וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה זה כאן: בר כנפיים חדש בתל אביב

31.8.2014 / 11:57

שמנוניות, עסיסיות וקראנצ'יות - אין כמו כנפיים חמות ברוטב. בקרוב יפתח בר כנפיים חדש בת"א שיציע שלל וריאציות למאכל האמריקאי הפופולרי וגם כנפיים פטנט שלא דורשות ללכלך את הידיים

כנפים. ShutterStock
הכי כיף לאכול בידיים. כנפיים/ShutterStock

אם אתם מחסידי מנת הכנפיים המיתולוגית של דיקסי, או לא יכולים לחכות ב"על האש" דווקא לכנפיים נוטפות רוטב ברביקיו, ודאי תהיתם איך זה שאין מקום שמעניק להן רק ולהן את הכבוד הראוי. כעת זה קורה, בר כנפיים חדש מתוכנן להיפתח בתל אביב בשבועות הקרובים ויציע מגוון שדרוגים ורטבים למנת הכנפיים הקלאסית. המקום החדש העונה לשם "wings", ממוקם ברחוב הרצל בתל אביב.

מי שעומד מאחורי המקום הוא איתן ווייט, בחור אמריקאי שעלה לארץ לפני 7 שנים. וויט עסק מעט במסעדנות בעבר כשגר בארה"ב וזאת המסעדה הראשונה שהוא פותח בעצמו ."הבאתי יועץ קולינרי שיעזור לי קצת, מעולם לא הלכתי ללמוד בישול אבל כנפיים זה משהו שטבוע בי עמוק עוד מאז שאני ילד", מספר ווייט. "במשך שנים חברים שלי ניסו לשכנע אותי לפתוח מקום כזה, ואני חושב שהקונפסט הזה יכול להצליח בארץ, כי אנשים כאן אוהבים כנפיים. היה לי חשוב להציע טעמים רבים ומגוונים שמגיעים מכל מיני מקומות בעולם ומותאמים כמובן לטעם הישראלי".

בתפריט 12 סוגי רטבים לכנפיים ושני ציפויים לבחירה. בגזרת הציפויים ניתן יהיה לבחור בין קלאסי לציפוי של בלילת בירה ופנקו. בגזרת הרטבים יהיו הטעמים המוכרים כמו באפלו, מתוק-חריף ובקביקיו, לצד טעמים מיוחדים יותר כמו: רוטב הודי המכיל חלב קוקוס, קארי, תפוחים ומנגו, תאילנדי המורכב מחלב קוקוס, קארי וחמאת בוטנים, רוטב קוריאני, סיני, וכן שלושה רטבים על בסיס טחינה.

ווינגס. דרור עינב
בקרוב הפתיחה/דרור עינב

לאילו שפחות מתחברים לצורת האכילה של הכנפיים או שסתם לא בא להם ללכלך את הידיים יוצעו הרטבים בפורמט של שיפודי פרגיות בציפוי בלילת בירה ופנקו, לצד סלט. הכנפיים יוגשו במנות של 8, 12 או 16 יחידות במנה, במחיר של החל מ-26 שקלים. במקום יוגשו גם מנות תוספות כמו צ'יפס, צ'יפס בטטה וטבעות בצל. בהמשך צפוי להתווסף למקום שירות משלוחים.

ווינגס בר כנפיים, הרצל 12 תל אביב. שעות פתיחה: ראשון-שלישי: 11:00-02:00, רביעי-חמישי: 11:00-04:00, שישי: 11:00 עד שעה לפני כניסת השבת, שבת: שעה וחצי לאחר צאת השבת עד 02:00. כשר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ווינגס. דרור עינב
קחו לכם הפסקת כנפיים/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • כנפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully