וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקפיזם במיטבו: עסקית צהריים בהוטל מונטיפיורי

עסקית משתלמת שכוללת גם מפלט מושלם לברוח אליו משגרת היומיום - מועדון ארוחת הצהריים מגיע להוטל מונטיפיורי, מסעדה שהפכה לקלאסיקה מודרנית

הוטל מונטיפיורי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ראמן בהוטל מונטיפיורי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שעה: 13:15.

מיקום: מונטיפיורי 36, תל אביב.

נעים להכיר: מסעדת הוטל מונטיפיורי, שוכנת במלון הבוטיק הנושא את אותו שם מאז 2008.

מאחורי הסירים: המסעדה שייכת לקבוצת R2M של המסעדנים רותי ומתי ברודו (יחד עם רוטשילד 12, בראסרי, דליקטסן, קופי בר וסניפי הבייקרי השונים).

מה בתפריט: את תפריט המסעדה מגדירים במקום כמטבח צרפתי עם טאץ' ויאטנמי, אולם הלקוחות הקבועים של המקום יוכלו לחוש כי בשנה האחרונה התקרבה מאוד הוטל מונטיפיורי לכיוון האסיאתי וחלק נכבד של התפריט משחק עם מטבחי אסיה השונים. זאת ככל הנראה, כחלק מההכנה למסעדה האסיאתית בדגש יפני שהקבוצה מתכננת לפתוח בקרוב. תפריט העסקיות במקום כולל לחם חופשי, מנה ראשונה, מנה עיקרית ומשהו מתוק במחיר העיקרית. במסגרת העסקית ניתן להזמין כוס יין במחיר מוזל.

לעוד ביקורות צהריים
המנזר של היום הוא לא המנזר של הלילה
לוקה ולינו- נמצאה עסקית צהריים מושלמת

עיצוב ואווירה

האווירה במקום משדרת נינוחות אופנתית ומעוצבת ברוח אירופאית, מין מקום שיקי בו יושבים לאכול באווירה נינוחה, על כוס יין, בלי לחצים ודאגות, ושהעולם שבחוץ יחכה. המקום לא מעניק תחושה נובורישית מלוקקת לעשירים בלבד, לצד קהל מבוסס יותר יש פה גם קהל צעיר יותר שמעוניין בדרינק ונשנוש או עסקית מפנקת.

העיצוב של המקום משחק על הקווים העיצוביים הצרפתיים הקלאסיים עם כורסאות עור רכות, תאורה עדינה, ספרייה עמוסת ספרים, מראות קיר, עציצים ירוקים בכל פינה והרבה עץ כהה וצבעים כהים. החלונות המרובים במבנה מכניסים הרבה אור טבעי שהופך את השהייה בפנים לנעימה במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוטל מונטיפיורי. הרבה עץ כהה ואור טבעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות

השירות יעיל ונעים, סלסלת הלחם התמלאה כל הזמן, כמו גם המים בכוסות. היין שהזמנו נשכח למרות שהזכרנו פעמייים והגיע רק אחרי המנות הראשונות, אבל ביחס לחוויה הכוללת זה נסלח בהחלט. למרות העומס במסעדה המלצרית הייתה סבלנית לשאלותינו והסבירה בידע רב על כל מנה ששאלנו בתפריט. התזמון של המנות נכון ומדויק, שוב, לא לאנשים שממהרים בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully