וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יונתן רושפלד מצטרף לשרונה מרקט

6.3.2016 / 15:30

לאחר חרושת שמועות בנושא, השף יונתן רושפלד מצטרף לשוק האוכל שרונה מרקט ויפתח שם דוכן הודי, עם מנות שמתאימות גם לצמחונים וטבעונים. ואיך יהיו המחירים?

רושפלד. צילום מסך
השף יונתן רושפלד מצטרף לשוק האוכל שרונה מרקט/צילום מסך

אחרי תקופה לא פשוטה של שלושה חודשים בהם נשאר השף המוערך יונתן רושפלד מחוסר מסעדות, בתקופה הקרובה הוא מתוכנן לחזור אל חיינו עם דוכן חדש בשרונה מרקט. כזכור, במאי האחרון, נפרדו דרכיהם של השף רושפלד וקבוצת עדי'ס לייף סטייל, אשר מחזיקה בקבוצת המסעדות אותן הוביל רושפלד בשנים האחרונות - בהן שתי מסעדות הרברט סמואל ומסעדת טאפאס אחד העם. בהמשך נסגרו גם שתי המסעדות האחרות בהן נכנס רושפלד כשף-שותף - ארוחת ערב וארוחת ערב בקבלייר. רושפלד היה בתקופה האחרונה במגעים מתקדמים עם אנשי שרונה והיום, הוכרז סופית כי ממש בעוד חודש יפתח השף דוכן חדש במקום.

הדוכן של רושפלד, עדיין ללא שם, אמור להגיש אוכל הודי במחירים שווים לכל כיס, ובכך הוא מצטרף למעשה לשפים הפועלים במרקט - ישראל אהרוני ושגב משה. זו היא הפעם הראשונה עבור רושפלד, אשר עמד בראשן של מסעדות יוקרה מובילות, שהוא יגיש לקהל הרחב את הגרסה שלו לאוכל רחוב. התפריט במקום יכלול מנות על בסיס אורז וירקות במגוון תיבולים וסגנונות, שיתאימו גם לצמחונים וטבעונים. בין היתר יוצעו מנות בשילוב עוף ופרגית. מחירי המנות ינועו בין 45-60 שקל לאדם. מי שעומד יחד עם רושפלד מאחורי הדוכן הם המסעדנים מוש בודניק ועמית לביד, מבעלי הסושיאל קלאב.

לביבות של יונתן רושפלד במלון עלמה. אפיק גבאי
לראשונה, רושפלד כבר לא יגיש אוכל יוקרה. התמונה מתוך מסעדתו הקודמת עלמה/אפיק גבאי

שרון מומן, מנכ"ל שרונה מרקט, מסר: "אנו שמחים שיונתן רושפלד בחר בשרונה מרקט תל אביב כמקום המתאים ביותר לפתוח את המקום החדש והמסקרן שלו. כעת, יוכלו סועדים רבים ברחבי הארץ ליהנות מהתחכום והאיכות שהינם שם נרדף למנות שמפיק רושפלד, ושעד כה היו זמינים אך ורק למבקרים במסעדות שלו ברחבי הארץ". עוד הוסיפו מטעם הנהלת השוק כי השף רושפלד אמור להיות נוכח הרבה במקום, ואף להגיש לסועדים את המנות בעצמו.

בנוסף, מסתמן כי זהו לא הפרויקט היחיד שהשף רושפלד מעורב בו בימים אלו, כפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר, השף שיצא בתקופה האחרונה לדרך חדשה, עתיד להתמנות כשף הראשי של אולם אירועים תל אביבי חדש בשם Ray.

הדוכן החדש של רושפלד ייפתח בתחילת חודש אפריל במתחם שרונה מרקט, במקום פלאפל ג'ינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully