכל הלא בדיוק בריא שאני צורך.

אוכל בריאות מתחלק להמון קטגוריות, יש אשר משמרים משטר של צמחונות על כל חתכיה השונים, יש מי שמחריגים את עצמם לעבר מחוזות הטבעונות הקיצונית, יש המטילים על עצמם מגבלות מפחידות עד כדי כימות האוכל לקלוריות בלתי מזיקות מצפונית,. אני אישית לא נמנה על אף אחת מהכתות הללו, מה שאותי מעניין לפני הכל זה הטעם. על כמות אין מה לדבר, אני תמיד אוכל יותר מידי.

אוכל בריאות לא טעים לי בדרך כלל, הוא כולל מושגים כמו סלט, ירקות, לחם מלא ועוד מיני מילים לא ידידותיות לשמן מקצועי כמוני, שנוטה לברוח ממנות הבריאות כמו מאש. אחת הסיבות העיקריות להתרחק והיא המחיר. אותה משוואה שהפעילו עלינו בימי כוס קפוצ'ינו ב-16 ש''ח, תימחור יתר, או בשמה השני והלא מוצלח 'שיטת מצליח'. אתה לוקח מחיר הגיוני וראוי ומרים אותו עד לקצה הבילתי נסבל .

ביסלה המונה טועם. קובי רובין
מקום יפה ומעוצב. ביסל'ה/קובי רובין

אל ביסל'ה הגעתי במיקרה, בעודי מסתובב באזור רמת החייל. עברתי ליד חנות השוקולדים הכי יקרה בתל אביב, שמתי לב שהמקום הסמוך שינה ייעוד,והשם קלע בדיוק לרעב שלי. בכניסה זיהיתי תמרורי בריאות, המקום יפה ומעוצב, כלי הגשה במקומם המיועד. אפשר היה לזהות יד מקצוענית בכל פרט ופרט, אני והרעב שלי התחלנו לדבר ביננו, איזה מכה נקבל בארנק?

התחלתי עם שאלות מנומסות לגבי המקום, לגבי הסלטים שבמקום. די מהר הבנתי שלא מדובר במחירון בריאותי פוגעני, הוציאו לי פלאייר מתוקתק, עם חלוקה וסימנים על כל סוג של מנה, דברים שאני אישית בכלל לא מתייחס אליהם. בעלת המקום ושותפה אמרו לי שלא חסרים כאלו שבודקים כל פרט ופרט בתפריט, המשכתי לנסות להבין מה אני יכול לאכול. הלכתי על סלט בורגול, פלפל ובצל קלוי עם הרבה לימון ושמן זית. סלט הבורגול טעים להפליא, להפתעתי, המנה עצמה משביעה, לא היתה מזיקה איזו פרוסת לחם לסגור פינה, אבל זה רק בגלל העיניים הגדולות שלי.

עדיין מדובר במנה שתשביע את רוב הלא שמנים, מה שהכי מפתיע זה המחיר. 16 ש''ח לקופסא לא קטנה, בצד השני של השכונה זה היה עולה יותר מכפול. ביסל'ה מוכיח בצורה פשוטה, מהיום לידיעתכם, אוכל בריא לא חייב להיות יקר.

ביסל'ה. רחוב דוד מרכוס 16,רמת החייל, תל אביב. 03-6542888 לא כשר, כל המוצרים כשרים. שעות פתיחה: ב'-ה' 11:30-19:00 ו' 09:30-14:30

קבביטר: לחמעג'ון -קבב אצל אבי ביטר
לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • ביסל'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully