וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: רשת ווק טו ווק נפתחה רשמית בישראל

25.2.2018 / 10:53

חדשות מסעירות למעריצי המוקפץ בכלל ורשת ווק טו ווק בפרט: היום נפתח הסניף הראשון של אימפריית המוקפצים בישראל

צילום: ג'ייסון ברוקס, עריכה: אביב אירגז

הידעתם? רשת ווק טו ווק (Wok to Walk) העולמית היא תוצרת כחול לבן. היא הוקמה בשנת 2004 על ידי בועז וליאור שוויצר, ישראלים שטיילו כמה חודשים בדרום מזרח אסיה והתאהבו באוכל הרחוב שטעמו. בשנת 2004 הם פתחו באמסטרדם את הסניף הראשון של המסעדה שזכתה להצלחה מסחררת ותוך זמן קצר נפתחו עוד ועוד סניפים ברחבי אירופה, והיום יש לרשת מעל 70 סניפים ברחבי העולם, גם במקומות מרוחקים כמו מרוקו וסעודיה. בקרוב צפויה הרשת להתרחב גם למדינות כמו אקוודור וקולומביה, אבל החדשות החשובות ביותר הן שסוף סוף הרשת של שני הישראלים עושה עלייה לישראל והיום נפתח הסניף הראשון בתל אביב. לרשת היה נסיון קודם להגיע לישראל וב-2006 נפתחו שני סניפים, אחד בתל אביב ואחד בקריות, אך נסגרו לאחר כשנה וחצי.



עוד מסעדות אסיאתיות ששווה לבדוק:
הבאנז החדשים של רועי סופר ברחוב הרצל בתל אביב
אירזומי האסיאתית החדשה של ראשון לציון

עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
מוקפץ בווק טו ווק/גיורא הירש

התפריט הקבוע של המסעדות מתבסס על מנות ווק אותן מרכיב הסועד ממרכיבים ורטבים שהוא בוחר בעצמו. ניתן לבחור למשל אטריות ביצים, אטריות אורז, אטריות אודון או אורז ולהקפיץ את זה עם חזה עוף או בייקון, טופו, ברווז, קלמרי או ירקות. בהמשך מתבקש הסועד לבחור רוטב כמו קארי קוקוס צהוב, רוטב צדפות, רוטב שעועית שחורה וסויה או רוטב בוטנים ולהוסיף למעלה עשבי תיבול או תבלינים לבחירתו. הקונספט הזריז והקליל וחומרי הגלם הטריים הפכו את ווק טו ווק במהירות לחביבת האוכל המהיר האסייתי עם תשבוחות מג'יימי אוליבר ומגזינים קולינריים נחשבים.

עוד באותו נושא

האביב האסייתי: בקיץ הזה נאכל במקלות

לכתבה המלאה
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
מהיר ובריא. ווק טו ווק/גיורא הירש

העיר לונדון היא דוגמה מצוינת להצלחת הרשת. חמישה סניפים פרוסים בנקודות מרכזיות בלונדון, אזורים בהם גם המקומיים וגם תיירים מגיעים לאכול כמו הסוהו או רחוב הקניות אוקספורד. לפי מנהלת השיווק של הרשת, כריס פיירה, הסניפים הלונדוניים עובדים חזק ובשעות העומס תורים משתרכים מחוץ לתחנות הווק. בגלל שמדובר בארוחה מהירה, הקונספט ויעילות השירות מתאימים לקצב בלונדון, מנות ווק הם אוכל זריז, שנוח לקחת ונוח לאכול "על הדרך" אבל גם בישיבה ארוכה וממושכת. מי מהישראלים שאכל באחד מסניפי הרשת בלונדון, ברלין, רומא, מדריד או בכל עיר אחרת בעולם בוודאי מכיר את הקונספט, כל אחד מחליט בעצמו איך המנה שלו תיראה.

נודלס בווק. גיורא הירש,
וגם להטוטי אש/גיורא הירש

בהמשך ייפתחו גם סניפים כשרים בישראל, אבל בסניפים התל אביבים יהיה אפשר להזמין מנות שרימפס או מנות עם בשר לבן. מעבר לכך התפריט במסעדות בישראל לא ישתנה יותר מדי, אלא יציע את אותו הקונספט ואולי ירחיב במקצת את רשימת המרכיבים כדי שזו תתאים לקהל הישראלי עם חומרי גלם כמו בצל או פטריות שהישראלים מאוד אוהבים. מחירה של מנת ווק בסיסית יהיה 21.90 שקלים וכל תוספת מעבר לבסיס תהיה תוספת גם במחיר של סכומים בין 1.5-12 שקלים לתוספת.

עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
מגוון תוספות אינסופי/גיורא הירש

הסניף הראשון של הרשת נפתח היום בתל אביב בשדרות רוטשילד פינת נחלת בנימין והסניף הבא יפתח בקרוב מאוד, גם הוא בתל אביב, בחשמונאים פינת קרליבך, סמוך לקניון גינדי TLV החדש. הישראלי שמחזיק בזכיינות בישראל הוא ניר מעתוק, מבעלי רשת המסעדות צ'וקה בקניונים ברחבי הארץ, והוא התחייב לפתוח עוד כ-5 סניפים בשנה במהלך חמש השנים הקרובות. "זאת הולכת להיות אחת הרשתות הגדולות בישראל", אומר מעתוק, "עם כל הנסיון שלי זה עדיין מאוד מרגש אותי, הישראלים מכירים את ווק טו ווק, אנחנו עם שאוהב לטייל וכולם מכירים את המותג ומתרגשים לראות אותו אצלנו בבית".

עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
כל אחד בונה את המנה שלו/גיורא הירש

הקונפסט של ווק טו ווק מאפשר לכל אחד לבנות את המנה שלו בהתאם לטעמו והעדפותיו. כך למשל כל טבעוני יוכל להרכיב עבור עצמו מנה נטולת מוצרים מן החי, וכל מי שלא אוהב ברוקולי או בוטנים לדוגמה יוכל להזמין אוכל נטול ברוקולי ובוטנים. כל המרכיבים מחכים מוכנים וטריים בוויטרינות ומאפשרים לסועדים לראות בעיניים כל דבר לפני שמזמינים אותו. לאחר מכן ההזמנה עוברת לשלב הבא בו מאחורי זכוכיות אפשר לצפות באשפי ווק מקפיצים בלהטוטנות את האוכל שלכם במחבתות ווק ענקיות, האש מטפסת גבוה ומדובר במחזה מרשים למדי, תוספת בידור מבורכת לפני האוכל.

עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
נוח ומהיר/גיורא הירש

"כמובן שהשואו של הלהטוטנות עם האש היא חלק גדול מהחוויה בווק טו ווק", אומר מעתוק, "ואכן שולחים אלינו מהמטה המרכזי של החברה כמה עובדים שיכשירו את העובדים שלנו גם בתחום הזה. עם קצת סבלנות תוך זמן קצר נראה גם את העובדים הישראלים שלנו משחקים באש ומקפיצים עם התרווד, ממש כמו בלונדון".

Wok To Walk, נחלת בנימין 52 תל אביב, 03-9441918, שעות הפעילות ימים א'-ש' 11:00 ועד אחרון הלקוחות.

הכותבת הייתה אורחת של רשת Wok to Walk בלונדון

עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
ירקות, פחמימות וחלבונים/גיורא הירש
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
גם ילדים אוהבים/גיורא הירש
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
מומחים למוקפץ/גיורא הירש
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
עוד תוספות/גיורא הירש
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
אוכל אסיאתי מהיר/גיורא הירש
עוף ירקות ונודלס מוקפצים. גיורא הירש,
איזה כיף/גיורא הירש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully