וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלים עם ילדים: 9 מסעדות מומלצות אחרי הטבילה

3.8.2015 / 13:40

לאורך חוף הים וגם צמוד לכנרת מסתתרות כמה מסעדות שיהוו יעד מושלם לסיום יום שרבי מהביל על חוף הים עם הילדים. 9 המלצות

צילום: עידו שחם, בימוי: גיא גורן, עריכה: מאיה בן ניסן

עין גב: מסעדת הדגים

מסעדת הדגים עין גב. עומר שביט, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת הדגים בעין גב/מערכת וואלה! NEWS, עומר שביט

מסעדת הדגים הותיקה בעין גב, נמצאת על חופה המזרחי של הכנרת, על קו המים, וצופה לנוף היפה שמסביב. בתפריט המסעדה תמצאו מגוון של דגי כנרת וים בגריל פחמים ובתנור, ובזמן שתקדישו תשומת לב לרעד הגלים תוכלו לטעום מנות כמו המושט של עין גב (87 שקלים), פיש אנד צ'יפס מפילה דג יאורן (79 שקלים) ועוד. סיום מושלם ליום כיף בכנרת.

מסעדת הדגים עין גב, על שפת הכינרת, 053-7106732. לא כשר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עכו: אורי בורי

מסעדת אורי בורי. נמרוד סונדרס
אורי בורי/נמרוד סונדרס

עכו אמנם נמצאת בפריחה קולינרית בשנים האחרונות, עם מסעדות טובות במיוחד כמו דלאל, אלבאבור והים, וסבידה, אבל מעמדה של אורי בורי כתחנת חובה בביקור בעכו נותר איתן. המסעדן הותיק אורי, מזוהה בזכות הזקן הלבן והארוך שלו, אבל כמובן גם בזכות הדגה הטרייה והאיכותית שמגיעה מחוף ימה של עכו. את כל העיקריות ניתן לקבל כמנה או כחצי מנה, ובין מנות הדגים הקלאסיות יש גם מנות מיוחדות יותר כמו בשר סרטנים מוגש במחבת עם שמנת ואצות ים (70/128 שקלים), פילה בס בקדרה ברוטב חלב קוקוס צ'ילי כבוש ותפוח עץ (63/114 שקלים) ועוד.

אורי בורי, ההגנה, רחבת המגדלור, עכו. 04-9552212. לא כשר

קיסריה: הלנה בנמל

סילבסטר בהלנה בנמל. דניאל לילה,
הלנה בנמל, מתחים בפירות ים/דניאל לילה

מסעדת הלנה בנמל, נמצאת במתחם הקסום של נמל קיסריה ומשקיפה על נוף עוצר נשימה, של הים הכחול והמבנים ההיסטורים של העיר. כמו כל מסעדת חוף שמכבדת את עצמה, גם כאן יש לדגים מקום בפרונט, אבל ההתמחות האמיתית של הלנה היא בפירות ים עם מנות כמו מחבת מולים שחורים ברוטב גבינה כחולה ואספרגוס ים טמפורה (92 שקלים), מחבת זוגית של פסטה שחורה עם פירות ים מהים התיכון ושעועית ירוקה ברוטב זעפרן (156 שקלים) ועוד.

הלנה, נמל קיסריה, 04-6101018. לא כשר

הרצליה: בנדיקט

בנדיקט. צילום: שרית  גופן,
בנדיקט בורגר/צילום: שרית גופן

אם אתם אנשים של ארוחות בוקר בכל שעות היום, בחציית כביש מחוף הים של הרצליה, תמצאו את מסעדת ארוחות הבוקר בנדיקט. המנות של בנדיקט הם בדיוק מה שצריכים אנשים מורעבים אחרי ים, הן מושחתות ומלאות פחמימות בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ההיצע בתפריט הוא די גדול, תוכלו ללכת על בראנץ' סורגר (74 שקלים), שקשוקה (59 שקלים), פנקייקס (38 שקלים) ועוד.

בנדיקט, האצ"ל 1 (פינת רמת ים), הרצליה, 03-6868657. לא כשר

תל אביב: הזקן והים

הזקן והים. צילום: פייסבוק המסעדה,
קלאמרי מטוגן במסעדת הזקן והים/צילום: פייסבוק המסעדה

מסעדת הזקן והים הוותיקה ביפו היא הפיתרון המושלם למשפחות רעבות אחרי הים. בחלל הגדול והמשופץ תוכלו ליהנות בכל ימי השבוע מעסקיות של עד 99 שקלים, אשר כוללות מנה עיקרית (בגודל מכובד מאוד), תוספת, סלטים חופשי, פיתות מהטאבון, קנקן לימונדה, קפה/ תה ומשהו מתוק בסיום הארוחה. למרות שהיא מזוהה יותר עם דגים, תוכלו למצוא בתפריט מבחר אופציות בשריות כמו צלעות כבש (99 שקלים), שיפודי קבב או פרגיות (79 שקלים) ועוד.

הזקן והים, האנגר 1, נמל יפו, 03-6818699. לא כשר

תל אביב: מאנטה ריי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאנטה ריי - הנוף הכי יפה בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת מאנטה ריי בגן צ'ארלס קלור, ממש על קו החוף, נחשבת לאחת המסעדות עם הנוף הכי יפה בארץ. למי שרוצה לוותר על הביקור בים, אבל להרגיש את האנרגיות שלו זה הוא המקום המושלם. התפריט מציע מאזטים, מנות דגים כמו דגי יפו עם סלט של ענבים ובורגול (88 שקלים), פילה טונה אדומה ברוטב ג'ינג'ר וגזר (140 שקלים) ועוד, ומבחר גדול של מנות של פירות ים שרימפס וקלמרי עם תאנים ברוטב פרמזן ( 110 שקלים). ולמשכימי קום - יש גם ארוחות בוקר מעולות שמוגשות עד 12:00, כך שאתם יכולים להתחיל בארוחת בוקר, ואז לרדת לים.

מנטה ריי, חוף עלמה, מערבית לגן צ'רלס קלור, תל אביב, 03-5174773. לא כשר

ראשון לציון: קלדרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוון זה כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת קלדרון בקצה הצפוני של טיילת ראשון לציון היא מסעדה ים תיכונית שמשלבת בין מטבח יווני לישראל מודרני, אל מול נוף הים. בתפריט תמצאו מגוון טאפאסים יווניים, ארוחות בוקר בסגנון בלקני, מאכלי ים, פסטות טריות בעבודת יד, ומגוון של בשרים כמו גירוס פרגית יווני (88 שקלים), קבב טלה בלקני (75 שקלים) ועוד. יוון זה כאן.

קלדרון, הטיילת 19, ראשון לציון, 03-9629004. לא כשר

אשדוד: קלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קלמה באשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת קלמה, מבטיחה, בדיוק כמו שמשתמע משמה, להשרות עליכם אווירה רגועה. צמוד לקו החוף האשדודי, על דק עץ, במרפסת הפתוחה, או במבנה מקורה, היא מגישה תפריט מרענן ומושלם לקיץ הישראלי. התפריט רחב ומגוון החל מחריימה (65 שקלים), דרך מנה אסיאתית פיקנטית (59 שקלים) ועד מדליוני פילה בקר (119 שקלים). מסוג המסעדות שכל אחד מוצא בהן את מה שהוא אוהב.

קלמה, חוף לידו, אשדוד, 08-8667241. לא כשר

אילת: המפלט האחרון

המפלט האחרון. נמרוד סונדרס
המפלט האחרון/נמרוד סונדרס

מסעדת המפלט האחרון אשר קיימת בעיר אילת עוד משנות ה-70, מצליחה לשמור על מעמד כאחת האופציות הכי טובות בעיר. ממקום משכנה, בחוף אלמוג, היא משקיפה אל הנוף הפסטורלי של ים סוף. אווירת הים שורה גם בתוך המסעדה, הן מבחינת העיצוב וכמובן מבחינת התפריט. תמצאו כאן תפריט עצום של סלטים, פירות ים ודגים, בצורתם הפשוטה- על גריל פחמים, או עם רטבים שונים, למי שאוהב.

המפלט האחרון, חוף אלמוג, אילת, 08-6372437. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מנטה ריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully