וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להכיר: 10 בראנצ'ים מפנקים

4.12.2014 / 16:05

ננמאס לכם לאכול בראנץ' באותם המקומות? מחפשים מקום לארוחה מפתה לפתוח אתה את היום? קבלו את רשימת 10 הבראנצ'ים הכי טובים שאתם לא מכירים

צ'יקטי. אבי קאשי,
ארוחת טאפאס איטלקיים בצ'יקאטי/אבי קאשי

תל אביב: בראנץ' איטלקי בצ'יקטי

הטאפאס בר האיטלקי צ'יקטי התחיל להציע לאחרונה בראנץ' בימי שישי, ברוח המקום. ארוחות הבוקר של צ'יקטי, נשארות בקונפסט של הערב, עם דגש על חווית השיירינג - מנות קטנות-בינונית לחלוקה, בגוון איטלקי. תמצאו שם מוטיבים חוזרים מהערב כמו צלחת פתיחת שולחן איטלקית, עם התאמות לבוקר ודגש על גבינות, פריטטות איטלקיות, מנות שונות על בסיס ביצים, קסדייה איטלקית ועוד. לצד האוכל תפריט שפריצים מיוחד, דרינקים של בוקר, קראפים אלכוהולים גדולים ועוד. גם בבראנץ' של צ'יקאטי, כמו בערב, דוגלים בתפריט דינמי, המשתנה מדי פעם. בקרוב גם בשבתות.

צ'יקטי, יהודה הלוי 58, תל אביב, 03-6853499. לא כשר

מלון נורמן. יעל לאור,
בוקר בנורמן/יעל לאור

תל אביב: אווירה אירופאית במלון נורמן

מי שמחפש ארוחת בוקר שהיא ואליו פור מאני, שיעבור למקום הבא. ארוחת הבוקר במסעדה החדשה של האחים ירזין, במלון הבוטיק נורמן היא חד משמעית יקרה. מצד שני, כמה פעמים יוצא לכם לשבת בבית מלון במרכז ת"א ולהרגיש הכי אירופה שיש? חצר קסומה, עם הרבה ירוק, וחלל פנימי מעוצב בצורה מושקעת. האוכל טעים, אבל לארוחת הבוקר של נורמן באים קודם כל בשביל האווירה המיוחדת. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בין השעות 07:00-11:00 (הזמנות מתקבלות עד השעה 10:30).

מלון נורמן, נחמני 23-25, תל אביב, 03-5435555. לא כשר

עשה זאת בעצמך

ארוחת בוקר של שבת: לא רק ג'חנון

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגש בוקר בקלארו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב: בראנץ' זוגי בקלארו שבשרונה

מסעדת קלארו של השף רן שמואלי במתחם שרונה השיקה לפני כחודש ארוחת בראנץ' חדשה בסופי שבוע, בין השעות 08:00-15:30. ארוחת הדגל היא מגש בוקר הזוגי (המוגש עד השעה 12:00) הכולל ביצים, סלט ירקות שוק, קפה ומיץ תפוזים עם גבינת עיזים ועלי גפן, יוגורט עם גרנולה תוצרת בית, פרעצל פריך, בריוש ועוד, במחיר של 155 שקלים (לזוג). ניתן גם להזמין מנות בודדות וייחודיות מתוך תפריט הבראנץ' כמו שקשוקת פירות ים, בוצ'ר נקנקים, טוסט שינקן וגאודה בציפוי פריך ועוד.

קלארו, דוד אלעזר 30, מתחם שרונה, 03-6017777. לא כשר

סרווסריה. רחלי דור,
טרטר בסרווסריה/רחלי דור

תל אביב: בראנץ' של שיכורים בסרווסריה

עבור אלו שקמים בשבת בבוקר הלומי הנגאובר מהבילוי של שישי בלילה וצריכים משהו שיירפד את הקיבה נולד הקונספט "בראנץ' של שיכורים". מסעדת הטאפאס הספרדית סרווסריה מציעה בראנץ' כזה לשתיינים באשר הם, בכל יום שבת בין השעות 12:00-17:00. לפי השם כבר בטח ניחשתם שמדובר בבראנץ' באווירה שמחה במיוחד ורווית אלכוהול. בגזרת האוכל תמצאו מבחר מנות מושחתות, כשמנת הדגל היא ערימת פנקייקים עם בייקון ומייפל, ועוד מנות מושחתות כמו טרטר בקר, צ'ילי קון קרנה, סנדביץ' קובני עם גבינות ושינקן וועוד מנות מתחלפות.

סרווסריה, בן יהודה 48, תל אביב, 03-6477751. לא כשר

סינייה ביצת עין במלון הבוטיק מנדלי. גרדה גלזר
סינייה ביצת עין במלון מנדלי/גרדה גלזר

תל אביב: בופה של מלון בוטיק במסעדת חמש

כשמלון מנדלי נפתח לפני כשנה, על ארוחת הבוקר של המלון במסעדת חמש היה אמון השף רפי כהן והיא זכתה לשבחים רבים. הרבה מים עברו מאז בירקון, וכהן כבר לא נמנה על צוות המטבח של המלון. אבל ארוחת הבוקר המפנקת עדיין מוגשת. דגים מלוחים, מבחר של מאפים, ירקות ופירות, ביצים יצירתיות לבחירה, שתייה חמה וקרה וכל זה ב-75 שקלים לבד. שווה.

מסעדת חמש. מלון מנדלי, רחוב מנדלי 5 תל אביב 03-5202700, לא כשר

וולדורף אסטוריה. אביעד ויצמן,
מזנון המאפים של וולדורף אסטוריה/אביעד ויצמן

ירושלים: בוקר יוקרתי בוולדורף אסטוריה

אם אתם מחפשים חוויית בוקר נוצצת ויוקרתית, יתכן שבמלון הפאר הירושלמי וולדורף אסטוריה תמצאו את מבוקשכם. הארוחה של המלון פתוחה לקהל הרחב והיא משלבת מנות לבחירה מתפריט המסעדה הכולל אומלטים עם מגוון תוספות, ביצים בנוסח בנדיקט ועוד. לצידן מזנון הכולל מגוון דגים, לחמים, סלטים, יוגורטים, גבינות, פירות, מיצים וקינוחים. המחיר לאדם לא זול בכלל, 144 שקלים, אבל יש מצב שהארוחה הזאת תשביע אתכם ליום שלם. הארוחה מוגשת בימים ראשון - שישי בין השעות 06:30-10:30.

מלון וולדורף אסטוריה, אגרון 26, ירושלים, 02-5423333. כשר

המטבח של רמה. צילום: אביב נווה,
המטבח של רמה/צילום: אביב נווה

נטף: בראנץ' טעימות במטבח של רמה

המטבח של רמה ביישוב נטף בהרי יהודה, בניצוחו של השף תומר ניב, מציעה בראנץ' איכותי בימים חמישי-שבת, בין השעות 09:30-12:30, בכל עונות השנה (בניגוד לבעבר כאשר המסעדה פעלה רק בקיץ). את הבראנץ' ניתן לקבל במנות לבחירה מהתפריט המחולק לקטגוריות של טאבון, לול, מעדניה, גינה וים, או ללכת על תפריט טעימות. שתי האופציות מציעות מנות המתבססות בעיקרן על חומרי גלם מקומיים מהאיזור. תפריט הטעימות כולל לחם טאבון, מאזטים, סלט עגבניות שרי על טחינה ירוקה, ביצה מושלמת על גבינת עיזים ופטריית פורטובלו, מאפה לבחיר, פטה כבד בציפוי קריספי, פלטת גבינות עיזים ושתייה קרה או חמה במחיר של 98 שקלים.

המטבח של רמה, בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה, 02-5700954. לא כשר

מסעדת ג'וז ודניאל. נמרוד סונדרס
הנוף הכי יפה באזור השרון/נמרוד סונדרס

בני ציון: בראנץ' עם נוף בגוז' ודניאל

מסעדת גוז' ודניאל בבני ציון היא אחת המסעדות עם הנוף השווה ביותר, כזה שכיף לפתוח איתו את היום. ארוחת הבוקר מוגשת שבעה ימים בשבוע עד השעה 12 (הזמנות מתקבלות עד 11:30). הדיל הוא שולחן ארוחת בוקר - בופה עם מבחר של גבינות, ממרחים וסלטים טריים במחיר של 58 שקלים, או 68 שקלים שישדרגו אתכם גם במנת ביצים לבחירתכם. באותו מחיר גם כלולה השתייה, קלה וחמה.

גוז' ודניאל, אנשי בראשית (ליד מגדל המים), בני ציון, 09-7714122. לא כשר

קפה גופרמן. יעל לאור, מערכת וואלה!
הבראנץ' הבלאדי של אדי מזרחי/מערכת וואלה!, יעל לאור

רשפון: בראנץ' בלאדי בקפה גופרמן

קפה גופרמן הוותיק ברישפון עבר מתיחת פנים, והביא את השף אדי מזרחי לחולל שינוי עמוק בתפריט. למעט שינוי בתפריט במהלך השבוע, יצר מזרחי בראנץ' בופה בשישי שבת בסגנון בלאדי עשיר, עם שפע של ירקות וירוקים מהגינה שבמקום. בין המנות סביח בצלחת, שקשוקה בלאדית, סלט בסגנון שוק לווינסקי, סלט ירושלמי ועוד מנות רבות. הבופה הוא בהגשה חופשית ללא הגבלה, במחיר של 75 שקלים בלבד לאדם, באווירה כפרית משגעת.

קפה גופרמן, הפרחים 12, רשפון, 09-9550555. לא כשר

בית סגל. בית סגל,
הבראנץ' הביתי של בית סגל/בית סגל

תלמי אליעזר: בראנץ' ביתי בבית סגל

והנה משהו קצת שונה - בבית פרטי במושב תלמי אליעזר פותחים הזוג סגל מדי שישי את ביתם לארוחת בראנץ' מפנקת במיוחד. ניר הוא השף ואורית מעצבת, אחראית על כל נושא האירוח. כל המאכלים המוגשים הם תוצרת בית, מעשה ידיו של ניר, כולל המאפים הטריים. המנות המוגשות די יוצאות דופן כמו ביצים על מצע פסטה טריה ברוטב שמנת וברוקלי או על מצע של אורז בסמטי ושומשום, בארוחה כלולים גם שתייה קלה וחמה, סלט ומזטים ללא הגבלה וכל זה במחיר של 65 שקלים. הבארנץ' מוגש מדי יום שישי בין השעות 09:00-16:00.

בית סגל, דרך השדות, מושב תלמי אליעזר, 04-6270151 או 050-6599972. לא כשר

10 מסעדות שמרגישות כמו בחו"ל
עוד 10 ארוחות בוקר מומלצות
נשארים בבית: המשלוחים הכי שווים בת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully