וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בספטמבר הגיע: מתכוני כריכים לבי"ס

לכבוד האחד בספטמבר ותחילתה של תקופה בה ההורים משועבדים מדי בוקר להכנת כריכים, אספנו בשבילכם כמה רעיונות לסנדוויצ'ים בריאים ומקוריים שהילדים ישמחו לקחת לבית הספר, שנת לימודים תשפ"א מוצלחת לכולם

בבושקה הפקות

בוידאו: קציצות טונה עסיסיות בכריך

קציצות טונה עסיסיות בלחמנייה

זהו סנדוויץ' טונה משודרג לילדים שהם חובבי הז'אנר, כשהפעם הטונה הופכת לקציצות רכות מפנים ופריכות מבחוץ, בזכות פירורי לחם, שנכנסות ללחמניה רכה, בין שתי פרוסות חלה או ללחם מחמצת, יחד עם סלט טורקי ופרוסות לימון טריות שנותנות זריקת טעם מיוחדת.

למתכון כריך קציצות טונה

כריך טבעוני עם ממרח עדשים

כריך טבעוני, ממרח עדשים. אלון מסיקה, אלון מסיקה
כריך טבעוני משביע וטעים/אלון מסיקה, אלון מסיקה

עם מעט עבודה מקדימה שלגמרי שווה את זה, תוכלו ליצור כאן כריך טבעוני שכל כולו מעשה ידכם, החל מהצל המקורמל הנהדר שנותן לכריך את הטוויסט המיוחד שלו, ודרך ממרח העדשים שכל כך קל להכין ויכול להישמר לכם במקרר גם להמשך השבוע. זהו כריך נטול מוצרים מן החי שיכול להתאים גם לילדים הטבעונים אבל לא רק, במיוחד אם תבחרו עבורו לחם מצוין וירקות טריים ופריכים.

למתכון כריך טבעוני עם ממרח עדשים

טורטייה הודו עם טחינה וירקות

כריך הודו עם אבוקודו. ShutterStock
טורטייה הודו וטחינה/ShutterStock

הודו זה בשר רזה ובריא, והשילוב שלו עם טחינה, בטורטייה הוא פשוט מעולה. זה גם כיף לגוון סוף סוף מפרוסות לחם ובעצם לעטוף כאן ארוחה שלמה של בשר הודו מזין בצורת פסטרמה ביתית, ירקות טריים, וטחינה מלאה בשומן בריא מן הצומח, בטורטייה רכה וגמישה. קל וכיף לגלגל את הסנדביץ' הזה ועוד יותר קל וכיף לאכול אותו.

למתכון טורטייה הודו עם טחינה וירקות

כריך חביתת כרישה וזוקיני

כריך רוסטיק פריטטה. דרור עינב, דרור עינב
כריך צמחוני מזין של כרישה וזוקיני/דרור עינב, דרור עינב

כריך שעוטף בתוכו חלבון, סידן וירקות שדה נהדרים, בלחם מחמצת שהוא מזין גם הוא. זה כריך פשוט להכנה אבל כל כולו סנדביץ' גורמה ששילוב הטעמים שלו מקורי. ההכנה כאן ממש פשוטה, והשילוב של חביתת הירקות, גבינת הגאודה ועלי הרוקט הרעננים יוצרים ממש כריך שהוא מלאכת מחשבת ואין ילד שלא יחכה לשעת הארוחה עם הכריך הזה עטוף בתיק.

למתכון כריך חביתת כרישה וזוקיני

כריך סביח בטטה בפיתה

סביח בטטה של מפגש אושר. דרור עינב
פיתה רכה עם כל הדברים הטובים בפנים/דרור עינב

אחד מהכריכים המופלאים פרי יצירתו של בנצי ממפגש האושר, שתוכלו לשלוח עם ילדכם לבית הספר. כשהפיתה הרכה תעטוף בטטה שמטוגנת ממש בקלילות בטעמי קארי וכמון, ביצים קשות, סלט ירקות טרי, וטחינה או שמנת חמוצה, או שניהם למי שרוצה ללכת על כל הקופה. זה כריך מזין אבל כזה שגם ברור שאפשר ליהנות ממנו מבלי להתמקד רק בבריאות.

למתכון כריך הסביחבטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully