וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות צוק המסעדה: בשר משובח הוא תנאי הכרחי אבל לא מספק

המסעדה של חוות צוק בתל אביב היא התגשמות חלומו הרטוב של כל פודי: ירקות טריים היישר מהחווה, בשר בגידול מקומי, עופות אורגניים ומוצרים רבים נוספים מהמשק שמרכיבים את הארוחה. אז מה בכל זאת לא עובד שם?

מנות בשר במסעדת חוות צוק. רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה! NEWS
מנות בחוות צוק/מערכת וואלה! NEWS, רונית אבידן שיינפלד

שעה: 12:45.

מיקום: משה פרלוק 5,רמת אביב החדשה, תל אביב.

נעים להכיר: המעדנייה של חוות צוק נשענת על תוצרת החווה של תומר צוק בעמק האלה ומציעה בשר, גבינות, יין, שמן זית ועוד. עם כל הטוב הזה, פתח צוק ביחד עם השף אסף שנער את המסעדה הצמודה למעדנייה בשנת 2013 המתמקדת בעיקר בבשרים איכותיים. לפני כמה חודשים עברה המעדנייה לחלל גדול יותר בצדו האחר של המרכז המסחרי, והמסעדה התרחבה.

מאחורי הסירים: השף אסף שנער.

מה הדיל: אין עסקית, התפריט מחולק למנות מהמעדניה, מהגינה, פסטה, מנות ילדים, וסקשן שנקרא מהמטבח שעיקרו מנות בשר, ואפשר גם לבקש נתחים שונים לפי משקל.

לעוד ביקורות צהריים
משק עפאים בירושלים
מתחת לרדאר: העסקית של סנטה קתרינה

חוות צוק המעדניה. נתנאל ישראל,
המעדנייה החדשה/נתנאל ישראל

עיצוב ואווירה

חוות צוק המסעדה ממוקמת בשכונה מנומנמת, בין מגדלי בניינים ובמרכז מסחרי רגוע. מיקומה של המעדנייה בעבר כחלק מהמסעדה היה מלהיב ואפשר לבחור משם מנות וחומרי גלם. נדמה שבהעברתה של המעדנייה לצדו השני של המרכז המסחרי וניתוקה מהמסעדה, איבדה האחרונה חלק מהמהות שלה. כך למשל את הבורקסים היפים מהמעדנייה לא יכולנו להזמין וגם את הנתחים כבר לא בוחרים משם. בחלל הפנימי זרוקים ירקות טריים וערמות עלים על הבר, שמזכירים מה הסגנון של המסעדה- Farm to Table, רמז שנעדר לחלוטין בחלל הישיבה המקורה שבחוץ בו ישבנו.

החלק המקורה היה עמוס בסועדים, בעיקר תושבי השכונה והאזור. העיצוב בסיסי וסולידי מאד ומזכיר בית קפה שכונתי, ובכלל, התחושה היא יותר של מקום של אוכל מאשר בילוי חווייתי, בניגוד קיצוני למקומות רבים אחרים הפופולריים כיום. האווירה, בדיוק כמו העיצוב, מתונה. בלי מוזיקת רקע, הסאונד היחיד הוא של שיחות החולין מהשולחנות הסמוכים וקרקוש הסכו"ם.

עוד באותו נושא

מועדון ארוחת הצהרים מגיע להאנוי

לכתבה המלאה

שירות ותפריט

השירות היה מקסים לאורך הארוחה כולה. מהרגע שקיבלו את פנינו בכניסה, דרך קנקן המים שהוגש לשולחן עוד לפני שהונחו עליו התפריטים ועד לבחירת המנות והגשתן. המלצרית ידעה לענות על כל שאלה בנועם והארוחה תקתקה בצורה נעימה.

התפריט עצמו מבוסס בעיקר על בשר וירקות, אין להטוטנות מיותרת וחומרי הגלם המצוינים עומדים במרכז. מנות הפתיחה חביבות ויש פלטות שיכולות להתאים לקבוצות גדולות של סועדים, בכל מקרה הבשר הוא מרכז התפריט ובזה גם התמקדנו. אין במקום עסקיות, אבל בהתחשב בגודל הנדיב של המנות העיקריות ובתמחור, אין בכך צורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully