וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטו, מסעדה חדשה במיקום לא צפוי בחיפה

22.11.2016 / 16:35

כחלק מהמתחם הגרדיוזי של חנות האלכוהול והיין הרמיטאז' בחיפה, נפתחה במקום גם מסעדה חדשה בשם אלטו ,שעשויה לגאול את איזור מרכז הקונגרסים מצחיחות קולינרית

אלטו. עודד סמדר, ספק 500
בעיקר בשר אבל לא רק/ספק 500, עודד סמדר

הידיעות על מקומות חדשים בחיפה לא מפסיקות לזרום, אבל בעוד שעד לאחרונה עיקר העניין היה בעיר התחתית ומרכז הכרמל, לפני חודשיים במרכז הקונגרסים מסיטה סוף סוף את הדיון הקולינרי לכיוון החלק הדרומי וההייטקיסטי של עיר הנמל. האיזור לא התפתח יותר מדי בשנים האחרונות ואפילו פארק מתם הסמוך שעמוס בהייטקיסטים לא הביא את היזמים הקולינריים להתלבש על האזור.

בשנות ה-90 נפתחה באזור סטקיית הבוקרים המיתולוגית שאין חיפאי שלא זכה לקלף את הבוטנים שלו על רצפת המקום בהתלהבות. ומאז, חוץ ממינה טומיי ומסעדת רפאלו במרכז קסטרא לא ממש התפתח האזור לכדי היצע קולינרי מספק.

אלטו. עודד סמדר, ספק 500
ולא רק להייטקיסטים/ספק 500, עודד סמדר

אולי מסתמן שינוי? לאחרונה נפתחה במרכז הקונגרסים מסעדה חדשה שמבקשת לשדרג את הרגלי הסעודה של החיפאים בכמה רמות. המסעדה החדשה, אלטו, נפתחה כחלק מהמיזם הגרנדיוזי של חנות האלכוהול והיין הרמיטאז'. מדובר בחנות האלכוהול הגדולה ביותר שנפתחה בארץ- 1300 מטר עם מעל 1000 סוגים של יינות, 500 סוגי וויסקי ועוד המון משקאות אלכוהוליים נוספים. את היוקרה והמגוון של החנות הענקית מבקשת להדגיש גם המסעדה שצמודה אליה. העיצוב מודרני ונקי, אפילו מעט תעשייתי וקורץ לקהל עובדי הייטק שבאזור: משחקי צבעים של כחול, שחור ואפור, תאורה מעומעמת, כורסאות בר מפנקות, כיסאות עור שנוח להתרווח בהם, אלמנטים עם נגיעות של זהב, בר משיש כהה ויצירות אמנות בודדות על הקירות שמשלימות את הקו העיצובי המתוחכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלטו. עודד סמדר, ספק 500
מודרני ומתוחכם/ספק 500, עודד סמדר

התפריט עצמו לא מחדש יותר מדי ומציע חוויה קונבנציונלית אבל כזו שיכולה להתאים לכל אחד ולשרת במיוחד קבוצות גדולות בהן יש הרבה סועדים והאוכל צריך להתאים לדרישות שונות. יש בהחלט דגש בתפריט על מנות של נתחי בשר אבל לא רק. אפשר למצוא בתפריט הראשונות קרפצ'יו דג עם מלח ים, לימון, זרעי עגבניה, צנונית, זעתר, פטרוזילה ופלפל חריף (48 שקלים); רביולי בטטה ריקוטה עם פטריות שימג'י, חמאה, יין לבן ופרמזן (42 שקלים); רוסטביף מאנטריקוט עשוי בגריל פחמים עם מטבלים של חרדל, איולי שום וקורנישונים (49 שקלים). בתפריט העיקריות תמצאו פילה סלמון עם גראטן תפוחי אדמה, חמאה, שום, יין לבן ועירית (78 שקלים); נתח קצבים עם פירה תפוחי אדמה, בצל מושחם וציר בקר (85 שקלים); אלטובורגר 250 גרם עם איולי, קונפי שום וצ'יפס (67 שקלים) ועוד. יש גם מנות ילדים, קינוחים ותפריט אלכוהול מעניין, כיאה למסעדה שיושבת בתוך חנות אלכוהול.

לאלטו יש פונטציאל אדיר להפוך ליעד מספר אחד לצהריים בזכות הקרבה למעוז ההייטק של חיפה. מציעים שם דיל צהריים די משתלם של המבורגר 250 גרם, צ'יפס ושליש בירה ב-45 שקלים. אם הפוטנציאל הזה ימומש אולי נזכה לראות מסעדות נוספות נפתחות באזור דל התפריטים הזה בעיר.

אלטו, קדושי יאסי 2 חיפה, 04-8373323, שעות פעילות: א'-שבת מ-11:00 בבוקר ועד חצות. לא כשר

אלטו. עודד סמדר, ספק 500
מתאים לכולם/ספק 500, עודד סמדר
  • עוד באותו נושא:
  • אלטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully