וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אוליבר למשפחות הנפגעות מהשריפה: בואו תאכלו אצלי בחינם

14.6.2017 / 14:29

השף ג'יימי אוליבר מוכיח שהרבה לפני היותו גאון קולינרי, הוא קודם כל בן אדם כאשר הזמין היום את המשפחות שנפגעו בשריפה בלונדון לבוא לאכול בחינם במסעדה שלו

ג'יימי אוליבר. ShutterStock
ג'יימי אוליבר, יצא גדול/ShutterStock

קשה להישאר אדישים למראות הקשים שהגיעו אלינו הבוקר מלונדון, עת פרצה שריפה במגדל המגורים בן ה-27 קומות, שגבתה מספר קורבנות ועוד המון נפגעים אשר נמצאים ברגעים אלו בבתי חולים נאבקים על חייהם.

גם ג'יימי אוליבר, השף האנגלי המפורסם ביותר בעולם והאהוב מאוד, הוכיח היום בדיוק למה הוא כה פופולרי, כשהתקשה גם הוא לעבור כרגיל לסדר היום. השף, המוכר גם בכינוי "השף העירום" בזכות תכנית הבישול הראשונה שלו, העלה פוסט בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו לפני דקות ספורות, של הבניין העולה באש בלונדון, בו הוא מזמין את המשפחות שיקיריהן נפגעו באסון, או שגרות בבניין הנמצא לא רחוק מאחת המסעדות שלו, לבוא להתארח בחינם במסעדה האיטלקית שלו.

שריפת ענק במגדל בלונדון, 14 יוני 2017. רויטרס
הבניין שעלה באש, הבוקר בלונדון/רויטרס

בפוסט כתב אוליבר "לכל 100 המשפחות שהושפעו מהשריפה הנוראית שהתרחשה במגדל גרינפל בנוטינג היל היום, אתם מוזמנים לבוא לבלות במסעדה שלי, תקבלו אוכל ושתייה מצוות המסעדה האיטלקית שלי. אנחנו נמצאים בווסטפילד, ממש מעבר לפינה. אוכל ומשקאות יינתנו בחינם, פשוט תלכו לשם ודברו עם המנהל חואן, אנחנו כבר נדאג לכם וניתן לכם אהבה. עבור קורבנות השריפה - מחשבותינו, אהבתנו ותפילתנו עם כולכם. באהבה גדולה, ג'יימי".

בינואר האחרון פרסמנו כאן כי ג'יימי אוליבר צפוי לסגור שש מתוך 42 המסעדות האיטלקיות שלו ברחבי בריטניה. עם זאת, הוא עדיין נחשב לאחד השפים העשירים ביותר בעולם, כאשר הונו מוערך ב-240 מיליון פאונד. למרות שהוא כל הנראה לא יפשוט רגל מהמחווה שלו עבור הנפגעים, עדיין מגיעה לו מילה טובה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully