וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרנץ' טוסטים הטובים בתל אביב

25.1.2020 / 8:53

עם כל הכבוד לפנקייק, מבחינתנו מלך ארוחות הבוקר הוא דווקא הפרנץ' טוסט, או בשמו העברי - לחם אבוד; אמנם זאת מנה שדי קל להכין בבית, אבל יש כמה מקומות שמגישים אותה בצורה הרבה יותר מפנקת, מצאנו שבעה פרנץ' טוסטים מושלמים שאתם חייבים לטעום, ויפה שעה אחת קודם

לה רפובליקה דה רוני מוטי

לה רפובליקה דה רוני מוטי היא אחת המסעדות האיטלקיות האהובות בת"א. בשישי-שבת מוגשת שם ארוחת בוקר מוצלחת במיוחד, לא בגוון איטלקי יותר מדי, אלא דווקא די קלאסית, ומאוד כיפית. כמנת הבוקר העיקרית שלכם, או כקינוח לארוחה - אל תוותרו על הפרנץ' טוסט, שעשוי מלחם בריוש מוזהב ומוגש עם קרם-פרש וריבה בצד.

לה רפובליקה, מזא"ה 3 תל אביב, 03-6470247

אלנה, מלון נורמן

זאת כנראה אחת המנות האהובות בתל אביב, וגם אחת מהמצולמות ביותר באינסטגרם - הפרנץ' טוסט של ברק אהרוני במסעדת אלנה שבמלון נורמן. ארוחת הבוקר של נורמן, כבר זכתה אצלנו לא פעם למחמאות כאחת הטובות (וגם הצהריים). במחיר של 145 שקלים (לא זול, אנחנו יודעים), תקבלו גישה חופשית לבופה, ומנה אחת לבחירה - שמעו לנו, לכו על הפרנץ' טוסט. גם כאן לחם הבריוש מככב, ואחרי שנטבל היטב בבלילה של שמנת מתוקה, חלב, ביצים ווניל, הוא עובר לטיגון בתוך חגיגה של חמאה וסוכר, בסוף בוזקים עליו אבקת סוכר ומגישים לצד קרם פרש ופירות העונה. מושלם.

אלנה, נחמני 23-25, תל אביב, 03-5435555

רוצים להכין בעצמכם? בבקשה

פרנץ' טוסט בסגנון קרפ סוזט

לכתבה המלאה

שמנמונת

בית הקפה השכונתי שמנמונת אולי לא מוכר לרבים, אבל אולי הגיע הזמן שתכירו - מדובר במקום חביב במיוחד. באגף הבוקר של התפריט תמצאו מנה של בבקה פרנץ' טוסט (42 שקלים), וקשה לנו להאמין ששילוב המילים האלה הצליח להשאיר אתכם אדישים. כאן הפרנץ' טוסט לא מורכב מחלה או בריוש, אלא - שימו לב - מעוגת שמרים שוקולד, אחרי שהיא נטבלת כמו שצריך לפי הטקס ועוברת טיגון, היא מוגשת לצד שמנת חמוצה, דבש, מייפל ופירות העונה. השחיתות משתלמת.

שמנמונת, יהודה הלוי 109, תל אביב, 054-2312848

התחתית

בית קפה קצת יותר מוכר, ממש לא רחוק משם הוא התחתית, שנחשב לקפה הבית של תל אביבים רבים. בתחתית תמצאו אוכל די פשוט ובסיסי, שמבוצע כהלכה, לא סתם אנשים חוזרים אליו שוב ושוב. אותנו מושך בכל פעם מחדש הפרנץ' טוסט הנהדר, מאוד ביתי וכיפי, עשוי מלחם בריוש, מוגש עם אבקת סוכר, סירופ מייפל בצד ופירות חתוכים. קלאסיקה.

קפה תחתית, לינקולן 9, תל אביב, 03-5618759

רביבה סקנד פלור

רק לא מזמן סיפרנו לכם על ארוחת הבוקר הנהדרת שמוגשת ברביבה סקנד פלור החדשה. בין מנות הבוקר העיקריות המוגשות במקום יש גם, איך לא - פרנץ' טוסט, אבל וואו, איזה פרנץ' טוסט. הלחם האבוד של רביבה הקומה השניה עשוי מלחם בריוש רך ונהדר, אבל השיחוק האמיתי היא שכבת הקרמל שמפתיעה באמצע, והוא מוגש לצד פירות יער או תותים ובננה, פצצת מתיקות מהממת.

רביבה הקומה השנייה, ניסים אלוני 10, קומה 2, תל אביב, 050-900-6402

טאיזו

בבראנץ' הנפלא של טאיזו שמוגש מדי יום שישי, דווקא מחוץ ל"עסקית הבראנץ'" אחרי המנות הראשונות והעיקריות - מי שיש לו קיבה נפרדת רק לקינוחים, ירוויח את אחד הפרנץ' טוסטים הכי טובים שיש לעיר הזאת להציע. חתיכת לחם מרובע גדולה במיוחד מחביאה בתוכה קרם של מסקרפונה עם שוקולד לבן ותותים, מתובל בכפיר ליים, ומלמעלה - כמתבקש - פירות יער טריים. וואו, כמה שזה טוב.

טאיזו, דרך מנחם בגין 23, תל אביב, 03-5225005

קפה נורדוי

אחרון חביב, הפרנץ' טוסט של קפה נורדוי בניצוחו של השף עינב אזגורי מוגש במסגרת ארוחות הבוקר של המקום. כאן הוא מבוסס על קוגלהוף, מה שהוא הופך אותו לרך ושמנמן מיוחד, הוא מוגש עם קרם אנגלז ופירות, והוא שווה כל קלוריה.

קפה נורדוי, נחלת בנימין 27, תל אביב, 050-338-8833

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully