וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: סנדביץ' שקשוקה אצל אוראל

15.7.2014 / 8:02

הטילים לא מנעו מהמונה לנסוע דרומה לבאר שבע, ולעצור בדרך בקרית מלאכי בסנדביץ' של אוראל - שם הוא מתמוגג משקשוקה עתירת ביצים בבאגט טרי עם שכבת חצילים, כרוב לבן והרבה חריף

שקשוקה בבאגט של אוראל מקרית מלאכי. קובי רובין
שקשוקה בבאגט עם הרבה חריף/קובי רובין

עוד תקופה מעניינת עוברת על המדינה, סופסוף טועמים את אותה עוגה שרק תושבי הדרום אכלו עד היום. מדהים לראות את הסולידריות עם כל מטח רקטות חדש שנוחת על אזור המרכז, אין על מלחמה בשביל להזכיר לכל המנותקים שהם חלק מהמציאות בין אם ירצו או לא ירצו. הדרך אל דרום הארץ מוליכה אל ישובי הנגב המדהים, אחרי צומת אשדוד אתה מתחיל לחלוף ליד ישובי הספר של המדינה, מסביבך אוויר נקי לרוב, נוף משתנה כל עשר שניות, דרך מתפתלת ויפה, בואך צומת קסטינה, מזלג הדרכים של הדרום, או כמו שאני קורא לו, ימינה יותר סיכוי לטילים, שמאלה פחות בסיכוי לטילים.

במקרה שלי משכתי ימינה לפני הכניסה הראשית לעיר לתוך אזור התעשייה של קריית מלאכי, לפני שאגיע אל מרכז העיר ואלך לאכול בשווארמה המעולה של תמרה. ההבנה שהייתי אוכל את כל המנה ומנמנם אחר כך בנהיגה, החלטתי ללכת על משהו קל יותר.

סרקתי את אזור התעשייה והתחלתי ללכת לאיבוד. על הדרך הראשית של האזור תעשייה זיהיתי מקום יוצא דופן, שלט גדול וברור, שני שולחנות בחוץ, דלפק על הצד השמאלי. ירדתי מהמונית רק בשביל לראות את המילים הסנדביץ' של אוראל, נכנסתי למקום בצעד זהיר של זר בביתו, ישר מזהים שאני מתל אביב, מה חדש? שאלתי מי זה אוראל, האישה של המקום הסבירה לי שהיא אוראל, אמרתי סליחה ושאלתי מה אוכלים היום, יש מעורב מעולה עם הכל, אבל יקר לי בכיס, 30 שקלים לבאגט, גם העייפות הנלווית לא באה בחשבון, עוד הייתי בדרך ללקוח בבאר שבע, ועוד צריך לנהוג בחזרה לתל אביב.

התעניינתי במנה הצמחונית, שקשוקה. ‪אוראל הייתי בטוח שהמחיר יהיה גבוה יחסית, אך הופתעתי לטובה, 18 שקלים לבאגט לא קטן בכלל, אוראל מילאה אותו לעייפה בשקשוקה לרוב, על הכל נערמה שיכבה של חצילים טעימים, סלט כרוב לבן וטרי, חובה על כל שקשוקה, חריף והרבה. הבאגט היה טרי וקריספי, הבטחתי לעצמי לאכול רק חצי, אבל לא עמדתי בפיתוי וסיימתי את הכל. כל ביס גרם לי להמשיך לאכול, אוראל לא חסכה בכמות הביצים, אתה טועם ביצה כמעט כל הדרך, תענוג פשוט וצרוף, מנת חובה על הדרך לדרום היפה והלא רגוע.


הסנדביץ' של אוראל. חלוצי התעשייה 5 קריית מלאכי. 08-8682797. שעות פתיחה: א-ה 07:30-18:00. כשר, בדרך לתעודה.

שקשוקה בבאגט של אוראל מקרית מלאכי. קובי רובין
שקשוקה בבאגט של אוראל מקרית מלאכי/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • שקשוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully