וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווק טו ווקר: מסעדת אוכל רחוב אסיאתית חדשה בבאר שבע

3.7.2018 / 12:22

בשורות משמחות לסטודנטים בבאר שבע, בעיר הדרומית נפתחה ווקר, מסעדה שתציע מנות מוקפצות במחיר ידידותי למשתמש

באן מאודה. אנדרס קוניג,
באן מאודה/אנדרס קוניג

על כתפיה של העיר באר שבע מוטלת משימה לא פשוטה, לספק את צרכיהם של סטודנטים צעירים רבים שאין להם הרבה כסף להוציא. שניים מבוגרי המוסדות האקדמיים בעיר הדרומית חברו יחדיו ליצירת מקום חדש שבו יוכלו הסטודנטים בעיר לאכול בזול, אבל גם ליהנות על הדרך, צחי גויסקי ועידן דטהר. השניים הקימו את WOKER, דוכן אוכל רחוב אסיאתי ברחוב רינגלבלום, סמוך לאוניברסיטת בן גוריון, רחוב שכבר הכרזנו עליו בעבר כיעד קולינרי.

עוד אסיאתיות חדשות:
רשת ווק טוק ווק נפתחה
נאם פותחת סניף חדש ומסעיר

גיוזה. אנדרס קוניג,
מוקפץ/אנדרס קוניג

ווקר מזכיר דוכן אוכל רחוב בתאילנד, עם מטבח פתוח, דלפק שמקיף אותו ותפריט הרצה שכתוב בטושים על בריסטול. יש מגוון מנות ווק שאפשר ולהרכיב לעצמכם לפי טעמכם האישי על בסיס אורז, אטריות ביצים או אטריות אודון, ובשילוב טופו, עוף או בקר. למשל יש את המנה האדומה המבוססת על רוטב אדום עם ירקות כמו בצל סגול, שעועית ירוקה, בצל ירוק, פלפלים, פטריות, כוסברה, ג'ינג'ר ושום.

עוד באותו נושא

סיור אוכל בעיר העתיקה בבאר שבע

לכתבה המלאה
גיוזה. אנדרס קוניג,
גיוזות/אנדרס קוניג

יש גם מנה ירוקה על בסיס קארי ירוק עם ירקות כמו פטריות, ברוקולי, שעועית ירוקה, כוסברה, בזיליקום ועוד. יש עוד המון שילובים של רטבים וירקות כמו רוטב סאטה המבוסס על בוטנים עם כרוב ונבטים, או רוטב שנגחאי על בסיס צ'ילי מתוק עם גזר ופטריות (29-39 שקלים למנה). יש גם כמה מנות ראשונות וזריזות כמו סלט אסיאתי מתקתק (29 שקלים); אגרול צמחוני או עם עוף (19-24 שקלים); באנים במילויים שונים (14 שקלים) וגיוזות (19 שקלים).

באן מאודה. סיימון שפירט,
באן עוף מאודה/סיימון שפירט

את כל המנות בווקר אפשר לקבל בגרסה טבעונית. גויסקי וטדהר, שסיימו את תקופת לימודיהם אבל אהבו את באר שבע יותר מדי בשביל לעזוב, גייסו למשימת השף את ערן בר לב מדימונה שעוסק בתחום המזון כבר מעל עשור וצוות שכולו מורכב מסטודנטים שלמדו להקפיץ ולבשל. כרגע ווקר פועל במתכונת הרצה ופתוח רק בשעות הערב בין השעות 19:00-21:30 ובימי שישי 12:00-15:00.

ווקר. רינגלבלום 2 באר שבע, 052-2767001

ווקר מטבח אסיאתי מהיר. אנדרס קוניג,
אוכל רחוב/אנדרס קוניג
מוקפץ. אנדרס קוניג,
מוקפץ/אנדרס קוניג
מוקפץ. אנדרס קוניג,
כל אחד מרכיב לעצמו/אנדרס קוניג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully