וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי השף חוזרת: איך מתמודדים אסף גרניט ומושיק עם עזיבתו של אדוני?

15.5.2018 / 13:07

לכבוד חזרתה הערב של משחקי השף למרקע, תפסנו את מושיק רוט, אסף גרניט והשופט החדש, יוסי שטרית, לשיחה על המתמודדים, התחרות והנעליים הגדולות שהשאיר מאחוריו מאיר אדוני

יח"צ - חד פעמי

לכל מי שהתגעגע, הערב חוזרת תכנית הריאליטי-בישול האהובה משחקי השף לעונה שלישית. במסגרת התכנית שלושה שפים בכירים משמשים כמנטורים לטבחים צעירים, כששלוש הקבוצות מתחרות זו בזו בפיקוחם הצמוד של השפים. התכנית משחקי השף שימשה מקפצה עבור אנשי אוכל ושפים רבים, שעובדים כיום בעולם הקולינריה בארץ, ביניהם אור גינסבורג, נופר זוהר, חמודי עוקלה, לירן גרודה, סבינה ולדמן ועוד.

אחד השינויים הבולטים בעונה הנוכחית, נוגע לצוות השופטים. בשתי העונות הראשונות שפט לצדם של שף מושיק רוט ושף אסף גרניט גם השף מאיר אדוני. בסוף העונה השנייה עזב אדוני את התכנית (ועבר לבייק אוף ישראל של קשת 12) וכעת תפס את מקומו השף יוסי שטרית (קיטשן מרקט, משייה).

מושיק רוט, אסף גרניט, יוסי שטרית. השקה "מהפיכה במטבח 3", ניר פקין
יוסי שטרית עם אסף גרניט ומושיק רוט/ניר פקין, השקה "מהפיכה במטבח 3"

קפצנו לבקר על הסט של צילומי העונה הנוכחית של התכנית כדי לשמוע משלושת השופטים איך השפיעה עזיבתו של אדוני על הדינמיקה הקבוצתית, באיזה אופן התקבל יוסי שטרית בחבורת השופטים, איך מקבל אסף גרניט את העובדה שלא ניצח עדיין ומאין מגייסים את הדרייב להנחות כשרונות צעירים במטבח עונה שלישית ברצף.

התכנית תשודר בימים שלישי וחמישי בשעה 21:00 ברשת 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלפלים במשחקי השף. יח"צ רשת,
מנה של פלפלים על הסט/יח"צ רשת
משחקי השף. יחצ,
סלפי של יוסי שטרית עם אסף גרניט על הסט/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully