וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 בתי קפה שמתאימים לעבודה עם לפטופ

23.11.2017 / 17:00

בין אם אתם סטודנטים או עצמאיים, זה תמיד סיפור למצוא בית קפה נעים וטעים לרבוץ בו. קיבצנו עבורכם 12 מקומות אהובים בדיוק למטרה זו, בארבע הערים הגדולות

רביצה בבתי קפה היא תחביב ישראלי ידוע, וכשיש לפ טופ ועבודה לעשות זה תמיד נעים יותר מחוץ לבית על כוס קפה איכותית ונשנוש טעים שמישהו אחר הכין. לעצמאים ולסטודנטים ולכל מי שצריך זמן איכות ממושך מחוץ לבית עם המחשב - קיבצנו 12 בתי קפה מתוקים שנעים לשבת בהם עם לפ טופ.

איפה אוכלים בימי הולדת? 14 מסעדות מומלצות
מסעדות הדגים הכי טובות מחוץ לת"א

חיפה

קפה פלמר

קפה פאלמר בחיפה. עמוד הפייסבוק,
קפה פלמר בחיפה/עמוד הפייסבוק

קפה קטנטן ואינטימי בכניסה לנמל חיפה עם קפה מצוין ותפריט מינימליסטי אבל מוצלח. קצת רועש לפעמים אבל יש סטנדרטים גבוהים בשירות ובהקפדה על המנות. במידה ותמצאו שולחן פנוי להתלבש עליו אז תוכלו ליהנות מכריכים, סלטים, קישים וטוסטים. הלחמים עצמם מצוינים, ויש גם מגוון מאפים על הדלפק שנראים טוב.

קפה פלמר, שער פלמר 1 חיפה, 052-5467197

עוד כמה אופציות

אספרסו של צהריים: 20 בתי קפה להעביר בהם את יום הבחירות

לכתבה המלאה

קפה הפינה

קפה הפינה במסדה מרגיש ממש כמו לשבת בסלון של מישהו עם אוסף רהיטים אקלקטיים ותמונות על הקירות, המלצריות שמכירות את השמות של כל הלקוחות והאווירה השכונתית האינטימית. התפריט הדו-לשוני גדול וכולל ארוחות בוקר, סלטים ומנות עיקריות, אלכוהול, מלא סוגים של שתייה חמה וקרה ודברים מתוקים. יש חליטה שתסייע לכם לריכוז במידת הצורך.

קפה הפינה, מסדה 43 חיפה, 04-6275846

קפה אליקה

קפה אליקה חיפה. באדיבות המסעדה,
אווירת דו קיום/באדיבות המסעדה

ממוקם גם הוא בשכונת מסדה הבוהמיינית, קפה אליקה מציע את השילוב האידיאלי בין בר לקפה ולגלריה לאמנות. נוח ונעים לשבת שם במשך היום, הקהל מגוון והתפריט גם הוא דו-לשוני ועם הרבה אלמנטים מהמטבח הערבי. הלהיט של התפריט - פיתות דרוזיות מגולגלות לרול במילויים שונים. אם מתחשק לכם לעבוד באווירת דו קיום נעימה, זה המקום.

קפה אליקה, מסדה 24 חיפה, 04-8643274

ירושלים

משק עפאים

בית הקפה של משק עפאים בבית הנסן. נועם מושקוביץ
שקט ורגוע/נועם מושקוביץ

בשכונה שקטה באחד המבנים הכי שקטים של ירושלים, בית הנסן, תוכלו לשבת בצל העצים או באחד החדרים הנעימים של משק עפאים ולעבוד תוך כדי נשנוש מגוון מנות המבוססות על תוצרת המשק הטרייה. אם ציוצי ציפורים עוזרים לכם להתרכז ואתם אוהבים גבינות מיושנות אז זה המקום בשבילכם.

משק עפאים, בית הכרם 19 ירושלים, 02-6543557

קפה יהושע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה יהושע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המקומות הוותיקים בשכונת רחביה וכזה שגם מצליח ללהטט בין הגדרות של בר, מסעדה ובית קפה. יש ארוחות בוקר, מאפים, כריכים וסלטים, ובשעות הבוקר גם אפשר להזמין ארוחות קטנות שמתאימות למי שיושב ועובד. המקום לא גדול אבל מוקף חלונות ככה שמוקפים בכל הירוק שמסביב ואפשר לבהות החוצה ולספוג את האווירה הירושלמית הרגועה.

קפה יהושע, דרך עזה 17 ירושלים, 02-5632898

לקפה בצלאל יש חצר נעימה מוקפת חומה ירושלמית אבל אפשר גם להתמקם בפנים, בחלל הקטן אבל המזמין. מלבד קפה מצוין יש גם אלכוהול ומיצים טבעיים, אבל כדי להצליח לעבוד כל היום חייבים ללוות את השהייה בארוחת בוקר הכוללת סלטים, סנדביצ'ים או טוסטים. קפה בצלאל מתהדר בתפריט פסטות מכובד ככה שמבחינת ארוחת צהריים העניין די סגור.

קפה בצלאל, בצלאל 8 ירושלים, 02-6259164

נאדי קפה

קפה נאדי ירושלים, יולי 2012. נמרוד סונדרס
קפה נאדי/נמרוד סונדרס

לא רחוק מקפה בצלאל נמצאת האופציה הסטודנטיאלית הנוספת, נאדי. בימים שטופי שמש אפשר לשבת בחוץ עם המחשב וליהנות מהשקט היחסי השורר בלב לבה של העיר (אבל בשביל שקע חשמל אין ברירה אלא להיכנס פנימה). האווירה תוססת, נטולת פוזה ועתירת פחמימות. התפריט מציע סלטים מגוונים, מאפים, סנדביצ'ים מושקעים וקפה טוב.

קפה נאדי. רחוב שמואל הנגיד 5, פינת ש"ץ, ירושלים. 02-6251737

תל אביב

קפליקס

קפה ועוגה בסניף קפליקס מרחביה. גרדה גלזר
קפה ועוגה בקפליקס מרחביה/גרדה גלזר

סניף קפליקס הנינוח בשוק לוינסקי הוא הדבר הכי רחוק מישראל הרועשת של שוק התבלינים הסמוך. אם כבר, הוא מזכיר בתי קפה בוטיק קטנים ואיכותיים בלונדון, ניו יורק או פריז. הוא אינטימי, העיצוב שלו נעים, השירות ידידותי וגם הספסל שבחוץ מזמין רביצה. מתבקש לשבת כאן על כוס הפוך על בסיס אחת מתערובות הקפה האיכותיות לצד עוגת פיסטוק, לעבוד על התזה ולהרגיש חו"ל.

קפליקס. מרחביה 6, תל אביב. 03-6096535

השיפוצים הטורדניים בכיכר דיזינגוף לא מנעו מהלקוחות הקבועים של קפה נחת להמשיך ולתפוס את מקומם הקבוע מדי בוקר. עם כריכים מצוינים, כיסאות מרופדים ונוף לכיכר המתחדשת אפשר להבין למה המקום תמיד מלא. חובבי הקפה ימצאו כאן קפה משובח וייחודי, ממקומות שונים בעולם ובקלייה מקומית, יש גם פרנץ' פרס ו-Cold Brew ובכלל יחס של כבוד והערצה לנוזל השחור.

קפה נחת, ריינס 1 תל אביב.

איזי קפה

כריכים ומשקאות באיזי קפה. רעות סהר,
כריכים ומשקאות באיזי/רעות סהר

בפינה הרועשת של ארלוזרוב יהושוע בן נון, מתחת לעצים של איזי קפה דווקא שקט מאוד. בבוקר השירות עצמי עם הזמנות בדלפק ובערב המלצריות החביבות מטפלות בעיניינים. יש קפה לא רע, מיצים סחוטים, כריכים וסלטים, יש ארוחות בוקר כל היום, חליטות קרות וחמות צבעוניות והמון מאפים יפים בויטרינה. המקום גדול, יש שולחנות לכולם ונוח ונעים להשתקע עם הלפטופ.

איזי קפה, ארלוזרוב 76 תל אביב, 03-9244100

באצ'ו

קפה באצ'ו. רותם דרוב
כריכים מקוריים/רותם דרוב

מבתי הקפה הוותקים והאהובים בתל אביב, והיה כך עוד לפני שתרבות הלפטופים השתלטה על העיר. קשה מאוד למצוא שם מקום פנוי ולעיתים יש צורך לעשות מארב כדי לתפוס כיסא. המקום עבר שיפוץ מסיבי לפני כשמונה שנים ואז גם החליט הבעלים בועז טרגרמן, שהוא גם הבעלים של קפה מרסנד המיתולוגי, להכניס אוכל לתפריט עם כריכים מקוריים, קישים, גלידות שתמיד היו הצד החזק של המקום וגם אלכוהול וקפה.

באצ'ו, קינג ג'ורג' 85 תל אביב, 03-5289753

החלל של בית הקפה הבאר שבעי לולה בבאר שבע ממלא הרבה פונקציות. הוא משמש גם כגלריית אמנות, מקום להופעות ועוד, אבל גולת הכותרת היא האופציה לרבוץ בו ממושכות ולנשנש פיצת בוטיק או פנקייקים ללגום כוס קפה בזמן ההקלדה וליהנות מהאווירה הסטודנטיאלית הנעימה ברקע.

קפה לולה. רחוב סמילנסקי 13, באר שבע. 08-6288937

  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully