וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהים לצלחת: מסעדת דגים חדשה במיקום לא שגרתי בעכו

12.8.2019 / 13:30

הסצנה הקולינרית של עכו מתחדשת עם מסעדת דגים, שעובדת על פי כל כללי המסורת המתבקשים רק עם הבדל אחד משמעותי - היא ממוקמת על סירה

ריטל קווין, rytal queen. באדיבות המסעדה,
דגים ופירות ים טריים בריטל קווין/באדיבות המסעדה

כבר נתקלנו בעבר במסעדות שנפתחו במיקומים לא שגרתיים, כמו חומוס הבלו באס המיתולוגי של פרדס חנה, אשר שכן באוטובוס נטוש, או מסעדה הביסטרוק בקיבוץ חצור הממוקמת בתוך מגדל מים, אבל מסעדה על סירה עוד לא היתה לנו. אז קבלו את החדשות החמות מהעיר הקולינרית עכו - מסעדת דגים חדשה שנפתחת, למרבה ההתלהבות, על סירה בנמל. ריטל קווין, סירת תיירים שהגיעה אל מפרץ עכו אחרי קריירה ארוכה בטבריה ובכנרת, עברה שיפוץ ועשתה הסבה למסעדה. כעת על סיפונה של הסירה מוגש תפריט המבוסס על הדגה הטרייה של עכו והאזור.

אורי בורי- מהמוסדות הותיקים בעיר עכו
אלמרסא: מסעדה חדשה בנמל עכו
מי עומד מאחורי אחת החומוסיות הטובות בעכו?

ריטל קווין, rytal queen. באדיבות המסעדה,
פותחים שולחן/באדיבות המסעדה

סעד ומייקל סעדי, שני אחים דייגים מעכו, החליטו לעשות משהו עם כל הניסיון שיש להם עם דגים ובתפריט של המסעדה שלהם תמצאו דגים כמו דניס ולברק, לוקוס ופרידה, ברבוניות וגם פירות ים כמו שרימפס וקלמרי (70-120 שקלים למנה). הדגים מטוגנים או מונחים על הפלאנצ'ה, ומגיעים לצד מבחר סלטים גדול, כיאה למסעדה עכואית אמיתית. השולחן שיפתחו לכם בריטל קווין יכלול טחינה, חומוס, טבולה, ירקות מוחמצים, עגבניות חריפות, חצילים, סלק, סלט תירס, מטבוחה, סלט כרוב וסלט ירקות, כמובן לצד פיתות טריות כמתבקש.

עוד באותו נושא

עצירת חובה בדרך לירושלים

לכתבה המלאה
ריטל קווין, rytal queen. באדיבות המסעדה,
מטוגן או על הגריל/באדיבות המסעדה

הסירה של ריטל קווין לא שטה, היא תמיד עוגנת במזח כיוון שבישראל לא ניתנים אישורים למסעדות צפות. בסירה יש כ-100 מקומות ישיבה שמתפרשים בשתי קומות, כאשר משתיהן נשקף הנוף המרהיב של נמל עכו, החומות העתיקות, הסירות הצבעוניות, והים הכחול שנמתח עד לחיפה.

Rytal Queen, נמל עכו, שעות הפעילות בימים א'-שבת 12:30 ועד אחרון הלקוחות.

ריטל קווין, rytal queen. באדיבות המסעדה,
נוף מרהיב גם ביום וגם בלילה/באדיבות המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully