וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מנות שעשו לנו את השבוע

3.11.2018 / 7:55

האחים דוקטור עושים זאת שוב ומגישים במקום החדש שלהם קינוח שגרם לנו לחלום עליו בלילה, מנה תאילנדית למתקדמים שעד עכשיו חריף לנו ממנה בפה, והמנה שהחזירה אותנו לטיול בדרום אמריקה. 3 המנות שעשו לנו את השבוע הזה להרבה הרבה יותר טעים

מרשמלו שרוף וקרם לימון באייבי החדשה

קרם לימון ומרשמלו ביתי. רעות, מערכת וואלה! NEWS
קרם לימון ומרשמלו ביתי/מערכת וואלה! NEWS, רעות

האחים עושים זאת שוב. השבוע נפתחה אייבי, מסעדתם השלישית של האחים יותם ואסף דוקטור, סיקוול למסעדת האחים ולמסעדת דוק, והמשך העבודה והמחקר המעמיקים של שף אסף דוקטור עם חומרי גלם מקומיים ועונתיים. ואנחנו מיהרנו להזמין מקום וללכת לטעום. אייבי מצאה חן בעינינו כבר במנות הראשונות, אבל ההתאהבות הרשמית קרתה בשלב הקינוח, כשהגיע אלינו קרם לימון על בצק פריך, מנוקד בשוקולד לבן, ומעליו קוביות מרשמלו ביתי שנצרבו בלהט הגחלים. אייבי תמשיכי ככה.

אייבי, לינקולן 16 תל אביב, 03-7775161

ממש מעבר לכביש: לברק בעלה בננה בקאב קם

דג בעלה בננה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
זה יפה גם כשפותחים את זה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

כבר אכלנו לא מעט ארוחות ערב בקאב קם, ולא רק בגלל שבבית תאילנדי לא היה מקום, מבחינתנו האחות הקטנה כבר לגמרי עומדת בזכות עצמה. אבל השבוע טעמנו בפעם הראשונה את מנת הפלה יאנג באי טונג, ובעברית - דג לברק שלם עטוף בעלי בננה וצלוי על הגריל. בפנים הסתתרו גבעולי למון גראס ועלי כפיר ליים שהעניקו לבשר הדג ניחוח נפלא, והכל הוגש לצד שני רטבים תאילנדים בדרגות חריפות גבוהות שנעות מחריף מאוד עד ל"אלוהים האם זה יעבור לי אי פעם?". מזל שיש סטיקי רייס בצד. מנה מושלמת לאכול בידיים לאט ולנקר בה עד הפירור האחרון.

קאב קם, לינקולן 11 תל אביב, 03-6889960

עוד באותו נושא

יום הטבעונות הבינלאומי: 12 מסעדות טבעוניות נהדרות

לכתבה המלאה

כדורי תירס וגבינה בסניף החדש של Arepa's

בוליקסוס כדורי גבינה מקמח תירס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אולה ונצואלה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

קצת עבר מתחת לרדאר, שדוכן הארפה האהוב משוק הכרמל פתח סניף חדש, גדול וצבעוני, בהרצל פינת פלורנטין. הארפה תמיד היתה מצוינת אבל עכשיו התפריט התרחב ויש כל מיני אופציות נוספות שמחזירות אותנו ל-2002 בדרום אמריקה כמו למשל הבוליקסוס, כדורי גבינה עשויים קמח תירס וממולאים בגבינה מלוחה שנמסה בלהט השמן העמוק וגם נספגת בבצק, והתוצאה - כדורים רכים ושמנמנים, בעלי טעם עדין שכיף לטבול בצ'ימיצורי ובאיולי הירוק שמגיעים ליד.

Arepa's, הרצל 77 תל אביב,073-7367887

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully