וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: ספרייט דובדבן זה הדבר הבא

20.2.2017 / 15:40

השבוע במדור חדשות האוכל מהעולם: חמאת קפה חדשה תושק ביפן, משקה הספרייט סוף סוף מתחדש בטעם דובדבן, עוגיות מזל אאוט - עוגיות חוסר מזל אין והמסעדה שתצ'פר הורים לילדים מנומסים

שניים במחיר אחד: חמאת קפה ביפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמאת קפה יפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפן, המקום הקסום שמביא לעולם דברים כמו קיט קאט סושי, עושה זאת שוב. הקסם התורן מפס היצור היפני הוא שילוב בין שני יסודות בסיסיים בבוקר שלנו - חמאה וקפה, מה שיוצר, הפלא ופלא, חמאת קפה למריחה. מאחורי חמאת הקפה עומדת אחת מחברות מוצרי החלב הגדולות ביפן - Megmilk Snow Brand Company, הידועה במגוון סוגי חמאה אהודים, יוגורטים, גבינות וקינוחים קרמיים. אחד המוצרים האהובים ביותר של החברה הוא משקה קפה בקופסת קרטון, שהושק בשנות ה-60 חוגג בימים אלו 55 שנה בשוק. לכבוד החגיגות החליטו במותג לצ'פר את אוהבי הקפאין ; על פי הודעה רשמית שהוציאה החברה, משקה הקפה יהפוך לממרח שישדרג כל לחם, טוסט, פנקייק או קרואסון, בדיוק כמו חמאה, רק בטעם קפה. המוצר יהיה זהה לטעם ולניחוח המשקה המקורי, כולל הטעם המתקתק והמרומז של החלב. הממרח יתחיל להיות משווק ביפן החל מה-1 במרץ.

לא רק קולה: הכירו את הספרייט-דובדבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שמשקה הקולה זכה מדי פעם לחידושים והמצאות כמו קולה-דובדבן, קולה-וניל, זירו לימון ועוד, הספרייט נשאר מאחור. כעת תורו של המשקה הלימוני לזרוח עם שני טעמים חדשים שיצאו לשוק - ספרייט דובדבן בגרסה רגילה ובגרסת הזירו. מדובר במוצרי ספרייט החדשים שמושקים לראשונה, אחרי יותר מעשור בו לא הושק אף משקה ספרייט, ולא מדובר במהדורה מוגבלת, טעמי הספרייט - דובדבן כאן כדי להישאר. טועמים ברי מזל מספרים כי טעמו מופלא, ומשלב בין לימון-ליים לדובדבן המוסיף מתיקות. אחד הטועמים ציין כי יש תחושה שהמיסו לתוך הספרייט סוכריה בטעם דובדבן. אנחנו כרגיל נמתין בסבלנות עד שהמוצר יעשה עלייה לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כותב עוגיות המזל בארה"ב פורש בגלל מחסום כתיבה, ועוגיות חוסר-המזל משתלטות על השוק

כותב עוגיות המזל המוביל בניו יורק, דונלד לאו, פורש מתפקידו בגיל 68, בגלל מה שהוא מכנה, מחסום כתיבה. לאו, שהחזיק בתפקיד מעל 30 שנה, היה ראש מחלקת הכתיבה של עוגיות המזל בוונטון פוד, אשר נמצאת בניו יורק, חברה המייצרת 4.5 מילון עוגיות מזל ביום. את תפקידו יירש האחיין של מייסד החברה. לאו סיפר בראיון למגזין טיים שנהג לכתוב 100 פתקים שונים בשנה, אבל שבשנה האחרונה הוא הצליח לכתוב רק שניים - שלושה פתקים בחודש. הוא התחיל את התפקיד בשנות ה-80 אותו קיבל בזכות כישורי השפה שלו. הוא זה ששינה את הניסוחים של עוגיות המזל מנבואות אבסטרקטיות לכיוון של אמירות ופתגמים.

ולגמרי במקרה, השבוע עלתה לכותרות חברה גרמנית שמייצרת עוגיות חוסר-מזל. הרשת אשר מוכרת כעת את העוגיות במספר מקומות בגרמניה, צפויה להביא את קו עוגיות חוסר המזל לארה"ב וקנדה. העוגיות, כמה סמלי, מגיעות בצבע שחור, כשבפנים מחכות לכם בדיחות הומור שחור ואמרות מבאסות, אך מציאותיות.

המסעדה באיטליה שנותנת הנחה למשפחות עם ילדים מנומסים

הנחה לילדים מנומסים. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
5 אחוזי הנחה לילדים מנומסים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

ההורים שביניכם בטח מכירים את הסיטואציה המביכה בה יוצאים עם הילדים למסעדה והם משתוללים, צועקים, מלכלכים ובגדול גורמים לכך שלא תשובו למסעדה הזאת יותר. מסעדן באיטליה החליט להלחם בתופעה בעזרת תמריץ חיובי להורים. חמישה אחוזי הנחה יינתנו על חשבון הבית בסיום הארוחה, אם הילדים יצליחו להתנהג בנימוס. אנטוניו פררו העלה את ההצעה לאחר שמשפחה של 11 אנשים, ביניהם 5 ילדים, ישבה אצלו במסעדה, כשבזמן שהוריהם לגמו יין, הילדים ישבו בנחת צבעו וציירו. "זה קורה לעיתים ככל כך נדירות", הוא כתב בפוסט הפייסבוק. פררו לא הכיר את יושבי השולחן באופן אישי ולכן התבייש לגשת אליהם ולהחמיא להם על ההתנהגות המנוסמת של ילדיהם, אך במקום זאת החליט לצ'פר אותם בהנחה על החשבון. האם בקרוב נחזה במסעדות נוספות שמיישמות את השיטה?

ביום חמישי האחרון, נערך ברחבי ארה"ב "יום ללא מהגרים", במסגרתו בתי עסק רבים הביעו את מחמאם על יחסו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למהגרים, וסגרו את דלתותיהם ליום אחד. את הפעולה יזמה התנועה לצדק חברתי, במטרה להראות עד כמה החברה בארה"ב תלויה בכוח העבודה של המהגרים. המחאה שהחלה בוושינגטון הבירה גלשה במהרה אל תעשיית המסעדות ברמה לאומית ברחבי ארה"ב. שפים סלבס כמו חוזה אנדרס, ריק בייליס ואריק וברוס ברומברג, סגרו את מסעדותיהם הרבות על מנת להזדהות עם המטרה.

אנדרס, שהוא בעצמו מהגר היספני - מקסיקני, סיפר בראיון כי האנשים המועסקים במסעדות הם חלק מהדנ"א של החברה. הוא מעריך את ההפסדים של סגירת המסעדות ליום אחד בכ-100,000 דולר, אבל האפקט של המחאה שווה כמובן הרבה יותר מכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully