וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופיה: היוגורט מכה שנית

8.8.2016 / 13:12

המקום החדש שמחזיר את היוגורט לעניינים ובית קפה רוסי חדש, הופכים את רחוב בן יהודה בתל אביב לקצת יותר מעניין

צילום: יעל לאור, עריכה: נטלי זברו

טרנד היוגורט פרץ בסערה לת"א, ומשם לכל הארץ, לפני כחמש שנים. עשרות מקומות שמגישים יוגורט עם שלל תוספות נפתחו, עד לדעיכה. מקומות רבים נסגרו, אך מעטים, האיכותיים בעיקר, נותרו. כעת, יזם בשם סרג' בן זקן מבקש להחזיר את היוגורט לרחובות ת"א ולעשות את זה עם הרבה סטייל. טופיה, משחק מילים השוזר יחדיו אוטופיה וטופינג, הוא שמו של המקום החדש שנפתחה ביום שישי האחרון ברחוב בן יהודה בת"א, וכבר הספיקה למשוך אליו עוברים ושבים סקרנים, בזכות הצבעוניות שובת הלב.

טופיה.
השף בוקס

הקונספט של טופיה דומה לזה שהכרנו בעבר, אלא שהפעם התוספות לא נמצאות מאחורי ויטרינה, אלא בחלל המקום, וחלק מהחוויה היא שירות עצמי. הלקוח מוזג לעצמו את היוגורט ויכול לשים לעצמו את התוספות הרצויות, כמו גם רטבים שונים. בנוסף, חבר בן זקן עם השף-קונדיטור ערן שוורצברד, אשר מעבר לטעמי היוגורט פיתח ליין של תוספות ומאפים כמו בראוניז, מאפה תפוחים, עוגת סולת או וופל בלגי אשר יכולים לשמש תחתית ליוגורט הנמזג מעל, למי שמעוניין לקחת את המנה לאקסטרים.

טופיה מציעה למעשה מקפא יוגורט (בטעמים שונים כמו טבעי, טבעוני, מנגו, חמאת בוטנים, תות או מנגו וטעמים נוספים שיתווספו בהמשך, בשלושה גדלים שונים - בייסיק (27 שקלים), רגיל (32 שקלים) ופרימיום (38 שקלים), כמו כן ניתן לבחור בגביע וופל ענק (23 שקלים), שף בוקס עם בסיס של עוגת הקונדיטור (43 שקלים) ועוד כל מיני חידושים, חלקם ישולבו בהמשך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באגף התוספות מבחר מסחרר החל מפירות כמו אננס, אבטיח, אגסים ביין ועוד, דרך עוגיות אוראו, קורנפלקס מצופה שוקולד, שבבי קוקוס, חתיכות בראוניז, נשיקות מרנג, חתיכות וופל בלגי, חלבה, פררו רושה, חתיכות לואקר ועוד ולבסוף בחירה בין רטבים שונים.

בן זקן מבטיח עוד הרבה דברים בהמשך כמו קינוחים של השף, יוגורט בטעם קרם דה קסיס ועוד.

טופיה, בן יהודה 126 ת"א, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:00-00:00, שישי: 08:00 - שעה לפני כניסת השבת. כשר

וזאת לא ההתחדשות היחידה שעובר בימים אלו רחוב בן יהודה בת"א. מעבר למסעדה החדשה של ניר צוק, עליה סיפרנו לכם רק היום, בית קפה חדש בסגנון רוסי נפתח ממש בימים אלו ברחוב אף הוא. ואטרושקה, זה השם, על שמו מאפה שמרים גבינה רוסי. תמצאו כאן שישה סוגים של ארוחות בוקר, לא בהכרח שכולן מאמא רוסיה, למשל ביצי בנדיקט (48 שקלים), קרוק מאדאם (45 שקלים) וסירניקי - לביבות גבינת קוטג' עם שמנת או ריבה (33 שקלים). אגף הסלטים מציע מנות כמו דג מלוח ברוטב חרדל, סלמון כבוש תוצרת בית ובלינצ'ס עם סלמון ואיקרה. עוד תמצאו בתפריט שני סוגי מרקים - עוף צח או סלק קר ופסטות.

החלק האותנטי יותר של התפריט מתרכז בפלמיני, ומציע כיסונים במילויים שונים כמו פלמיני עם בקרף סלמון, פטריות או מיקס.

ואטרושקה, בן יהודה 146 ת"א, 5538874?03, שעות פעילות: ראשון - שבת: 10:00-00:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • טופיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully