וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Eats Cafeteria: מעדנייה שכונתית חדשה ומסקרנת

13.7.2017 / 13:39

Eats Cafeteria היא מעדנייה שכונתית חדשה ומסקרנת שנפתחה בימים אלו בת"א, היא המקום שכל אחד ישמח שיהיה לו ליד הבית. עם כריכים מושקעים ומאפים בשעות הבוקר, אוכל מבושל בשירות עצמי בצהריים ותפריט ידידותי לילדים בערב

Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
כריך גאודה בבאגט/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הבורגנות התל אביבית, כבר מזמן לא מתייחסת לאוכל רק כצורך פונקציונלי. הוא צריך להיות מוגש או ארוז בצורה מעוררת תאבון, לספק ערכים תזונתיים ואיכות מסוימת ולשמור על רמה גבוהה של מוצרים ושירות. סצנת הקולינריה של תל אביב מאמצת לאיטה את הסטנדרטים האלו כאשר לצד מזללות רחוב מושחתות, נפתחים עוד ועוד מקומות בוטיקיים ברחבי העיר, שמבקשים לתת משהו קצת אחר. כך לדוגמא, הסופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף, שנפתח לאחרונה ברחוב מרמורק בעיר, ומגיש אוכל בריא ארוז יפה, הג'וסה - חנות למיצים וסופר פוד ממותגת למופת בצפון הישן של תל אביב, ואפילו סוליקה המעדנייה החדשה של אבי ביטון, שעושה זאת מכיוון האוכל הביתי.

Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מאפים מכל מיני סוגים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אל הרשימה הזאת הצטרפה השבוע Eats Cafeteria, קפיטריה חדשה שנפתחה השבוע במרכז חדש בשם בית חנה בשדרות בן גוריון. הקפיטריה החדשה באה לפתור נוסחה דומה - השכונה זקוקה למקום בילוי נוח וזמין, שמציע פתרונות לארוחות בוקר, צהריים וערב, לטווח רחב של גילאים עם התמקדות במשפחות הצעירות של השכונה. כל זה לצד הקפדה על הפרטים הקטנים, עם חומרי גלם איכותיים, היצע רחב של מאכלים, וכמובן - מיתוג יפה.

עוד באותו נושא

מאפיית אלתרמן: השכונתית החדשה של הרצליה

לכתבה המלאה
Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
יפה וממותג/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

Eats Cafeteria היא הפרויקט של מיכל אפשטיין, כדורסלנית לשעבר, בת להורים ניו יורקיים ומי שהתגוררה בניו יורק שנים רבות ותמיד היתה מחוברת לעולם האוכל והמסעדות. בשנים האחרונות הקימה אפשטיין משפחה בתל אביב, מה שגרם לה לרצות ולפתוח מקום שיענה על צרכים של משפחה בעיר, בשילוב ההשראה שקיבלה ממקומות דומים בניו יורק ומעדניות כמו אוטולנגי בלונדון. ב-Eats תמצאו בשעות הבוקר מגוון מאפים וסנדביצ'ים של בוקר ביניהם גם כמה דברים יוצאי דופן כמו טוסט בלחם קסטן של טונה וגבינת אמנטל או סנדביץ' בלחם מקמח מלא עם ממרח שוקולד ביתי ופרוסות מרשמלו ביתי שאפשטיין מכינה במקום.

יש גם סנדביץ' איקרה עם מלפפונים בבאגט, או סנדביץ' אמנטל ועגבנייה בקרואסון (מחירי הכריכים נעים בין 16 ל-25 שקלים). תמצאו כאן גם מגוון מאפים מיוחדים כמו עוגיות שוקולד צ'יפס מלוחות, עוגת גזר עם ציפוי פרוסטינג, מאפה שוקולד שמרים, לחם בננה, עוגת זוקיני תפוז, קורנברד של צ'דר וחלפיניו, לחמניות סקונס למיניהם ועוד.

Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
טוסט גבינה וטונה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

באגף הבריא יותר תמצאו גם יוגורט וגרנולה שעושים במקום המוגשים עם סלט פירות טרי (22 שקלים), קפה ומיצים סחוטים, ובקרוב גם בקבוקים איתם אפשר יהיה לקחת משקאות מסוגים שונים הביתה, ולא רק לדרך.

בשעה 12 בצהריים הקפיטריה עוברת מהפך ואת מקומם של המאפים והכריכים על הדלפק תופס אוכל מבושל, מסוגים שונים, המשתנה מדי יום, ללא תפריט קבוע, כשהקונספט הוא שירות עצמי. הלקוחות במקום מקבלים קופסה שמחירה 44 שקלים וממלאים אותה בעצמם בכל טוב, מה שנכנס בקופסה.

Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
יוגורט וגרנולה תוצרת בית/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ושלא תחשבו שהמהפך הושלם, בסביבות חמש אחר הצהריים המקום עובר שוב מתיחת פנים והאוכל המבושל של הצהריים מתחלף בתפריט ערב קליל המותאם במיוחד לילדים עם מנות כמו פיצות ועוד. המקום פועל כרגע במתכונת הרצה אבל בתוכנית יש גם בראנצ'ים בימי שישי ושבת, עם כחמישה סוגים של ארוחות על בסיס ביצים והפעם בשירות מלא.

Eats Cafeteria, אדם הכהן 1 תל אביב, 03-6027888, שעות פעילות בתקופת ההרצה א'-ש' 7:00-22:00. לא כשר

Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
לחמניות רול רכות במילויים שונים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
עוגיות שוקולד צ'יפס מלוחות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
Eats. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ברוכה הבא לשכונה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • מעדניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully