וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אלבאבור בדרך לסניף בת"א

7.11.2016 / 12:57

אחרי שנים במהלכן ביססה בצפון אימפריה של מטבח ערבי, מסעדת אלבאבור תפתח בחודשים הקרובים סניף ראשון בת"א. בתכנית: מחירים נוחים לכיס ועמדת טייק-אוויי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבב חאלבי באלבאבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מסעדת אלבאבור, אחת המסעדות האהובות והמצליחות של המטבח הערבי בדרך לסניף בת"א? מסתמן שכן. הבוקר, העלה שף חוסאם עבאס, מבעלי רשת המסעדות אלבאבור, תמונה בחשבון הפייסבוק שלו של מבנה במתחם שרונה (בו שכן עד לא מזמן מתחם פיקניק, אשר כלל בין היתר את מסעדת מיס קפלן) עם הכיתוב "מתבשל משהו חזק בתל אביב, מה דעתכם על אלבאבור בת"א?"

בשיחת טלפון עם וואלה! אוכל, מסביר עבאס: "אנחנו במו"מ, כלום עוד לא חתום, רק העליתי טיזר, לראות את התגובות של אנשים". הוא מצנן את ההתלהבות, אך מאשר את רוח הדברים. "בשנים האחרונות המשפחה מאוד לוחצת שנפתח בת"א, הילדים, האחים, וגם אני מרגיש שחסר ייצוג הולם של המטבח הערבי בעיר".

אל באבור. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך מתוך הפייסבוק של חוסאם עבאס/צילום מסך, פייסבוק

"הרעיון הוא לפתוח בת"א מסעדה של אוכל ערבי, אוכל ברמה גבוהה, חומרי גלם טובים, להביא את השם והמותג שלנו לת"א". אלבאבור אשר נחשבת למסעדה ערבית לא זולה במיוחד, מתוכננת בגרסה התל אביבית להציע אופציה זולה ומהירה יותר של המותג. "אנחנו נגיש את המטבח הערבי שלנו שכולם מכירים, אבל בגרסה יותר עממית זולה". הוא מספר כי עדיין לא גיבש לגמרי את הקונספט, אבל הרעיון הוא לפתוח מקום בסגנון מסעדת שוק, עם הסלטים המפורסמים, פינה של ממתקים מהמטבח הערבי ובראשם הכנאפה, ואולי גם עמדת שווארמה. בכל מקרה, לדברי עבאס, סניף אלבאבור התל אביבי יתמד בעיקר בטייק אווי.

עוד באותו נושא

אתם בחרתם: קינוח השנה של 2014

לכתבה המלאה
מסעדת אלבאבור. בועז לביא,
גם הכנאפה תגיע/בועז לביא

לאחר שנים לא מעטות בהן מטבח השף הערבי נעדר מת"א בצורה בולטת, מסתמן שהשנה חל שינוי בתחום. לפני מספר חודשים אוסאמה דלאל פתח את מסעדת מאייר במלון עלמה, והשף סלאח כורדי פתח את אל עאשי, המסעדה החדשה שלו בשוק הפשפשים. כעת, ככל הנראה יצטרף אל החגיגה סניף אקספרס של אלבאבור. את סניף אלבאבור הראשון פתחו האחים נשאת וחוסאם עבאס בשנת 1998, כאשר מאז פתחה הרשת סניפים נוספים ביוקנעם ובעכו.

יחד עם עבאס פותחים את המקום מסעדנים בעלי כמה מסעדות בת"א אותם הוא כרגע אינו מעוניין לחשוף. הפתיחה מתוכננת לתחילת 2017, ככל הנראה בחודשים ינואר - פברואר, כאמור במתחם שרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully