וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ווק טו ווק מגיעה לישראל

29.8.2017 / 12:31

הרשת האסיאתית שמצליחה מאד בעולם, מגיעה בימים אלה לישראל. כל הפרטים על שני הסניפים הראשונים שעתידים להיפתח במרכז ת"א

ווק טו ווק מגיעים לישראל. מתוך חשבון האינסטגרם של הרשת,
מתוך חשבון האינסטגרם של הרשת/מתוך חשבון האינסטגרם של הרשת

רשת ווק טו ווק (Wok to Walk) הוקמה בשנת 2004 על ידי בועז וליאור שוויצר, ישראלים שטיילו כמה חודשים בדרום מזרח אסיה והתאהבו באוכל הרחוב שטעמו. בשנת 2004 הם פתחו באמסטרדם את הסניף הראשון של המסעדה שגרפה הצלחה מסחררת ותוך זמן קצר נפתחו עוד ועוד סניפים ברחבי אירופה, והיום יש לרשת מעל 70 סניפים ברחבי העולם, גם במקומות מרוחקים כמו מרוקו וסעודיה. בקרוב צפויה הרשת להתרחב גם למדינות כמו אקוודור וקולומביה, אבל החדשות החשובות ביותר הן שסוף סוף פותחת הרשת גם שני סניפים ראשונים בישראל.

עוד טרנדים מחו"ל שהגיעו לארץ
ברגר קינג מנסה שוב את מזלה בישראל
פאפא ג'ונס
טרנד הפוקי מגיע לארץ

התפריט הקבוע של רשת המסעדות מתבסס על מנות ווק אותן מרכיב הסועד ממרכיבים ורטבים שהוא בוחר בעצמו. ניתן לבחור למשל אטריות ביצים, אטריות אורז, אטריות אודון או אורז ולהקפיץ את זה עם חזה עוף או בייקון, טופו, ברווז, קלמרי או ירקות. בהמשך מתבקש הסועד לבחור רוטב כמו קארי קוקוס צהוב, רוטב צדפות, רוטב שעועית שחורה וסויה או רוטב בוטנים ולהוסיף למעלה עשבי תיבול או תבלינים לבחירתו. הקונספט הזריז והקליל וחומרי הגלם הטריים הפכו את ווק טו ווק במהירות לחביבת האוכל המהיר האסייתי עם תשבוחות מג'יימי אוליבר ומגזינים קולינריים נחשבים.

עוד באותו נושא

קפה האנוי: יש וייטנאמית חדשה ולוהטת בת"א

לכתבה המלאה

התפריט במסעדות בישראל לא ישתנה יותר מדי, אלא יציע את אותו הקונספט ואולי ירחיב במקצת את רשימת המרכיבים כדי שזו תתאים את עצמה יותר לקהל הישראלי עם חומרי גלם כמו בצל או פטריות האהובים על הקהל המקומי. שני הסניפים הראשונים של הרשת צפויים להיפתח עד סוף 2017 בחשמונאים פינת קרליבך, סמוך לקניון גינדי TLV החדש, ובשדרות רוטשילד פינת נחלת בנימין. הישראלי שמחזיק בזכיינות בישראל הוא ניר מעתוק, מבעלי רשת המסעדות צ'וקה בקניונים ברחבי הארץ, והוא התחייב לפתוח עוד כ-5 סניפים בשנה במהלך חמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully