וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ברחובות: מסעדת סינמה 5

12.8.2014 / 14:27

במתחם קולנוע חן ברחובות נפתחה השבוע מסעדה חדשה, סינמה 5. המקום מציע מנות דיינר בשריות, ואוכל מושקע, לצד דוכן מזון מהיר משודרג שיפעל בסופי שבוע

סינמה 5. נדב אולמרט,
צילום: נדב אולמרט/נדב אולמרט

מסתמן שדברים טובים קורים בעיר רחובות. אחרי פתיחתה של מסעדת ללה האתיופית, תצטרף אליה מסעדה נוספת: מסעדת "סינמה 5" על חורבותיו של בית הקפה במתחם "קולנוע חן" המיתולוגי של רחובות, סיימה בימים אלו הרצה ונפתחה לקהל הרחב.

הקולנוע במקום עדיין פעיל והיות שבמתחם קיימים 4 אולמות קולנוע זכתה המסעדה החדשה לשם "סינמה 5". התפריט שמוגש במקום הוא בסגנון בראסרי מודרני מציע מבחר בשרים, פסטות בעבודת יד, פיצות המוכנות במקום, פירות ים ועוד.

בין מנות הדגל של המסעדה תמצאו: דיינר בורגר – 2 קציצות בגודל 100 גרם עם גבינת צ'דר, מוגשות עם צ'יפס עבודת יד בזיגוג חמאה (68 שקלים), סלט מפורק - שרימפס על הפלנצ'ה, קראנצ' תפו"א עגבניות שרי, בצל סגול מוחמץ וביצה כמעט קשה (52 שקלים), רביולי עבודת יד במילוי שרימפס ברוטב חמאת מרווה (88 שקלים) ועוד.

נדב ניר, בעלי המקום (בעברו עבד במסעדת "מו ומו") מספר לגבי ההחלטה להפוך את בית הקפה החלבי למסעדה בשרית לא כשרה "החלטתי ללכת בניגוד למה שיעצו לי, אמרו לי שאני מסתכן, שאנשים מגיעים לקולנוע ורגילים לבית הקפה החלבי, אבל אני החלטתי לקחת סיכון ולעשות משהו שונה. המסעדה פתוחה כמובן לקהל הרחב, וממש לא מיועדת לבאי הקולנוע בלבד".

בסופי שבוע יפעל לצד המסעדה דוכן מזון מהיר בו יימכרו שרימפס קוקטייל, פוקאצ'ות, קונוסים של קלמרי מטוגן ועוד.

סינמה 5, שדרות בן ציון 49, רחובות. 08-9467116. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully