וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרווסריה נסגרת: הקללה של 2017 ממשיכה

25.10.2017 / 12:30

אחרי מאייאר, קפה אל נור, ועוד שורה של מסעדות, נודע היום כי גם בר המסעדה הסרווסריה נסגר. שנת 2017 ממשיכה להסתמן כאחת השנים הקשות במסעדנות המקומית

מנות לביקורת מסעדה סרווסריה. שי נייבורג,
מנה מושחתת של ביצים ואספרגוס בסרווסריה/שי נייבורג

הבשורות הקשות שמציפות את עולם המסעדנות ב-2017 לא פוסקות. אחרי הסגירות האחרונות של ג'ונתן פוד קלאב, קפה אל נור, מאייאר, טוטומה, מסעדת ברנז'ה ועוד, נודע היום כי גם בר-המסעדה האהוב, הסרווסריה, יסגר בסוף השבוע הקרוב. המקום בבעלותם של טל חוטינר, יוסי בוזנח ואלעד דור (שבבעלותם גם בר השישקו במתחם בית הכנסת הגדול), התפרסם בעיקר בזכות ארוחות הבראנץ' המושחתות שלו בסופי השבוע, שנקרא 'בראנץ' של שיכורים', תפריט אלכוהול נגיש מאד ואוכל ספרדי קליל. בתחילה השף היה עינב אזגורי, שעבר בהמשך לבר א וין. לאחר מכן החליף אותו רוברט קלוגר, שעזב לאחר כשנה והוחלף על ידי גיל יהודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טרטר בקר בסרווסריה. מנות מושחתות/מערכת וואלה, צילום מסך

הבעלים כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם את ההודעה הבאה: "אחרי ארבע שנים מרתקות ומאתגרות החלטנו לסגור את הבייבי שלנו, את הסרווסריה. אותו חלום שנולד לו אי שם ב2013 מתוך הבנה שזה הדבר הכי נכון לתל אביב , אותו ווייב, אותו קצב, בר שחציו בפנים וחציו בחוץ, ממש כמו העיר תל אביב. לא קל לסגור עסק, בטח לא אחד כזה שאתה כל כך מאמין בו ואוהב אותו ומאמין שהוא הדבר הכי נכון לעשות.
בכל העצב יש גם נקודת אור גדולה, אנחנו רוצים לומר תודה לצוות הנפלא שליווה אותנו ארבע שנים ולכל הלקוחות שחזרו ופקדו את המקום - תודה לכולכם! מהיום ועד שבת תפעל הסרווסריה בהאפי האוור רצוף ובשבת הקרובה ניפרד בבראנצ' השיכורים המפורסם שלנו שימשך לאורך כל היום והערב. אותו בראנצ' שנולד כבדיחה והפך מודל עבור שאר הבראנצ'ים בעיר. ונסיים את החלום שנקרא סרווסריה עם היצירה הכי מפוארת שיצרנו בה.
נשמח שתבואו בזמן שנותר להרים כוסית קטנה ולהיפרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • סרווסריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully