וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הגלידה

19.7.2020 / 9:35

אם לא ידעתם - היום חל יום הגלידה הבינלאומי, וזה טיימינג מושלם מכ"כ הרבה בחינות, אבל בעיקר כדי להציג לכם ארבעה שיתופי פעולה זמניים ומתוקים, שכדאי למהר וללקק לפני שייגמר

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

בוידאו: גלידה בתוך וופל בועות אכלתם כבר?

יום הגלידה הבינלאומי נחגג בכל העולם ביום ראשון השלישי בכל חודש יולי זה תזמון מושלם כי הקיץ בשיאו וקשה למצוא זמן ביום שבו לא מתחשק לנו לאכול גלידה. יש אינסוף חידושים בעולמות הגלידה, לאחרונה בדקנו עבורכם את כל הגלידות החדשות שהוציאו לרשתות השיווק, וגם עשינו רשימה של מקומות בהם תוכלו להתענג על גלידה אמריקאית, וגם מצעד של גלידריות שיצאו עם טעמים והפתעות חדשים. והיום, לכבוד יום הגלידה, יש לנו עוד כמה חדשות קרירות, זמניות ומתוקות מגזרת הגלידות.

גלידת בוזה בשיתוף החקלאים של שוק הנמל

גלידות בוזה ושוק הנמל. אורית פניני,
הגלידות של החקלאים/אורית פניני

חקלאי שוק הנמל שבנמל תל אביב חברו לאדם זיו, מי שעומד מאחורי גלידת בוזה הנפלאה, כדי להשיק ביחד משאית גלידות עם טעמים המבוססים על התוצרת הטרייה של השוק, שתוצב ברחבה הפתוחה של השוק וממש בסמוך לטיילת הצופה לים החל מיום רביעי, ה-22 ביולי ולמשך שני סופי שבוע ארוכים. זיו יצר ארבעה טעמים חדשים מהירקות והפירות הטריים והמיוחדים של חקלאי השוק: תירס לבן של 'תירס גילי' מהבקעה מבושל בשמנת עם קרמל מלוח; אבטיח צהוב של החקלאי אורי רבינוביץ' מהשרון עם עלי קקטוס ומנטה מהמשק של שלמה אברבאנל מחבל הבשור; סורבה עגבניות צבעוניות של 'ירוק בנמל' ממשק מילוא ברמת הנגב, עם רוטב בלסמי מתקתק; וחלוות גזר עם חלב, הל זעפרן ופרחי דבש של משק 'ירוקל'ה' מהרי ירושלים.

טראק גלידות החקלאים, הרחבה שסמוכה לשוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב, בתאריכים ה-22-25 ביולי, וה-29 ביולי עד ה-1 באוגוסט, ימים ד'-ה' -16:00-20:00, שישי 7:00-15:00 ושבת 10:00-17:00

עוד בוואלה!

קינוח קפוא ומרענן ממנגו טרי

לכתבה המלאה

SPOON פופ-אפ הגלידות של בליקמח

פופ אפ הגלידות של בלי קמח. גל קלדרון,
גלידות ותוספות בליקמח/גל קלדרון

צמד האופים דן דייויס ואורן דגן כפיר, מי שעומדים מאחורי מותג הפטיסרי ללא הגלוטן בליקמח, משיקים את SPOON, פופ-אפ קינוחי גלידה מוגזמים ומושחתים עם למעלה מעשרה שילובים מנצחים וממכרים של מאפים, עוגיות, תוספות וקישוטים שיתווספו לתוך גלידה אמריקאית רכה ואיכותית. ב- SPOON, יציעו במהלך כל חודשי יולי ואוגוסט את הקינוח האולטימטיבי - גלידה אמריקאית מתוצרת בית, עם תוספות שונות שנעשות במקום מדי יום. בין השאר, תוכלו לשבץ בתוך הגלידה שלכם שברי עוגיית אוראו ענקית, בייגלה פריך מצופה שוקולד, גרנולה טרייה, מיני מאפי סינבון ועוד ועוד. מעל כל אלו יימזגו רטבים מפתים כמו שוקולד עשיר וסירופ מייפל וכדי שהמנה תהיה מוגזמת למהדרין, ויש גם קישוטים נוספים כמובן.

פופ אפ Spoon, הברזל 32 רמת החייל תל אביב, 03-744-8666

שיתוף הפעולה של וופל "מן" וגלידריית ויקטורי

חברת הוופלים מן ורשת הגלידריות ויקטורי הוותיקות משיקות גלידה חדשה. רעות סהר, רעות סהר
גלידת שמנת, שוקולד עם וופלים/רעות סהר, רעות סהר

זוכרים את הוופל המיתולוגי של "מן"? אז לכבוד יום הגלידה המותג הישראלי הוותיק הזה חובר לרשת הגלידריות הקטנה ויקטורי שלה ארבעה סניפים ברחבי הארץ, ויחד הם מציגים גלידה חדשה במהדורה מוגבלת לחודש יולי בלבד, המבוססת על גלידת שמנת ושוקולד, ועל הוופלים העל-זמניים של מן החתוכים לקוביות קטנטנות ומעורבבים בגלידה כך שבין ביס לביס יהיה לכם וופל קראנצ'י. חברת מן היא חברה משפחתית וותיקה שהוקמה ב-1954, והחיבור שלה לרשת הגלידריות ויקטורי, גם רשת משפחתית וותיקה, מבוסס על הרצון המשותף של שני המותגים להביא משהו נוסטלגי אבל מזווית של חידוש.

להשיג בסניפי רשת הגלידריות ויקטרי בבת ים, ראשון לציון, צומת ביל"ו ויפו

גלידת גולדה בשיתוף צ'יטוס, תפוצ'יפס ודוריטוס

גלידה בטעמי חטיפים. דרור עינב,
גלידות בטעמי חטיפים בגולדה/דרור עינב

קחו את החטיפים האהובים עליכם ותשלבו אותם עם גלידה טובה, זה לא נשמע מדהים? ברשת גולדה משיקים קולקציית קיץ קראנצ'ית במיוחד, במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם החטיפים האהובים דוריטוס, צ'יטוס ותפוצ'יפס. הטעמים החדשים הם מסקרפונה עם שוקולד ושבבי דוריטוס; קרמל מלוח עם קרם בוטנים וצ'יטוס וגלידת אגוזי לוז עם שוקולד לבן ותפוצ'יפס קראנץ', הכל מבוסס על החיבה שיש לכולנו בשילוב של מתוק ומלוח ובשילובי מרקמים. הטעמים יהיו זמינים ברשת הגלידריות גולדה החל מה-30 ביולי למשך זמן מוגבל אז שימו לעצמכם תזכורת ואל תתמהמהו.

להשיג בסניפי רשת הגלידריות גולדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully