וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה ליום העצמאות: חומוס בצבעים

יום העצמאות זאת הזדמנות מצוינת להצדיע למאכל הכי ישראלי - החומוס, וממש במקרה בשבוע הבא נחגג גם יום החומוס הבינלאומי; הרשת הוותיקה בית הפול תציין את המאורע עם חגיגת חומוסים צבעוניים כמותם עוד לא ראיתם, ואנחנו מיהרנו להשיג מתכונים שיעשו לכם את החג

מנות בית הפול. ניר שמול,
חומוס בצבעים של בית הפול/ניר שמול

בית הפול שהוקם בשנת 1952 בבאר שבע, כששמואל ואלגרה אשכנזי, עלו לישראל ממצרים מגיש מאז, כבר 67 שנה, אוכל ובעיקר חומוס, שמכינים בהרבה אהבה. היום, כשהעסק גדול וכולל מספר סניפים בדרום, המתכונים המיוחדים עדיין נשמרים, וחלקם מתעדכן בהתאם לאופנות ולעונות.

כך למשל, לכבוד יום החומוס, שיחול ביום שני הקרוב (13 במאי), החליטו בבית הפול לתבל מעט את העניינים ואת המתכון המקורי שעובר מדור לדור, עם חומוסים צבעוניים כמו חומוס סלק ורוד או חומוס ספירולינה כחול.

עד שיגיע יום החומוס, יום העצמאות זאת הזדמנות מצוינת לנסות את זה המתכונים המעולים האלה בבית, ולהפתיע את האורחים שלכם עם חומוסים בכל מיני צבעים, באדיבות בית הפול. אז בניגוב או בדוך, בצבע ורוד או בצבע כחול אתם תחליטו, מה שבטוח זה הולך להיות משגע.

חומוסלק

חומוסלק בית הפול. ניר שמול,
חומוסלק בית הפול/ניר שמול

מילה מהשף איתם זינו: "אחד השדרוגים המושלמים למנת החומוס הוא הסלק המתקתק. כמה טעים, ככה בריא והצבע הופך את המנה לכזאת שאי אפשר להישאר אדישים אליה".

מתכון לחומוס סלק ורוד

עוד באותו נושא

חומוסיאדה - מכינים חומוס בבית

לכתבה המלאה

חומוס טבע

חומוס המנה הירוקה בית הפול. ניר שמול,
חומוס המנה הירוקה בית הפול/ניר שמול

מילה מהשף איתם זינו "מדובר במנת החומוס המסורתית בשילוב ספירולנה - אחד ממזונות העל הפופולרים ביותר בעולם. היא מרכזת בתוכה כמות אדירה של חלבונים, ויטמנים ומינרלים ועוד המון רכיבים חיוניים לגוף. ביום החומוס הבינלאומי, יוגשו בסניפי רשת בית הפול מספר מוגבל של המנה המיוחדת. השילוב בין גרגירי החומוס לעלים הירוקים הפכו את החומוס ליותר בריא ובעיקר לצבעוני. המינון העדין והתיבול המסורתי שמרו על הטעם המוכר והאהוב".

מתכון לחומוס ספירולינה כחול

חומוס קארי

חומוס הודי של בית הפול. ניר שמול,
חומוס הודי של בית הפול/ניר שמול

מילה מהשף איתם זינו "לפעמים נדמה כאילו גרגר החומוס נולד במטבח ההודי. השילוב בין התבלינים ההודים לחומוס הולך מצוין יחד".

מתכון לחומוס קארי הודי

חומוס אסלי

חומוס צבעוני בית הפול. ניר שמול,
החומוסים של בית הפול/ניר שמול

וכמובן, איך אפשר בלי המנה הוותיקה מכולן: חומוס פול - את החומוס פול כמעט שלא צריך להציג, זו המנה האהובה והפופולרית של הרשת. חומוס בשילוב פול מצרי, טחינה, ביצה, שמן זית, פטרוזיליה ורוטב הבית. מנה שהיא חגיגה קולינרית אסלית.

מתכון לחומוס פול של בית הפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully