וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמריקה לישראל: תגידו היי לפיצה פאפא ג'ונס

31.12.2015 / 16:15

הפיצה השלישית בגדולה בארה"ב, אחרי פיצה האט ודומינוס עושה עלייה ומתמקמת בפינת הרחובות דיזנגוף - ירמיהו בתל-אביב

אתר רשמי

אין ספק שמבין מאכלי הרחוב האהובים ביותר על תל אביבים, ישראלים ואנשים בכלל, הפיצה מדורגת במקום גבוה מאוד ברשימה, חולקת מקום של כבוד, אולי יחד עם ההמבורגר האהוב. אבל בעוד שבשנה האחרונה דיווחנו על מספר המבורגריות חדשות שנפתחו בת"א, כשהאחרונה שבהן הייתה הפרוזדור, בגזרת הפיצות, זה זמן רב שלא נפתחה פיצה חדשה ומסעירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגידו שלום לפאפא ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל זה עומד להשתנות בקרוב, כשהרשת הבינלאומית ואחת הפיצות הגדולות בארה"ב תנחת בישראל בחודש הבא. השם הוא פאפא ג'ונס ומדובר ברשת הפיצה השלישית בגדולה בארה"ב, אחרי פיצה האט ודומינוס. הסניף הראשון של פאפא ג'ונס ייפתח בפינת הרחובות דיזנגוף - ירמיהו, איפה שעד לא מזמן הייתה פיצה אחרת - טוני וספה, כשלא רחוק מהמקום נמצאת גם פיצה דה פפה של ג'וזפה גורדנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאפא ג'ונס. אתר רשמי
בקרוב בארץ/אתר רשמי

מי שמביא את פאפא ג'ונס לארץ הוא היזם והמסעדן אסף גרינברג, בעליהן של שתי רשתות גדולות אחרות, שמתמחות דווקא בסושי - הסושיה ופרג'ליקו. התכנון של גרינברג לגבי פאפא ג'ונס הוא להתרחב כבר בעתיד הקרוב מאוד לרשת כלל ארצית. למרות שבעבר התכנון של גרינברג היה לפתוח סניף ראשון של הרשת בחיפה, בסוף הוא החליט להתחיל בת"א, וממנה להתפתח הלאה.

הסניף הראשון של פאפא ג'ונס נפתח בשנת 1984 באינדיאנה שבארה"ב, כשהסלוגן שמלווה אותה הוא "פיצה טובה יותר, מרכיבים טובים יותר".

הפתיחה של פאפא ג'ונס צפויה להיות בפברואר הקרוב, דיזנגוף 224 ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully