וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל: דוכן אוכל חדש ליוצאת מאסטר שף

26.6.2017 / 9:29

בשורה טובה לירושלמים: יוצאת מאסטר שף רחל בן אלול פתחה דוכן סנדביצ'ים חדש בבירה. "רציתי להביא את הדוכנים החמודים מהשדרות התל אביביות אל הרחוב הירושלמי", היא אומרת

דוכן הסנדביצ'ים של רחל בן אלול. נועם מושקוביץ
רחל בן אלול/נועם מושקוביץ

הגאות של תוכניות הבישול הציפה איתה כוכבים חדשים שסוחפים איתם את העולם הקולינרי ממנו באו, כל אחד והשורשים שלו. חלק מהמשתתפים הבולטים בתוכניות האלו משתמשים בתוכנית כמקפצה לקריירה בתחום הבישול או אפילו לפתוח מקום משלהם, מסעדה קטנה או דוכן, זוהי כבר תופעה מוכרת. אבי לוי ומסעדת המוציא בירושלים, דליה אלחדף ומסעדת טוטומה או נופר זוהר שמובילה את המטבח בק-פה האנוי, האסייתית החדשה בכיכר רבין בתל אביב. ויש עוד מקומות רבים נוספים.

דוכן הסנדביצ'ים של רחל בן אלול. נועם מושקוביץ
כמו ברחוב התל אביבי/נועם מושקוביץ

אל הרשימה הזו מצטרפת עכשיו גם רחל בן אלול, פיינליסטית העונה החמישית של מאסטר שף שגרפה את המקום השני בזכות טורטייה ספרדית אותנטית שהכינה. ובכן עכשיו תוכלו לטעום את הטורטייה הספרדית עם הסרדינים של בן אלול בדוכן חדש שהיא פתחה בעיר הבירה, לא רחוק מבית ראש הממשלה. "רציתי להביא את הדוכנים החמודים מהשדרות התל אביביות אל הרחוב הירושלמי", מספרת בן אלול, "שיהיה בוטקה מעניין עם אוכל טוב וקפה טוב וכמה מנות מיוחדות".

עוד באותו נושא

באנו לאכול: רחל מ"מאסטר שף" מפזרת את השפע

לכתבה המלאה
דוכן הסנדביצ'ים של רחל בן אלול. נועם מושקוביץ
שלל סנדביצ'ים/נועם מושקוביץ

בתפריט של רחל תוכלו למצוא מיצים מיוחדים עם תכונות של טיהור וניקוי הגוף, סנדביצ'ים כמו טורטייה שאמא שלה, אנה, מכינה, או סנדביץ' של חבושים וגבינת קממבר, או סנדביץ' טונה או סרדין בזעי אניס וכוסברה. יהיה גם קפה טוב, קרואסונים, כמה סוגים של בורקס וכמה דברים מתוקים כמובן.

רחל, שדרות בן מימון 13, רחביה ירושלים, שעות פעילות א'-ה' מ-7:00 ועד 23:00, ימי שישי עד שעה מכניסת שבת. כשר

דוכן הסנדביצ'ים של רחל בן אלול. נועם מושקוביץ
דוכן הסנדביצ'ים של רחל בן אלול/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully