וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסעדה גרוזינית נפתחת בת"א

17.12.2015 / 9:45

לאחר שראצ'ה הירושלמית הודיעה על פתיחת שלוחה חדשה בנווה צדק, כעת אנחנו מתבשרים על מסעדה גרוזינית חדשה באותו רדיוס. הולך להיות מאוד שמח בדרום רוטשילד

אוכל גיאורגי, אוכל גרוזיני, חינקלי, גיאורגיה. ליאת לב, מערכת וואלה!
חינקלי גיאורגי/מערכת וואלה!, ליאת לב

אם ב-2015 אחד הטרנדים הבולטים בקולינריה היה הטרנד המקסיקני, יכול להיות ש-2016 שמתדפקת בפתח, תהיה שנת האוכל הגרוזיני? רק לפני שבועיים דיווחנו שמסעדת ראצ'ה הגרוזינית מירושלים תיפתח בנווה צדק בחודש הבא, במקומה של מסעדת אחד העם אחד של מיכל אנסקי, והנה אנחנו מתבשרים על מסעדה גרוזינית נוספת, שתיפתח ממש לא רחוק משם.

supra, אמורה להיפתח בעוד חודש וחצי ברחוב רוטשילד בת"א. פירוש השם סופרה הוא משתה בגרוזינית. הקונספט הצפוי הוא ביסטרו בר עם אוכל מהמטבח הגאורגי וממטבחים נוספים בחבל הקווקז. התפריט, שנמצא בבנייה בימים אלו, יתאים לבילוי של כוס יין לצד מנות קלות או לארוחה מלאה.

סופרה. : עידית ניס / יוני ויצמן, מערכת וואלה! NEWS
מיקי מיראל, חגיגה גרוזינית בכל ערב/מערכת וואלה! NEWS, : עידית ניס / יוני ויצמן

מי שינצחו על הצד הקולינרי הם השפים דליה היילפרן ויורם סבי, בעלי קייטרינג גאורגי בינלאומי, כבר מעל 30 שנה, יחד עם מיקי מיראל (Tash Tash), מוסיקאי ופרפורמר היוצר בהשראת התרבות הגאורגית. מה שאומר שלצד מגשי ענק עם מעדנים גיאורגים, צפוי להיות דגש מיוחד גם על הפן התרבותי במקום. כלומר, הרבה הופעות, מוזיקה שמחה וחווית בילוי מלאה.

סופרה, רוטשילד 11 ת"א, הפתיחה צפויה בסוף חודש ינואר

  • עוד באותו נושא:
  • גרוזיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully