וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס עשינו את זה שוב: המוצר החדש של טורטית משגע את הרשת

5.6.2017 / 11:28

בטורטית משיקים נשנושים ממכרים, מגנום מחדשים עם שוקולד, ויש גם סולרו טבעוני, מייקאובר לבמבה ועוד הפתעות. חדש על המדף

נשנושים חדשים מבית עלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשנושים של עלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: עלית משיקה נשנושים חדשים של פסק זמן, טורטית וטוויסט.

מחיר: 10.90 למארז של 130 גרם.

שולפים ידיים: חטיפי הטורטית הקטנים כיפיים לנשנוש, הטעם של הטורטית חזק ומודגש, תמצית השקדים והרום מאוד דומיננטית. בניגוד לוופל הטורטית, החטיף החדש יותר עשיר, הקרם יותר שוקולדי, והחטיף עצמו פחות יבשושי מהוופל המוכר. חטיף פסק זמן לעומת זאת, הוא אמנם חביב, אבל במקרה הזה המקור עולה על הנשנוש.

במבה ביסקוויט קרמל מלוח

במבה ביסקוויט קרמל. גיתם,
חובה לאכול קפוא/גיתם

על המוצר: אסם משיקים במבה במילוי קרם בטעם ביסקוויט-קרמל במהדורת קיץ שמומלץ להקפיא.

מחיר מומלץ: 4.5-5.5 שקלים לאריזת 60 גרם.

שולפים ידיים: על האריזה כתוב מומלץ להקפיא ולהגיש, חשבנו שמדובר בהצעת הגשה בלבד וניסינו בטמפרטורת החדר. ובכן, זה היה כישלון יבשושי, מתוק ולא אכיל. אחרי הקפאה הופך המוצר לחביב יותר. הוא אמנם לא מזכיר במבה, אבל השילוב של חמאת הבוטנים והקרמל הולך טוב כשזה קפוא, וגורם להמשיך לנשנש, ברגע שזה חוזר לטמפרטורת החדר זה שוב הופך לבלתי נסבל. בשורה התחתונה, המלצת ההקפאה צריכה להיות תקיפה יותר. בכל מקרה, לא בטוחים שנרוץ לקנות שוב את המוצר.

עוד באותו נושא

טורטית מציגה: הגלידה שתשבור את ברגותי

לכתבה המלאה

לינדט שוקולד מריר מעודן

לינדט. יח"צ,
מרירות מעודנת/יח"צ

על המוצר: מותג השוקולד השוויצרי לינדט משיק טעם חדש בסדרת אקסלנס - 70% מוצקי קקאו מעודן - טעם עדין יותר של שוקולד מריר איכותי, ללא טעם מריר מודגש.

מחיר: 15 שקלים.

שולפים קוביות: כמו כל מוצרי לינדט גם המוצר החדש איכותי בטירוף. אוהבי השוקולד המריר נהנו לאכול ממנו עוד ועוד, המרירות אכן מעודנת, שמאפשרת אכילה מהנה שלו. ההישג המשמעותי הוא שגם מי שלא חובב שוקולד מריר בד"כ חיבב את המוצר החדש.

שוקולד מבית מגנום

שוקולד של מגנום. יפה אפרתי,
שוקולד מבית מגנום/יפה אפרתי

על המוצר: מותג הגלידה מגנום משיק לראשונה גם טבלאות שוקולד. בשלושה טעמים: חלב, מריר עם פולי קקאו ולבן עם נגיעות לבן מדגסקר.

מחיר: 12.90 לחפיסה.

שולפים קוביות: מבחינת נראות, המוצר מלא סטייל ועושה חשק, מחולק לשתי קוביות גדולות כשעל אחת מהן מוטבעת האות M. מבחינה פרקטית זה פחות נוח שהשוקולד נשבר לחתיכות גדולות פריסטייל, ולא בקוביות קטנות. טעמו של השוקולד המריר מעולה, איכותי ומפנק, חתיכות פולי הקקאו מעשירות ונותנת אקסטרה קראנצ'יות. שוקולד החלב גם הוא מוצלח מאוד. הלבן לעומת זאת ביאס, טעמו של הווניל השתלט ולא מורגש טעמו המובחן של שוקולד לבן.

ארטיק סולרו פירות

סולרו. יפה אפרתי,
סולרו פירות/יפה אפרתי

על המוצר: שטראוס משיקים סדרת סולרו FRUIT BOOST עם 50% פרי ועד 65 קלוריות בלבד בטעמי תות פרי יער, אננס-אפרסק ותפוז-בננה.

מחיר: כ-8 שקלים.

שולפים לשונות: חיבבנו מאוד את טעמי הסולרו החדשים. למרות שמדובר במוצר טבעוני, לא הורגש חסרונה של השמנת, והשלגונים היו עשירים וסגרו אחלה פינה. הטעם יוגורט פירות קליל וקר. כולם היו מוצלחים, זה רק עניין של טעם איזה פירות תעדיפו בארטיק שלכם.

לואקר קוקוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לואקר קוקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: לואקר משיקה קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם קוקוס באריזה משפחתית.

מחיר: 14.90 לאריזה של 250 גרם.

שולפים ידיים: אנחנו בד"כ מאוד אוהבים את המוצרים של לואקר, אבל הפעם לצערנו זה לא זה. גם חובבי הקוקוס הגדולים פשוט לא הצליחו ליהנות מהחטיף החדש לבית לואקר. טעמו של הקוקוס תעשייתי מדי, שכבות הוופל דחוסות מדי ויוצרות תוצאה מחניקה ולא כיפית.

גריסיני אמור דה פאנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשנוש מושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: ליימן שליסל משיקה בישראל את המותג האיטלקי אמור דה פאנה – מקלות גריסיני בארבעה טעמים: קלאסי בתוספת מלח, בתוספת שומשום, פיצה – בתוספת עגבניות ואורגנו ובתוספת רוזמרין.

מחיר: 7.5 שקלים לשקית של 125 גרם.

שולפים ידיים: מדובר בחטיף מושלם בעל פוטנציאל התמכרות מפחיד. שני הטעמים שדגמנו - הקלאסי והרוזמרין היו פשוט מעולים. אין טעם לוואי, וזה לא ג'אנק מדי. גם המחיר הוגן בהחלט. זרק אותנו לרגע כמו במסעדה באיטליה שמגישה לפתיחה גריסיני לצד הלחם.

פתי בר ללא גלוטן

פתי בר ללא גלוטן. סטודיו אסם,
פתי בר ללא גלוטן/סטודיו אסם

על המוצר: אסם משיקה פתי בר ללא גלוטן בשני טעמים: קלאסי ושוקו.

מחיר: 8-12 שקלים.

שולפים כפיות: אם כבר יש נשנוש שהוא פשוט, פריך ובמחיר ידידותי – מן הראוי שתוצג לו גם גרסה נטולת גלוטן. הטעם הלא ייחודי הכי קסום שיש מצליח להישמר בצורה מספקת גם במהדורה החדשה. ובמילים אחרות, חיבבנו מאוד, גם מי שלא נמנעת מגלוטן.

מילקי בטעם שוקולד צ'ילי

מילקי צ'ילי. שלומי ארביב,
מילקי צ'ילי/שלומי ארביב

על המוצר: מילקי בטעם שוקולד צ'ילי, המשלב בין מתיקות השוקולד, חריפות הצ'ילי וקצפת המילקי.

מחיר: 2.5-5 שקלים.

שולפים כפיות: במילה אחת: אכזבה. שוקולד וצ'ילי זה שילוב מקסיקני ותיק שהפך בתקופה האחרונה לטרנדי. גם אם זה נשמע מוזר, בדומה לשילוב של שוקולד עם מלח זה פשוט עובד פשוט מעולה. לכן הציפייה למילקי האהוב בתוספת צ'ילי הייתה גדולה ואתה גם באה האכזבה. אפקט הצ'ילי הגיע מאוחר בחריפות מעומעמת, ואילו המילקי עצמו הרגיש פחות מתוק מתמיד וכך הפך כל העסק לתפל.

פיוז טי הרבל בטעמי אגס-מרווה ומנגו-קמומיל

פיוז טי. דני לוי,
פיוז טי בטעמים חדשים/דני לוי

על המוצר: מותג התה הקר Fuze Tea משיק סדרה חדשה תחת השם פיוז טי הרבל - תה קר במתיקות מעודנת, בטעמי פירות ובשילוב תמציות צמחי תבלין. הטעמים החדשים בסדרה הם טעמי מנגו-קמומיל ואגס-מרווה.

מחיר: 5-7 שקלים.

שולפים כוסות: סדרת התה הקר החדש מוצלחת מאוד. היא מרעננת, לא מתוקה כמו הפיוז טי הקלאסי שאנחנו זוכרים וטוענים גם שהיא מופחתת קלוריות אז בכלל טוב. את האגס-מרווה חיבבנו יותר, המוצר מזכיר יותר מיץ מאשר תה קר קלאסי, אבל למי שמחפש שלוק מתקתק שיחזיר את החיוניות בשיא הקיץ - זה בהחלט עושה את העבודה.

תה ויסוצקי בטעם תה ירוק מלפפון

ויסוצקי תה ירוק מנטה מלפפון. טופטאצ,
תה ירוק בטעם מנטה ומלפפון/טופטאצ

על המוצר: ויסוצקי משיקה לכבוד הקיץ טעם חדש בסדרת התה הירוק - ויסוצקי ירוק מנטה מלפפון.

מחיר: 14.90-27.70 שקלים.

שולפים כוסות: בוויסוצקי מסבירים שהשיקו את הטעם החדש כדי ליצור שילוב קייצי ומרענן של מלפפון ומנטה בהשראת משקה קר בעל מרכיבים זהים. חבל שלא השיקו אותו במסגרת מהדורת התה הקר שלהם, אלא כמוצר המיועד לשתייה חמה. בכל אופן, טעם המנטה שתלטני ובקושי אפשר להרגיש בניחוח מלפפון עדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully